feb. 2013

• hallo,

Hier weer een slechte nacht achter de rug!! Ben al van 5u wakker met zo'n vervelende en vooral vreselijke lage rugpijn. Kan niet blijven liggen, zitten of rondlopen... weet met mezelf geen blijf meer... sad.gif

Hopelijk is ons meisje klaar om te komen, want wie weet duurt dit nog dagen...
    En zeg nu zelf, een valentijnskindje is toch nog dat tikkeltje specialer hé wink.gif

Groetjes
  • Hier ook super slecht geslapen, Onze Mats die vanaf 2.30 ni mer in zn bed wou slapen!! Ik lag al nen hele tijd wakker daarvoor en rond 4u ben ik in't slaap gevallen tot 6.30.u Ik kan nu wel wat rusten want onze kabouter is naar de creche thumbup.gif Ik zou hem voor de moment echt gene hele dag ni mer kunnen bijhouden, buiten zitten liggen, eten maken en af toe is rondwandelen word hier ni veel ni mer gedaan, Ik kan ni mer! Morgen is de inleiding gepland thumbup.gif
  • Succes morgen!
  • hallo,

Veel succes morgen Tanhee... Hopelijk heb je een vlotte bevalling!!!
    Hou ons in ieder geval op de hoogte
    thumbup.gif
    Greetz
  • Wij zijn dolgelukkig, trots en blij!!! Onze Mats heeft er een zusje bij! Loeka ligt nu in mama's schoot. 4.5 kg zwaar en 53cm bloot!

Onze kleine meid is gisteren om 13.42 geboren, de bevalling is redelijk vlot gegaan voor een inleiding!
  • Tanhee: van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan!
  • Tanhee een dikke proficiat!!!! geniet van je kleine wonder!!!

Groetjes
  • Hallo

Hier deze nacht heel slecht geslapen. Kon het niet houden van de pijn in mijn rug. Onder de morgen heb ik ook wat krampen in mijn buik gekregen.
    Als ik rondloop krijg ik direct een harde buik, hou ik mij rustig, dan valt alles stil.
    Onze beeb is vandaag wel al superactief geweest. Heb al een paar stevige shotten tegen mijn ribben gekregen.
    En misselijk ben ik ook. Net chocomousse gegeten en het is mij geweldig misvallen.

Ben eens benieuwd of het voortekenen zijn of gewoon vals alarm...
  • hallo Ellen,

ik hoop voor jou dat het de eerste voortekenen zijn. Ik had dit een paar dagen geleden ook... De eerste nacht om 5u00 opgestaan omdat ik het niet kon houden van de pijn in mijn rug... constant harde buiken en niet weten wat nu het minste pijn deed (zitten, liggen, rondlopen, alles deed vreselijke pijn) ... dus ik ook maar hopen dat het door zou komen ...
    De volgende nacht al om 4u15 opgestaan omdat ik me weer geen houding wist te geven in bed die mee viel... maar een paar uur later is de pijn stillekes aan weg getrokken en sindsdien niks meer aan de hand... (buiten regelmatig harde buiken)...

Onze kleine meid is ook nog altijd super actief... dus vrees dat het nog wel even gaat duren...
    disappointed.gif
    Ik hoop voor jou dat het doorzet ...

Groetjes
  • Hier is het weer stilgevallen. Deze nacht wel ontzettend slecht geslapen door de pijn in mijn rug. Ik ben blij dat ik straks naar de kine mag.
    Ik ben het echt beu om zo slecht te slapen. Ik voel mij net een zombie. Overdag kom ik er ook niet toe om mij even te leggen en ik ben bang dat als ik overdag slaap ik 's nachts helemaal niet meer aan slapen toekom.
    Beeb is hier ook heel actief zowel overdag als 's nachts dus dat bevordert de nachtrust ook al niet.

Normaal gezien moet ik woe naar Jette maar dat is een uurtje rijden van hier en alleen rijden zie ik niet meer zitten maar gewoon al naar daar gaan lijkt mij al een hele opgave.
    Ik moet er naartoe voor mijn zoontje. De dokter heeft mij ook een afspraak gegeven voor april voor mocht het woensdag niet lukken.
    Maar ik maak mij dan de bedenking dat beeb nog zo klein is en dan met borstvoeding...
    Donderdag moet ik normaal naar een bijeenkomst met mijn advocaat, de advocaat van mijn ex en mijn ex om een aantal dingen te bespreken rond mijn zoon maar ook daar zie ik tegen op. Mijn advocaat vindt het nutteloos en wil het afzeggen. Al die dingen brengen ook een hele hoop stress mee terwijl ik nu, de laatste week, echt in een holletje zou willen kruipen en mij van de wereld niets meer aantrekken...

zucht...
  • hallo,

Kop op meid, als je al deze afspraken niet meer ziet zitten, bel ze dan af. Dat zou ik toch doen... en ik vind hoogzwanger zijn een goede reden om ze af te zeggen!

Jij moet nu even aan jezelf denken! Als jij het nodig vind om lekker thuis te blijven en de afspraken te verzetten dan vind ik dat je dat moet doen! smile.gif

Er zal niemand zijn die je dat kwalijk neemt.

