ambetante vraag

• ik ben op 28feb bevallen van mn 5e kindjes dmv een keizersnede, heb al elke keer keizersnede gehad dus niets nieuws. ik heb achteraf nooit lang gevloeid, nu ook maar 5dagen, dan 3niets en dan 4wel en gedaan. maar ik heb al elke keer meteen daarna een cyclus gekregen en 3a4weken later ongesteld, nu is ons ZoĆ« zaterdag al 2maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, enkel wat bruinverlies. ik begin me wel zorgen te maken want mn man is in november gesteriliseerd dus kan ik normaal niet zwanger zijn. zijn jullie al ongi geweest? en hoeveel weken na de bevalling was dat? ahja ik geef uitsluitend flesvoeding want ik weet dat het bij borstvoeding soms lang kan duren
  • Ik heb een week bv gegeven, daarna overgschakeld op fv.
    Vier weken na de bevalling had ik mijn ms al.
    Bij de ene gaat het sneller dan bij de andere, zou me nog geen zorgen maken. Al op nacontrole geweest bij de gyn?
  • ik moet binnen 2weken op nacontrole gaan
  • Hoi dientje heb dit ook al 9 weken slijmerig bruinverlies, blijkt nu te komen omdat er nog een klein stukje moederkoek is achtergebleven. Moest dan nu de pil nemen die is nu op en nu he ik sinds gisteren eindelijk mijn echte menstruatie. Kans is groot dat hzt stukje er met de menstruatie uitkomt want anders wordt het een curetage spijtig genoeg. Zou eens op controle gaan want als het dat is, dat kan gaan ontsteken.
  • ik heb een keizersnede gehad dus dan maken ze alles ineens proper dus dat kan het normaal niet zijn denk ik
  • Hy deantje ik heb op een forum gelezen van iemand die dat met een keizersnede heeft voorgehad dus ht is mogelijk maar het zou niet mogen natuurlijk
  • oei dan ga ik dit zeker laten nakijken want gisteren bij het afvegen had ik plots wat helder bloed, na een half uurtje ging ik terug en bruine slijmpjes en dan weer gedaan, sorry voor de details maar vind het echt raar
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld