net zwanger > welke solden ?

• net zwanger > welke solden ?

Hoi ,

Ik ben ongeveer 8 weken zwanger van ons 4de en keek al een tijdje uit naar de solden omdat ik de afgelopen maanden wat was bijgekomen en mijn broek wat te strak zitten blush.gif .
    Nu zit ik alleen met het dilemma : wat zoek ik nu voor mezelf in de solden ?
    Zwangerschapskledij is denk ik toch nog een beetje voorbarig ? We zijn nog niet over de 12 weken grens en ookal staat mijn buik al wat bol door de darmen en maag die gek doen ... ik weet het toch niet zo .

Iemand tips ?
  • ik zit net aan hetzelfde te denken!
    ik geraak ook al niet goed meer in mijn broeken al weet ik dat dat komt doordat mijn darmen naar voor worden geduwd maar toch, het is niet aangenaam. ik denk dat ik nog wacht tot het einde van de solden, daartegen ben ik toch 10 weken en ik ga dan toch een paar broeken kopen, alleen weet ik ook niet waar.
  • Heej!

Ben ook ongeveer 8 weken ver. Aan kleren voor mezelf heb ik zo nog niet echt gedacht. Voor het babytje wel. Als je ziet wat die kleine kleertjes kosten?? Je kan natuurlijk wel nog niet echt meisjes of jongens dingen kopen maar ik koop gewoon dingen die voor de twee gaan wink.gif

Kleding voor mezelf vind ik moeilijk, je weet ook niet hoeveel je gaat bijkomen. Stel dat je kleding koopt die veel te groot is? Of veel te klein? Ik ga gewoon afwachten en op de moment zelf zien.

x
  • Hier zijn het al solden , aan kleren voor ons ukje ben ik nog niet begonnen maar heb ondertussen al 4 zwangerschapsbroeken en paar tshirten gekocht . Is mijn 3de zwangerschap en buikje is al goed zichtbaar kon enkel nog in joging broeken .
  • Kleren voor de kleine : heb nog wat unisex liggen van nr 3 + je weet niet van te voren hoe groot je baby zal zijn , dus ´uitrekenen´ qua maten durf ik hier zelfs na 3 kids niet ( of misschien net daarom wink.gif ) . Denk dat ik met de solden in januari wel moeilijker zal tegen te houden zijn ...
    En ... we zitten nog wel eventjes van die 12 weken grens , dus kan nog eigenlijk alle kanten uit . nervous.gif
    Net daarom vind ik het ook zo moeilijk om voor mezelf al zw-kleren te gaan shoppen .
    Neem daarbij nog dat je niet weet hoe dik je wordt smug.gif .

Niet gedacht dat ik dat zo moeilijk ging vinden
    goofy.gif Een gewone broek in een maat groter , is ook nog een optie natuurlijk ...
  • zwangerschapsbroeken

Hey iedereen,

tis eigenlijk de eerste keer dat ik hier eens reageer omdat ik ook voor februari ben uitgerekend.
    Ik ben nu 12 weken en ben deze maand in de solden toch al zwangerschapskleren gaan kopen, bij premaman omdat het daar 1 kopen, 3 gratis was. En dan heb ik ze toch al hangen hé, ook al doe ik ze nog niet aan. Maar dan heb ik ze aan goedkope prijs hé wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld