Namen

• Nou, eerst maar eens de roepnamen!
    Tweede namen/doopnamen kunnen we er altijd nog bij doen wink.gif Isa is ook haar tweede naam, haar roepnaam is gewoon Linde.
  • We zullen eens denken he wink.gif (Ik put ook even inspiratie uit onze lijsten van 2-jarigen voor de bib...staan soms leuke dingen in)

Linde en

baby.gif
    Nore
    Nora
    Nele
    Alix
    Eline
    Laure
    Erin

baby2.gif
    Finn
    Victor
    Sam
    Seppe
    Lander
    Toon
    Arthur
    Simon
    Warre

En nu nog 3 vinden die samen passen ook, dat is weer wat anders.
  • Nore en Laure vind ik van je meisjesnamen leuk!

En Finn en Sam staan nu ook op de lijst. Vind ik erg leuke namen! Simon trouwens ook leuk!

Stel Finn en Sam, dan moet de derde naam eigenlijk ook 1 lettergreep hebben he...
    En bij Nore en Laure wil ik de derde naam dan eigenlijk ook op een e laten eindigen haha.

Mare, Nore en Laure... vinden jullie dat staan?
    Simon en Laure vind ik trouwens ook leuk bij elkaar staan content.gif
    Erreeeg wij gaan hier nooit uitkomen denk ik!
  • Hehe mijn echte naam is niet Mare wel Marijke, maar laat je zeker inspireren wink.gif
    De combinaties die je maakt zijn ook heel mooi! Nu ja, ze komen uit mijn voorstellen haha dus mijn antwoord is sowieso gekleurd content.gif

Je komt er wel uit, op een dag ga je wakker worden met drie namen in je hoofd die perfect zijn wink.gif
  • Laure is inderdaad een heel erg mooie naam wink.gif .
    Namen die ik zou willen zijn: Mare, Nore, Janne, Lonne, Nette, ...
  • Voor een meisje wordt het bij ons Lien of Ella en voor een jongen Maarten of Wout(er).
    Mijn man heeft een oertypische vlaamse familienaam dus vonden we dat daar ook een eenvoudige voornaam het best bij pastte.
  • Bij ons zal onze 2de dochter de naam Sanne krijgen. We vonden het mooi passen bij onze oudste dochter Inne.

Had het een jongen geweest, dan waren we voor Torre gegaan.

hug.gif
  • hey dames,

leuk h die namen kiezen smile.gif bij ons ligt de naam voor ons volgend prinsesje al een tijdje vast, een meisjesnaam vonden wij niet zo moeilijk, een jongensnaam daarintegen astonished.gif uiteraard ga ik onze naam hier niet verklappen omdat er sommige meelezen, in ons lijstje van meisjesnamen stond Laurien, Amelie, en dan de naam die we gekozen hebben. Bij een jongen was mijn favoriet Mathis, maar mijn vriend was daar niet voor te vinden, hij hoorde liever Jason, wat ik dan weer niet mooi vind.Gelukkig dat het dus een meisje geworde is bigsmile.gif
  • Hallo,

Bij ons ging het kiezen van namen super vlot. Bij onze zoon was dat direct beslist, en nu we een dochter verwachten was de keuze ook direct gemaakt. Ik heb misschien wel het geluk om in een kleuterschool te werken (véél namen kennen) en zo al te weten welke namen ik mooi vind en welke niet.
    Onze dochter zal Kato gaan heten. wink.gif

Greetz en nog veel plezier bij het zoeken naar een gepaste naam! thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld