Buik :-(

• buik :-(

Hoi

Mijn buik is precies nog even dik dan voor de bevalling

cry.gif

En ik heb dan nog zo'n man met tact die het nodig vond om er een opmerking over te maken.

Gewoon effe klagen kan deugd doen hè.

Kip
  • maar kip da komt goe dat heeft wa tijd nodig om terug te krimpen ik dacht na de bevalling ook van amai mijne buik is nog zo dik en ondertussen na een dikke week ist al wa minder kheb nog een buikje maarja tis ook mijn 2de en ze zeggen dat je dan meer een buikje overhoudt dus nie fijn maarja niks aan te doen he wink.gif hug.gif
    grts fieke
  • Hey,
    mijn buik is al fel vermagerd, mar er is nog meer dan genoeg buik over, en vooral... deze ochtend op de weegschaal bleek dat ik pas 7!!! van de 23kg kwijt ben. Als ik me niet vergis ging dat bij Alex sneler.
    Maar ach, binnen 5 weken buikspieroefeningen, zodra het droog is VEEL wandelen, en borstvoeding geven... Dan zal dat snel veranderen!
    Zeg maar gewoon tegen je man dat hij mee mag dieëten, dan binden ze snel in
    bigsmile.gif
    Die van mij heeft gelukkig meer tact, maar ik weet dat hij ervan uitgaat dat ik tegen de zomer terug in een jeans en straks rokje pas... Kindjes kopen doe je nu eenmaal niet zonder wat extra gewicht... En ik ben 1 van die vrouwen die gewoon gigantisch uitzet
    tongue.gif
  • Hallo,ik ben van het november forum en al bevallen in Oktober,en ik heb ook nog altijd een buik hoor,en kijk tis nu al 4 maand geleden!! sad.gif Niet leuk,maar ja wat doe je eraan?
    Ik was in totaal 21 kg bijgekomen,na 1 week was er al 11 kg af,maar de rest hangt er nu nog steeds aan thumbdown.gif van frustratie gesproken!
    Ik ben volop aan het sporten 5 dagen per week sinds2 weken en begin al verschil te merken.
    We moeten het natuurlijk ook wat tijd geven he!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld