schrikkeljaar

• Hey!
    Volgens mijn berekeningen zou ons beebje voor 24 februari zijn. baby2.gif baby.gif
    Vorige keer 9 dagen overtijd gedaan...
    En 2012 is een schrikkeljaar, kans dus dat we bevallen op 29 februari!
    Toch liever niet... goofy.gif
  • tja bij diegene die dan voor einde februari uitgeteld zijn word het spannend he wink.gif
  • Jaja, dat maakt het allemaal nog spannender smile.gif

Of 14/02, brrr, ik zou geen baby willen op Valentijn hoor upset.gif
    Op zich misschien romantisch, maar niet leuk voor het kindje later!
  • Juist ja, 14 februari! Daar had ik nog niet aangedacht. Zeker dat je kindje dan een cadeau krijgt op valentijn thumbup.gif
  • ja maar ik vind het bevallen zelf niet echt romantisch eerlijk gezegd. wel de geboorte op zich!
  • zou het eerlijk gezegd nog tof vinden als hij op valentijn komt, mijn man en ik vieren dat eigenlijk nooit dus zou een reden zijn om toch de kaarsjes aan te steken smile.gif Met Noah ben ik wel 2 weken te vroeg bevallen, dus voor hetzelfde geld wordt het nog een januaribeebje!
  • Hier wil ik ook eens een gewone dag, smile.gif want Emma verjaart op 25 december, niet echt leuk voor haar later
  • hey, mijn zoontje is geboren op Valentijn en vind het wel leuk,een echt liefdeskindje <3
    moet wel zeggen dat ik het eigenlijk niet wilde, hij was uitgerekend voor 3 maart maar ik heb altijd gedacht dat hij ofwel op 14/02 ofwel op 21/02 (mijn verjaardag) zou geboren worden en ik wilde geen enkele van die dagen maar het is toch Valentijn geworden content.gif
    groetjes
  • Hey

Het schrikkeljaar was ook één van de eerste dingen waar ik aan dacht. Ik ben voorlopig uitgerekend op 28 februari, dus ik hoop echt niet dat ik overtijd ga! Mijn oudste zoon is 2 weken te vroeg geboren (54 cm en 3580g!) en de jongste 4 dagen (54cm en 3780g), dus ik acht de kans wel klein om overtijd te gaan.

Sarabi
  • oei... ik heb dat ook niet graag.. ik ben uitgerekend voor 21 febr. van mijn 2 zonen telkens 4 dagen overtijd gegaan dus ik verwacht me aan hetzelfde bigsmile.gif en dus geen schrikkelkindje wink.gif
  • hoi,

sorry dat ik hier kom binnen vallen, maar zag het topictiteltje staan.
    Mijn zus is van 29 februari en die vind het totaal niet erg. Wij zien daar ook helemaal geen nadelen in. Toen ze klein was en het nog niet snapte, vierden we haar verjaardag de 28ste, vanaf dat ze het wel besefte, was ze al wat ouder en vond ze het leuk om op een speciale dag te verjaren. Toen het in 2000 schrikkeljaar was, is ze er zelfs mee op TV geweest.
    Nu lacht ze er nog mee, want ze blijft altijd jong. goofy.gif

groetjes!
  • ik denk ook dat ik overtijd zal gaan. rune is ingeleid 1 dag voor de uitgetelde datum. ik werd totaal niks gewaar voordien. (hier ook zo'n stevige brok Sarabi. 54 cm en 3.920 gr) 29 februari zal ik niet halen he maar 14 februari misschien?
  • hoi hoi

mijn zoon was uitgerekend op 14 februari, daarom gebruikten we voor hem de 'werktitel' Valentijntje... Hij kwam alleen lekker al op 28 januari. Vond ik niet erg, was het wel zat. Maar had de 14e ook gewoon leuk gevonden hoor!

Nu ben ik uitgerekend voor de 18e, dat is de 'verkeringsdag' van mijn man en mij, 12 jaar dan al weer (en 6,5 jaar getrouwd). Vind ik ook een leuke en bijzondere datum.

Maar eerlijk gezegd maakt het me totaal niet uit wanneer hij of zij komt, ben gewoon super blij dat ik na 3 jaar proberen en medisch gedoe eindelijk weer zwanger ben!!!

groetjes Ineke
  • hoi, ik ben uitgerekend voor 3/3/2012 maar ben al steeds te vroeg bevallen dus heb ik ook kans op een schrikkeljaarkindje wink.gif
  • @lisa dan lopen we gelijk op als het goed is ben ik ook uitgeteld op 03/03/2012. Maar deze maand was mijn eisprong wel eerder dus ben benieuwd 12 juli weten we meer dan krijg ik me eerste echo.
  • hé das tof kaatje, ik ga wachten met echo tot begin augustus na ons verlof!
  • @Lisa ik krijg vroege echo ivm mijn mk in Maart. Op een wolkje zitten we nog niet. Nog even afwachten.
  • ik heb ook mk gehad in juni vorig jaar en toen was ik op 4 weken al naar gynae geweest maar die dacht dat het een mk ging zijn maar zeker was hij nog niet, toen moest ik 2weken wachten en teruggaan en ik had toen zoveel stress die twee weken nie te doen! daarom dat ik nu bewust lang wil wachten zodat het bij de eerste echo direct duidelijk is of het goed zit of niet, toch zal ik ook nu doodzenuwachtig zijn.

op 12 weken krijg ik een vlokkentest door wat we met Mathias meegemaakt hebben, dus ik zal pas op een wolk zitten nadat ik die uitslag gehad heb...Maar ben al blij dat ik terug zwanger ben want na mk wou het maar niet lukken...
  • Haha, doe mij toch ook maar een bevalling op een "normale" dag graag! Hier uitgerekend voor 14 februari 2012. Laat ik nou ergens een hekel aan hebben is het de Valentijn wel. Heeft voor mij niks speciaals als toevoeging mocht ik daadwerkelijk de 14e zal bevallen. Ook mij lijkt bevallen op Valentijn alles behalve romantisch, haha! Mocht de kleine nou een echte romanticus worden zal het voor hem/haar nog eens leuk kunnen zijn... Denk eerder dat we eerder zullen bevallen. Hebben hier een dochtertje wie prematuur werd geboren, geloste placenta. Mogen daar dus bij iedere zwangerschap rekening mee houden, houdt de spanning er wel even extra in! <3
  • Ik ben ook uitgerekend voor eind februari (28/02) en dacht meteen aan het schrikkeljaar.

Maar omdat ik zal bevallen met geplande keizersnede (te smal bekken) geen risico om op de 29ste te bevallen.

Van mijn zoontje was ik twee jaar eerder ook uitgerekend eind februari, toen hebben we er nog mee gelachen, goed dat het geen schrikkeljaar is. Hij is uiteindelijk pas op 06/03 gekomen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld