Suiker & geboortekaartjes

• Snoopy, ik doe het alvast wel, is altijd leuk. En heb het vorige keer ook gedaan. Moet enkel nog een leuk speelgoedje vinden en dan kan ik ze ook gaan vullen.

Voor de volwassenen heb ik metalen verfpotjes genomen, moet enkel de wikkel nog printen en voor de kinderen doe ik snoepzakjes met dezelfde label aan het zakje. Ben juist nog aan het twijfelen of ik er snoepjes in zou doen of suikerbonen...
  • Hey,

Ons geboortekaartje is ook reeds gekozen (van kaartjespost.be - een 'standaardkaartje') en de doopsuiker doen wij ook zelf. Ik vind het super om dat te doen en heb veel ideetjes die bij het kaartje passen. Ik begin er in januari aan

bigsmile.gif
  • Hey! Onze doopsuiker is bijna klaar! We hebben bellenblazers of doosje potloden of houten jojo's voor de kindjes met een koetjesreepje bij elk van deze dingen en doosje Pringles of stuk jacques chocolade of mentosreep voor de volwassenen. De bellenblazers en pringles heb ik via Suikerzoentje. De houten jojo's en potloden via Eurogifts, de chocolade en mentos van bij Colruyt en de buttons en wikkels met naam van ons kindje van bij Easypeas in felgroen en felroze. Klinkt omslachtig maar het is allemaal snel geleverd, mooi gedrukt en ik denk dat ik in totaal 16 Euro verzendkosten heb moeten betalen dus valt goed mee vind ik wink.gif Het is natuurlijk wel wat werk om de wikkels en buttons allemaal te kleven maar met z'n twee is het al vrij goed gelukt! Nu alles nog inpakken en eens denken hoe we het gaan presenteren in de kamer! Op het werk zetten we een glazen bokaal met felroze en felgroene suikerbonen, moet maar goed zijn!
    De geboorte kaartjes zijn ontworpen door mijn neef - de kleuren zijn ook overwegend felgroen en felroze, ben wel eens benieud naar de proefdruk!! content.gif
  • Hihi hier de proefdruk ontvangen van zelf ontworpen kaartje en ben heel tevreden, moet enkel nog eens zien of ik het glans of mat ga laten drukken, heb enkele staaltjes meegekregen.
    Wel tof!

Bij Eurogifts moet je daar niet in massa kopen voor die spullen?
  • We beginnen ook stillekesaan aan de doopsuiker.
    Alles is in huis, moeten nu de doosjes en lintjes nog ineensteken
    en labeltjes voorzien.
    Maar dat is allemaal leuk werk wink.gif

Ik lees dat er veel iets aparts doen voor de kindjes, maar wij hebben niet echt iets voorzien...
    Zou ik nog iets gaan bijhalen als sleutelhangers of zo voor de kleinsten? (wij hebben ni zoveel kindjes die op bezoek zullen komen, denk een stuk of 15 maximum)

Kaartjes zijn zo goed als klaar, volgende week laatste proefdruk en als ze dan gedrukt worden is het om volledig aan te vullen met gewichtje, lengte,... content.gif

wave.gif
  • Apco ik heb in hema bellenblazertjes gekocht en potloodjes, voor dekindjes. Dat kost daar bijna niets.
  • Oef, sinds gisteren zijn mijn doopsuikertjes af! Wat een schitterend gevoel...

Vorige week kregen we ook de proefdruk van ons kaartje en ook dat zag er super uit. Nu maar wachten tot onze kleine spruit er effectief aan komt
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld