December 2018

• @Mica ik kom mij erbij voegen, ik teste deze morgen positief en ga straks naar naar het ziekenhuis op bloed te prikken.
    Graag zou ik ook bij het fb groepje komen ik stuur je een privé berichtje !
  • Dikke proficiat Evy !
  • Wij hadden vandaag onze eerste echo.
    Alles was goed! Hartje zien en horen kloppen.
    Uitgerekend voor 12/12. En nu aftellen naar de volgende controle.
  • Amai. Zie al december 18 voorbij komen. Allemaal een.dikke proficiat. Ik was vorig jaar ook begin december uitgerekend. Helaas is dit fout gegaan met 18w 😢 hopelijk mogen jullie allemaal een prachtige baby krijgen en een fijne zwangerschap beleven. 😘
  • Ik ga me ook bijvoegen hier, uitgerekend voor 2 december. Bij ons is het wel via ivf omdat het via de eicel van mij vrouw is en ik draag het.
  • Proficiat allemaal!

Ik voeg mij toe aan dit clubje smile.gif

Zondag kreeg ik een licht positieve test in handen (8d na NOD) en na de bloedproef gisteren blijkt dat ik zwanger ben.
    Mijn HCG-waarde was wel nog vrij laag (169). Ik was de voorbije maanden niet echt héél regelmatig, dus misschien is mijn ovulatie gewoon later geweest dan ik dacht.

Ik mag op 16/05 voor het eerst naar de gynae. Eigenlijk heb ik wel een beetje schrik. Die lage HCG-waarde schrikt mij toch wat af.

Het is trouwens ons eerste kindje en we zijn nu 7 maanden aan het "oefenen".
  • Dikke proficiat aan de nieuwe dames.

Ik hoop dat alle vlot mag verlopen !
  • Dag dames

Ik heb zondag 22/4 positief getest en daarnet langsgeweest bij de huisarts om bloed te laten trekken.
    Ik mag morgenavond bellen om de bevestiging (hopelijk) te horen dat ik zwanger ben.
    Indien het zo is, is de bevallingsdatum vermoedelijk 29/12 (nipt nog 2018 wink.gif )!
  • Ik mag 3/5 voor een eerste echo, al is dat in week 6.
    Is dit niet wat vroeg?
  • Dag iedereen,

Na 3 lange jaren van fertiliteitsbehandelingen ben ik ook eindelijk zwanger!! We zijn super blij. Vandaag zou ik 5 weken en 5 dagen zijn. Op 5 weken had ik nog een bloedafname en stond mijn HCG op 1819. Wij hebben een eerste echo gepland op 15 mei. Dan zou ik nog net geen 8 weken ver zijn. Ik schrik zo van de gemengde gevoelens. Wij zijn zooo blij, maar ik voel niks.. Uiteraard begin je dan te panikeren dat er mss iets mis is.. We kunnen niets anders doen dan afwachten zeker smile.gif.

Dikke proficiat aan de dames die zwanger zijn! Dat alles goed mag verlopen voor iedereen!!

Lieve groetjes! Babinski
  • Dag allemaal,

Proficiat aan de nieuwe zwangere dames! Wij zijn momenteel 9 weken zwanger.
    Vrijdag gingen voor het eerst naar de gyneacoloog. Alles was heel goed. Het hartje kopte goed en de baby was goed aan het bewegen.
    Zou iemand me kunnen toevoegen aan het facebookgroepje?

Groetjes
  • Wat een leuk nieuws LNN.

Je mag mij een berichtje sturen voor de fbgroeo
  • Facebookgroepje

Hallo, ik las hier iets over een facebookgroepje. Ik zou ook graag toegevoegd worden. Lijkt me zo leuk alles te kunnen delen. Ik ben momenteel 11 weken zwanger.
  • Hallo iedereen

Eerst en vooral proficiat aan alle zwangere dames! Wij verwachten ons 2de kindje voor 25 december. Het zal wellicht vroeger zijn aangezien grote broer op 36w5d er ook gekomen is. Ik zou het wel fijn vinden om ook in het facebookgroepje te zitten! Mag ik er alsnog bij?

groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld