hoi hoi
vandaag komt de ha even langs
elise heeft 3 witte puntjes achter in de keel spruw??
en voor de verkoudheid komt hij langs hopelijk valt het allemaal mee ze klinkt erg vol
huilen kan geen kwaad bij mijn vorige dochters was ik ook wat sneller aan het bedje maar daar zeiden ze als ze eten hebben gehad en net een schone pamper dan is er niks ernstigs en kunnen wel even huilen daar was toen gezegd ongerveer 30 min
elise huilt haar zelf wel vaker in slaap is niet altijd stil ik kan niet de hele dag er achter aan lopen
het gezin draait om iedereen ook om de 2 andere en ook andere verplichtingen roepen die stel ik wel uit maar het is niet zo dat ik het helemaal laat liggen voor de kleine
samen zijn we een gezin en elise krijgt iets meer aandacht omdat ze nog zo klein is maar het draait niet alleen om haar
en misschien ook een voordeel we zijn net big brother hier hahaha we hebben een baby foon met beeldscherm dus ik kan haar zien dus weet hoe ze ligt en zo ik kan zelfs kamer temp zien dus ja heb er wel vertrouwen in zo
26maart moet ik weer naar het cb dus ben benieuwd hoe ze het doet qua gewicht en lengte
ze drinkt goed en is snel tevreden met de fles al moet ik vaak wakkeer maken omdat ze intut tijdens het drinken en nadien wil ik ze weg leggen en is ze wat wakker en huilerig
achja ik moet zeggen elise is wel de makkelijkste baby van alle 3 nu
en ik wordt zelf ook makkelijker en handiger met meer kinderen
heb zelf ook wat meer rust en vertrouwen in hoe het gaat als destijds bij mijn andere 2 ik was toen ook een stuk jonger misschien heeft dat er ook mee te maken
nou doei doei
groetjes kissie