Hier ook nog altijd een actieve meid in de buik en nog een meer actieve hummel die hier rond loopt!!! Zal weer blij zijn als hij morgen eventjes bij moeke gaat spelen... blush.gif

Deze namiddag nog een poging ondernemen om samen met hem een lekkere cake te bakken,... kwestie van nog wat quality-time onder ons hé... <3

Nog veel goede moed!!! thumbup.gif

Groetjes
  • Ik ben kapot :(

Hallo allemaal,

Ben nu 40+4 zwanger en helemaal op. Sinds zaterdagnamiddag voorweeën die onregelmatig blijven (11 min, 7 min, 16 min...) en zeer pijnlijk zijn. Alles verkrampt en de pijn trekt door naar mijn rug. In het ziekenhuis kunnen ze pas van arbeid spreken als de weeën om de 5 minuten doorkomen. Maar wanneer? Na drie dagen ben ik al op. Wie herkent dit? Dafalgan of baden, niks helpt. Kan niks doen buiten liggen en wachten tot het weer komt. Nog altijd maar 1cm ontsluiting gisterenavond. Morgen monitor en dat lijkt nog zoooo lang.. Ik kan wat steun gebruiken sad.gif
  • Hey,

Ik ben zelf vandaag 41 weken zwanger dus een weekje overtijd nu.
    Nog geen last van weeën ofzo. Sinds vorige week om de 2 dagen aan de monitor gehangen.
    Slaap wel ontzettend slecht. Probeer 's middags een dutje te doen, maar dat lukt ook niet altijd. Zal blij zijn dat het morgenavond is want dan mogen we binnenkomen om het te laten inleiden. Dus woensdag zullen we eindelijk ons kindje kunnen zien.
    Nog veel succes en hopelijk komt jullie kindje snel.

groetjes,
    Kelly
  • Hallo allemaal

Wachten duurt lang he... ik ben nog niet overtijd maar ik ben het zoooo beu. Echt... Ik slaap niet meer, ik vind mijn draai niet meer. Echt niet leuk.
    Zou zo graag hebben dat het eens in gang schiet maar ik merk hier niets.
    Morgen mag ik aan de monitor maar ik vrees dat daar niet veel op te zien zal zijn. En de volgende afspraak is op 4 maart. Zucht...

Als hier iemand een gouden tip heeft om er wat beweging in te krijgen... laat maar komen... wink.gif

Groetjes
  • Ik ben vandaag opnieuw in het zh geweest voor een monitorcontrole. De hartslag van de baby was weer iets hoger. Ik heb nu 2cm opening en de baarmoederhals is volledig verweekt. De vroedvrouw heeft mijn gyn gebeld en hij stelde voor morgenmiddag OPNIEUW aan de monitor te komen om te kijken of er nog meer vooruitgang was. Zuch zucht. Ze hebben ook gezien dat de voorweeën zoveel pijn doen omdat het in combi is met bekkenpijn, hoofdje ligt volledig in het bekken. Jongens jongens... Hopelijk houden ze me morgen daar. Zo niet word ik vrijdag pas ingeleid. Dat lijkt niet lang, maar voor mij is het nog eindeloos ver weg GEk e die korte nachten van tegenwoordig, echt om ons voor te bereiden op wat komen gaat!
  • Hier ook een week overtijd. Afgelopen maandag gestript, had maar 1 vingertop opening. Dacht gister wel een beetje van de slijmprop te verliezen, en regelmatig harde buiken maar nog niet zo dat ik denk: het is begonnen. Wat duurt wachten dan lang he als je eenmaal die datum voorbij bent. Ik moet vandaag ook voor een hartfilmpje etc. naar het ziekenhuis, ben benieuwd of er al iets meer ontsluiting is, maar ik ga er zeker niet vanuit. Soms lijkt het wel alsof de baby nooit meer komt, maar ja, uit ervaring weet ik dat het toch echt een keer begint. wink.gif
  • succes dames!!! Ik was 10 dagen overtijd!!en dan ingeleid. Die laatste nachten zijn geen lachertje, dat was bij mij ook niet maar ik moet nu wel zeggen, Onze kleine meid wil snachts om de 3 uur eten, twas dus een goede voorbereiding bigsmile.gif

succes allemaal!!
  • En we zijn nog altijd niet bevallen...
    Morgen om 9u terug aan de monitor. Ik vrees dat ik mij erbij zal moeten neerleggen dat het weer een inleiding zal worden... snif...
  • Hier vandaag weer aan het ctg gelegen, alles was nog steeds goed. Baarmoeder mond nog steeds niet goed verweekt, ben wel flink gestript (was behoorlijk pijnlijk) en heb nu 2 cm ontsluiting. Als het er dinsdag nog niet is en er is die dag plek op de afdeling dan wordt ik ingeleid, anders woensdag.

Dat slechte slapen herken ik....zie 's nachts bijna elk uur. Zie er gewoon naar uit om straks weer eens wat lekkerder te kunnen slapen. Mijn ervaring is dat ik na de bevalling toch weer lekkerder slaap dan daarvoor, ook al heb je dan een kleintje wat 's nachts gevoed moet worden.

Succes allemaal!
  • Ondertussen zal iedereen die uitgerekend was voor februari al wel bevallen zijn!! Hoe is het met iedereen?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld