feb. 2013

• Op 4 februari zijn we de trotse ouders geworden van een flinke zoon Mats. Hij woog 4,020 kg en 54 cm. Het was even kantje boordje dat het een keizersnede ging worden, maar met een flinke knip, heeft hij dan toch de uitgang gevonden!

Mats is een superlieve baby, alleen heeft hij veel last van krampjes en is hij overdag aan het slapen en 's nachts is hij heel wakker!

Nog veel succes aan de zwangeren onder ons, nog even en het mooiste wezentje uit jullie leven, ligt in jullie armen. geniet er van!!

groetjes

sarah
  • Proficiat Sarah!
    Flinke baby.
    En nu genieten maar.

Iemand tips tegen zware maag en zure oprispingen?
    Ik heb daar de laatste dagen echt last van.
    had ik niet bij de vorige 2 zwangerschappen.

Grtjs
    Ilse28
  • een dikke proficiat sarah!!
    en nu genieten maar van jullie kleine wonder... heart.gif

Greetz
  • Superdikke proficiat Sarah!!!!! Geniet ervan hoor!
  • De laatste weken heb ik Zantac, een tabletje per dag ingenomen, want de gaviscon werkte ook niet meer. Dit werkte zeer goed
  • @Sarah dikke proficiat!!
  • Ook van mij ne dikke proficiat Sarah!!! Mooie naam bigsmile.gif
  • Dikke proficiat sarah!
    Hier nog altijd niks. Gisteravond een grote wandeling gemaakt en het enige wat ik eraan overhoud is megaveel pijn in mijn bekken. Ik heb het opgegeven tongue.gif
    Ik heb constant rugpijn en steken in de vagina. Maar vorige week maandag nog niks van opening. Woensdag moet ik terug, bij een andere gyneacoloog want de mijne is op vakantie thumbdown.gif
    Ik hoop dat we snel onze mooie baby's in de armen mogen hebben met het juiste belletje of mieneken aan bigsmile.gif
  • Ik probeer ook niks op gang te krijgen, daar hebde achteraf alleen maar last van! Als alles rijp is vanbinnen zullen die baby's wel komen!! En ongeduldig zijn... het helpt niet!! thumbdown.gif
  • Hoi

Tanhee: wij zitten een beetje in hetzelfde verhaaltje he... Moet je ook om de dag op controle of hoe is dat bij jullie? Spreken ze al van het in gang te zetten of wachten ze gewoon af? De gyn zei vrijdag dat ze zeker dit weekend zou komen maar nog steeds niks dus he... Wel vervelend als je echt zo zit te wachten. Straks terug naar het ziekenhuis en hopelijk kunnen ze dan iets forceren content.gif
  • Spannend!!

Dag mama's!

Ik begin zo ongeduldig te worden!! Maak me ook wel wat zorgen omdat onze schat minder beweegt terwijl ik weet dat dat wss komt omdat er minder plek is.
    Voel me zo lusteloos, nergens zin in. Elk boek, artikel of televisieprogramma verveelt le snel en als ik erop uit trek ben ik na een uurtje doodop. Herkenbaar? smile.gif het zal er zeker bij horen? Succes allemaal!
  • Spannend!!

Dag mama's,

Ik begin zo ongeduldig te worden!! Maak me ook wel wat zorgen omdat onze schat minder beweegt terwijl ik weet dat dat wss komt omdat er minder plek is.
    Voel me zo lusteloos, nergens zin in. Elk boek, artikel of televisieprogramma verveelt le snel en als ik erop uit trek ben ik na een uurtje doodop. Herkenbaar? smile.gif het zal er zeker bij horen? Succes allemaal!
  • hallo,

Heel herkenbaar... wij moesten gisteren naar de kermis met opa en oma, toen we na anderhalf uurtje terug waren was ik echt doodmoe... zou zo kunnen slapen hebben... en pijnlijke steken in mijn buik en vagina... niks aan te doen zeker...
    aftellen hé (elke dag sta ik op nog ... dagen) disappointed.gif

En dan is het maar te hopen dat ik niet overtijd ga want dan word ik zot denk blush.gif

En dan onze kleine vent die niks liever wil nu als buiten in de sneeuw spelen... daar heb ik nu echt geen fut voor se... met allerlei smoesjes probeer ik da kleine koppie op andere gedachten te brengen... (en tot nu toe lukt dat ook! wink.gif )

nog eventjes volhouden dames!!!!
    content.gif
    Greetz
  • Lien, vorige week woensdag ben ik naar de gyn geweest, ze wil niet inleiden voor 10d overtijd. Deze week heeft mijn gyn verlof en nu woensdag moet ik terug naar een andere gyn, in tussentijd ben ik ni mer op controle gemoeten! Als het er tegen woensdag niet is zullen we wss een datum afspreken om in te leiden! Ik ga dan vragen voor donderdag bigsmile.gif Dan is't valentijn e!! Moest het vanbinnen nog niet rijp zijn dan zal ze me mss wel niet willen inleiden... Toch hoop ik nog dat het zo ingang gaan schieten!!!
    Hebben ze daar al iets gezegd over inleiden? De gyn heeft mij woensdag gestript zonder resultaat dus wat ik wel verwachte want bij onze Mats hebben ze dat ook 2keer gedaan. Toen ben ik na 11 d ingeleid! thumbup.gif Aangepast door Tanhee op 11/02/2013 12:40
  • Sarah, een dikke proficiat!

Hier ook heel ongeduldig. Deze ochtend veel last gehad. Steken in liezen, pijn in rug, harde buiken...
    Nu weer stilgevallen. Had ook het gevoel dat ik het hoofdje voelde drukken.
    Zal waarschijnlijk indaling geweest zijn.
    Vrijdag naar gyn. Spannend
  • @ellen oh hier ook weer lage zeurende rugpijn, slijmverlies, ik voel dat er vanalles 'down under' aant gebeuren is. ben altijd overtuigd geweest overtijd te gaan maar nu denk ik toch van niet hoor. tis natuurlijk allemaal afwachten en ik maak er mij niet druk om, ik laat alles rustig op me afkomen maar vrees hier 28 febr niet te halen. maar voor mij niet erg, zolang ze maar tot zaterdag blijft zitten voor onze zws-fotoshoot bigsmile.gif
  • Hier ook constant harde buiken en veel slijmverlies en veel zuur..Nog 14 nachtjes, dan wordt ons meisje gehaald, aftellen.
    Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes.
  • Hoi,
    Vanavond bezoek gehad bij de gyn en ons sprotje groeit niet meer zo goed. Is op een paar weken tijd maar 200gr bijgekomen. Gewicht is nu 3,4 kgs dus niet zo slecht.
    Vrijdag wordt de bevalling ingeleid, op 38 weken dus.
    Gyn zegt wel dat er kleine kans bestaat dat de baby nog niet rijp is.
    Heeft iemand dat al meegemaakt dat je na 38 weken zwangerschap een baby met goed gewicht ter wereld brengt die evt nog in couveuse moet, of achterstand heeft?

Grtjs
    Ilse28
  • Bij mij is er nog steeds geen vooruitgang. Dat wordt allicht weer overtijd gaan...
  • hier alles back to normal dus ze zit daar nog goe denk wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld