zwangerschapskilo's

• Hier ineens op een paar weken 4kg bij... moet wel zeggen ben nog niet aan de massa kilo's zoals bij mijn vorige 2 kinderen. telkens 29 in totaal. Maar nu toch ook weer al 12kg bij ik hoop dat het er in de 8 weken die komen niet nog 10 bij komen...
  • hier een 8,5 kilo bij op 28,5weken
  • Hier op 31 weken 8,4 kg bijgekomen maar ondertussen stijgt mijn gewicht wel wat sneller maarja daarvoor gaan we dat stuk chocolade nie laten liggen he wink.gif
  • Hier reeds 10 kilo bij! Ik ben wel een super slanke en ik wil ze best houden bigsmile.gif
    Ik denk dat ik op dat moment - door stress - wat kilo's verloren had en die intussen opgehaald heb zodat het lijkt alsof ik er 10 bij ben door de zwangerschap maar eigenlijk maar 8 of zo.
  • Op 10 weken 111
    Op 13 weken 112
    Op 15 weken 115
    Op 33 weken 120

Het valt reuze mee om te zien dat ik maar 5 kilo bijgekomen ben op tijd van ongeveer 4 maanden. Ik stond met 20 weken op 118 en daarna ben ik snel naar 120 gegaan. Nu sta ik al een hele tijd stil.
    De kleine en mijn buik groeien evengoed wel. Dus dat is mooi content.gif
  • 8 weken: 60 kg (startgewicht)
    12 weken: 61,6 kg
    16 weken: 62,1 kg
    20 weken: 62,9 kg
    24 weken: 65,6 kg
    28 weken: 68,2 kg
    33 weken en 6 dagen: 71,3 kg
  • hier 10 kilo op 32 weken (68-78)
  • hier 11 kilo op 34 weken kvindt da da nog goe meevalt bij eerste kindje was ik toen al 18 kilo bijgekomen dus.
  • hmmm..
    hier 17 kilo op 34 weken (van 56 naar 73)
    blush.gif
  • oh kristien ik was bij de eerste zeker 22 kilo bijgekomen en dat krijg je er allemaal terug af zene, na 9 maanden was ik ze terug kwijt als je al borstvoeding geeft dan val je in het begin al veel af dus

grts fiekex
  • Hier ook al 17 erbij... zat met 60 kg voor 1,83m wel met wa ondergewicht dus mocht wel wa bij. Eens de kleine er is, en ik achter 2 jongens mag lopen zal't er wel snel genoeg af zijn! Met Noah zat ik na 6 weken ook al terug op startgewicht dus maak mij geen zorgen(was toen 16kg bijgekomen)
  • En 2 weken later zit ik nog op 120. Misschien dat ik nog iets bijkom die laatste weken, maar ik schat dat ik in totaal dus een 10 kilo bijkom deze zwangerschap. Netjes vind ik het van mezelf haha goofy.gif tongue.gif
  • haha hier een kilo afgevallen! En dat met de feesten! Zeer fier op mezelf Dus dat brengt het totaal op nog maar 5 kilo !
    Bij Lente was het ook maar 8 kilo maar toen moest ik oppassen met men diabetes
  • oeps... hier al 15 kg erbij hoor ondertussen blush.gif

maar ach we zijn er bijna! content.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld