ik kan niet meer

• Hallo,

Ben bijna 37 weken zwanger en ik kan echt niet meer! Heb al meer dan een week niet deftig geslapen en vorige nacht heeft ons zoontje een héél slechte nacht gehad zodat ik slechts 3 uurtjes mijn ogen heb dicht gehad! Ben echt dood op!
    Heb deze morgen volledig gecrasht naar mijn moeder gebeld om hem te komen halen zodat ik overdag kan slapen!
    Het ergste is dat ik nog geen oog heb dicht gedaan! cry.gif

Ben al de ganse dag aant janken om alles en nog wat, als mijn ventje belt schiet ik al vol. Kan echt tegen niks tegen!
    Bovendien voel ik me nu ook weer schuldig dat ik onze zoon zomaar heb 'gedumpt'.

Ik zie het echt niet meer zitten... sad.gif
    Stel je voor dat dit zo nog 3 weken is... disappointed.gif

Zijn er nog die zich zo depri voelen???
    Voel me nu soms echt alleen op de wereld... cry.gif

Groetjes
  • debbie oh meid...das minder sad.gif hier ook wel een down weekend achter de rug mits ziek zijn en er alleen met de kindjes voor staan maar das nu door en ben er weer helemaal terug boven op. heb ook gejankt vant weekend begrijp volkomen hoe emo je je voelt. ik zou me vooral niet proberen schuldig te voelen dat je je zoontje eens wegdoet om zelf wat bij te rusten, vooral aan jezelf en aan je beebje denke, tenslotte vind je het zoontje het vast reuze fijn om een dagje bij omie te gaan spelen. zorg vooral dat je zelf goed rust, dat je toch 'fitter' voor de bevalling staat en de dagen erna van je beebje kunt genieten. dikke knuf! kop op! nog effe !!

moest je zin hebbe om mee in ons facebookgroepje te komen praten, daar zitte de meeste meer op dan hier en is ook overzichtelijker kan je wappo een prive bericht sturen met je facebooknaam zo kan ze je toevoegen wink.gif Aangepast door tina op 04/02/2013 17:09
  • Och Debbie dat het is het heel rot dat je er helemaal doorheen zit. Ik ken die momenten maar al te goed helaas. Je hebt er super verstandig aangedaan om even je zoontje ergens anders heen te laten gaan, die vermaakt zich waarschijnlijk prima. Dus schuldig voelen hoeft echt niet.
    Praat als je ventje thuis is anders even met hem misschien lucht het een beetje op. In iedergeval weet hij dan wel hoe jij je voelt, gewoon even tegen hem aan janken, kan hier soms echt even helpen.

Misschien deze week even een avondje samen weg uit eten of zo dat verzet je gedachten even zet ze even op een ander spoor. Straks doe je het niet meer zo snel. En het is echt niet gek vreemd of raar dat je depri bent en zeker als je moe bent werkt dat zeker niet mee. DUs misschien je zoontje van de week nog een keertje een dagje weg. Is alleen maar verstandig hoor en niet iets om je schuldig over te voelen.

sterkte meid en het komt het wel goed al voelt het waarschijnlijk niet zo disappointed.gif
  • Ik begrijp je ook helemaal hoor.
    Het is niet voor niets dat ze zeggen 'de laatste loodjes wegen het zwaarst'.
    Ik heb het ook helemaal gehad. Verveel me steendood, 's nachts op z'n minst 6 keer opstaan om te plassen en dan weer een halfuur wakker liggen tot ik goed lig!
    Het is echt niet erg dat je je zoontje even elders dropt hoor. Het is een teken dat je beseft dat je enkel nood hebt aan jezelf en je rust.
    Ook al slaap je niet veel, toch ben je iets meer ontspannen zonder je zoontje dan met. Echt niet een slecht gevoel hierover hebben.
    Geef het nog een paar dagen, desnoods praat je erover met je gynaecoloog. Misschien wil hij het wel vroeger inleiden.

Sterkte!! candle.gif
  • hallo,

Ne dikke merci allemaal om me zo proberen op te beuren!!! en dat nog wel van mensen die ik helemaal niet ken! hug.gif

Ik heb weer maar eens niet goed geslapen (ongeveer een 5 uurtjes denk in het totaal), maar de zoon heeft wel flink geslapen (hoewel hij om 6u15 al wakker was!)... hij is weer maar eens bij moeke spelen! disappointed.gif

Ik vind het zo lief van jullie dat ik op zoveel steun en begrip kan rekenen. Zelfs bij mijn eigen vrienden kan ik hiervoor niet terecht. Ik ben de enige in de vriendenkring die al een kindje heeft en zwanger is van een tweede... al mijn vrienden (ook al zijn ze allemaal ouder dan ik) denken precies nog enkel aan zichzelf...( je weet wel : feesten, uitgaan, samen iets gaan drinken...) alles waar ik niet meer aan denk en allemaal dingen die al helemaal niet kindvriendelijk zijn (want als ik eens snamiddags iets wil gaan doen samen, kunnen ze niet)...
    Voel me dus soms echt helemaal alleen... en ja ik heb mijn ventje wel om tegen te zagen, en ook mijn moeder is zowat mijn beste vriendin... maar das toch anders! cry.gif

Dus merci allemaal, en ik ga me zeker proberen toe te voegen op FB groep... kan ik tegen jullie tenminste toch nog zagen sad.gif

Groetjes
  • hela, je moet je zeker niet schuldig voelen als je zoontje bij moeke gaat spelen of slapen, hier gebeurd dat ook wel is !! Moeke heeft het graag,en ze krijgen er extra aandacht!! Gistere is onze Mats ook naar moeke gaan spelen Ze hebben hem dan savonds terug gebracht en toen ze aan hem vroegen, ga je mee naar mama en papa zei hij neeee! bigsmile.gif Ze krijgen daar gewoon alle aandacht die ze willen!!! terwijl wij dit nu eventjes niet meer kunnen! Dat komt allemaal wel terug in orde!! Weet je wat er bij mij helpt, af en toe is in een bad gaan liggen met klein licht en veel schuim! Lekker ontspannend is dat! Vooral de laatste weken ook is aan jezelf denken, binnenkort kan dit weer eventjes niet meer !

SUCCES
    hug.gif
  • hallo,

Eindelijk nog eens goed geslapen ... het werd tijd... ik zat er echt door... nu zijn de batterijtjes toch weer een beetje opgeladen...

Voor de rest nog alles stillekes hier... er komt nog geen schot in de zaak... en bij jullie?

Groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld