februaribeebjes

• hey dames, ik heb aan paar dagen moeten wachten tot de februari-topic open ging. ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben. eindelijk kan ik de ivf-behandeling stoppen met een + test.

tis mijn vierde zwangerschap en telkens was ik goed misselijk. deze keer niet, enkel erg vermoeid en een reuzenhonger.

ik schrijf ook mee in het februari-topic van 2010 want toen was robbe uitgeteld. tis daar een reuzetoffe groep en ik hoop dat het hier ook zo leuk zal worden.

februari blijft ons achtervolgen, want het is de 3de keer dat ik uitgeteld ben voor februari. 2x op 18 februari bij eline en bij robbe), deze keer op 2 februari. hopelijk word het een bengeltje en geen engeltje. candle.gif
  • hallo,

ik ben ook aan het afwachten of de devil.gif gaan doorkomen. Heb niks last of pijn van doorkomende devil.gif dus ik ben eens benieuwd tenlaatste woensdag kan ik gaan testen. Heb alleen super gespannen borsten heel het weekend het zuur, dit had ik niet met mijn eerste zw toen was ik op een morgend super duizelig kon nie recht zitten of recht staan en zeker nie rond lopen alleen liggen disappointed.gif

ales ik vandaag kon testen en hij zou + zijn dan had ik het mooiste verjaardagkado da ik ooit zou/zal krijgen.
  • hoi

ik wil je proficiat wensen en veel sterkte

mag ik vragen : door die ivf dan nu waarschiojnlijk een gezond kindje???? hoop het zo voor jullie

ik weet wat het is om er eentje af te geven, maar jullie hebben er twee moeten afgeven

gr
  • belleke, de bij de ivf werd ook pgd gedaan. de gezonde en ongezonde embryo's werden gesplitst. er is 98% kans op een gezond kindje, maar dat zegden ze bij robbe's zwangerscjap ook. toen is het fout gelopen omdat ze bij de dienst genetica de verkeerde embryo's (de gezonde) hadden weg gedaan en de ongezonde gehouden. ik ben dus wel een beetje bang ja, maar nu weten ze waarom ze toen in de fout zijn gegaan dus normaal zou het niet meer fout kunnen gaan. candle.gif
  • amaai wat een fout vanuit het ziekenhuis zech

wil je veel sterkte en geluk wensen en hoop met jou mee dat je volgend jaar een prachtig gezond kindje in je armen mag houden

gr
  • dank je wel belleke.
    voor jou ook een wolk van een baby gewenst hoor!
  • Kelly, hier ben ik dan, ik heb het topic gevonden.

We zijn al met twee, of is het met drie Jill? thumbup.gif

Wij zijn zwanger geworden via IUI. Deze week nog een bloedtest en volgende week de eerste echo.
  • serieus conan? thumbup.gif
    ik heb vrijdag een volgende bloedname. denk je dan dat ik vrijdag ook een echo-afspraak krijg? ik ben is benieuwd!
    waar was jij in behandeling en hoe lang heb je erover gedaan pregnant.gif te worden? ik was in behandeling in jette.Aangepast door kelly op 30/05/2011 19:46
  • Proficiat met jullie pregnant.gif meiden.Ik hoop dat alles goed zal verlopen.. thumbup.gif

Kelly heb even u profiel gelezen meid en wens je heel veel sterkte.Ik moet toegeven dat ik er tranen van kreeg.Is echt niet makkelijk wat je hebt meegemaakt.maar ondanks alles heb je een heel lieve gezonde jongen op de wereld gezet en heb je 2 engeltjes die over jullie waken.
    Wens je nu heel veel succes hug.gif
  • Ik ook vrijdag, waarschijnlijk gaan ze u dan ook op 6 weken laten terugkomen voor een echo. Dan kunnen ze hopelijk een kloppend hartje zien.

Ik woon wel in Jette maar ik ben in behandeling in St Jan, Brussel. De fertiliteitsafdeling valt onder Leuven, zelfde gyn. De wachttijden in Jette zijn ons te lang. In Jette zou ik eind van de maand eerste afspraak gehad hebben. Wat ben ik nu blij dat ik die niet meer nodig heb. wink.gif

Na de bevalling van mijn zoontje had ik slechte cellen waardoor ik een conisatie gehad heb. Toch een klein jaartje de pil genomen. Daarna zouden we de natuur zijn gang laten gaan. Helaas had ik een zeer onregelmatige cyclus en na wat onderzoek bleek dat ik in de menopauze aan het gaan was, veel te vroeg natuurlijk. Maar bij de eerste poging IUI was het al raak. De eitjes die ik dan nog had waren van uitstekende kwaliteit. bigsmile.gif

Twice happy, ook 2 maal proficiat. Hopelijk komen ze niet veel te vroeg.Aangepast door Conan op 30/05/2011 20:33
  • Ooooooh, er is al een februari 2012 groep... Vorig jaar rond deze tijd kwamen er spannende weken aan voor ons en ondertussen is ons meisje alweer 3 maandjes jong...

Ik wil jullie allemaal een vlekkeloze zwangerschap toewensen en een wolk van een baby! Geniet ervan want het gaat zooooooooooo snel!!!!
  • Jaaaa er is een februari topic!!
    Ik zat er ook een beetje op te wachten.
    Ik heb eergisteren en gisteren positief getest!

We hebben al een kleine jongen van 13 maanden en een echte schat.
    En nu zijn we heel erg blij dat hij een broertje of een zusje krijgt.

Gisteren hebben we het de ouders van mijn man verteld. Die uitbundig reageerden en me om de nek vlogen hehe content.gif
    Donderdag gaan we het vertellen aan mijn ouders. Mijn moeder denkt dat ik moederdag kom inhalen content.gif Hiermee maak ik t wel goed denk ik haha.

Iemand last van kwaaltjes??
    Ik moet enkel wat meer plassen en net zoals vorige keer verloor ik een slijmpropje. Verder rommelt het uiteraard maar ik heb echt weinig last van iets nog.
    Ik hoop dat het bij iedereen goed blijft gaan, vooral natuurlijk kelly!! Het is jou zo gegund meid!
  • en we zijn al zeker met 3 bigsmile.gif

dank je wel hoor allemaal voor de gelukwensen.
    ja voor iedereen is het natuurlijk te hopen dat het goed gaat he. ik wens niemand toe wat wij hebben mee gemaakt.
    maar je ziet, na regen komt zonneschijn.
    al zullen we onze angel.gif angel.gif nooit vergeten. ze horen bij ons leven.

kwaaltjes? het enige wat ik voel is veeeeeel honger en heeeeeel moe. ik zou de hele dag slapen.
    ik werk halftijds in een rusthuis maar dat is momenteel zelfs te vermoeiend. ik kom thuis en kruip op de zetel tot ik onze rune moet gaan halen van school. om te poetsen zal ik mijn moeder is liefjes over haar rug moeten wrijven denk ik. goofy.gif
    mijn baas gaat een afspraak maken bij de arbeidsgeneesheer en dan krijg ik werkverwijdering (dat is de gang van zaken in ons rusthuis). dat zal ongeveer nog zo'n 2a3 weken duren eer ik daar terecht kan.
  • De kwaaltjes beginnen ook hier. Moe, honger en dan weer misselijk, ontregelde darmen, lage rugpijn. Nog niets echt erg maar alles bij elkaar maakt van mij toch een lamlendig zetelhangertje als ik 's avonds thuiskom.
  • Ja lage rugpijn heb ik ook, soms best behoorlijk.
  • Jeuj februari!
    Vrijdag een testje gedaan.. en ja hoor positief!
  • seg, en ik heb ineens een buikje. das toch wel te vroeg he. zou da nu komen omdat ik nu zoveel dingetjes (wel gezonde dingetjes) tussendoor eet?
    daarstraks vroeg iemand me: ooh kelly, ook terug zwanger? hoe lang? een maand of 3? nervous.gif da kan toch ni meer he!

melissa, welkom! party.gif
    verdorie, ik ben zo aant rond zien op de reactie's op deze topic en het valt me op dat ik hier wel heeeeel vaak ben. oeps blush.gif
    zal jullie ook maar wat laten praten
  • [b]Kelly[/b], ik weet niet of je me nog 'kent' (wij gaan voor een tweede toppic) maar wat een fantastich nieuws dat je weer zwanger bent.
    Dit kleintje heeft twee geweldige beschermengels angel.gif .

Hoop dat je dit wondertje over een maand of acht mag leren kennen candle.gif .

[b]Nathaly[/b], jij ook zo'n mooie banner! Wat geweldig....

[b]Meiden[/b]: van harte met jullie zwangerschap! Februari is een prachtmaand <3 .
  • Dankjewel TM!!!
    content.gif

En Kelly, alsjeblieft blijf lekker ronduit heel veel kletsen. Dan ben ik niet de enige die overal kletst en telkens overal in alle topics het laatste gepost heeft als ik kijk content.gif
  • Melissa, proficiat !

Ik zou wel de hele dag kunnen slapen, gelukkig heb ik deze week verlof.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld