December 2018

• December 2018

Ik heb gisteren een testje gedaan, 9dpo, en zie een heeeeeel licht tweede streepje. Ik ging wachten maar plots had ik zo’n sterk gevoel zwanger te zijn dat ik moest testen.
    Vandaag voel ik niks meer, heb ook geen testen meer, dus misschien was dit bericht wel heel voorbarig. Afwachten...Aangepast door nien op 20/03/2018 13:22
  • Volgens de 2 testen die ik maandag deed ben ik na 16 rondes zwanger van ons eerste kindje smile.gif Na een miskraam op 5 weken in juni vorig jaar is het nu bang afwachten. Als ik goed heb geteld ben ik uitgerekend voor 10 december. Zijn er nog mensen die uitgerekend zijn in december? Ik kijk er naar uit om ervaringen uit te wisselen met andere mama's-to-be!Aangepast door sandy.b op 04/04/2018 15:28
  • Nog eentje voor december

Hey hey 😀
    Ik kom net van de gyn. Vbd is 5 december.
    Vorige week dinsdag + op Clearblue met indicatie 1-2.
    Woensdag 28 maart - hcg bij de ha 249
    Dinsdag 3 april - opnieuw hcg was al 5901.
    Ik had dan chance bij de gyn - iemand had vanavond afgebeld 😀
  • Hoi!

Ik testte gisteren deze ochtend positief.
    Gisterenavond naar de huisarts gegaan om bloed te prikken.
    Ik mag maandag bellen voor de uitslag ervan.
    Zooooo benieuwd content.gif
  • @Mica hey hey en welkom!
    Hopelijk goed nieuws maandag!
  • Devil_in_skirt zag je dan al iets op de echo?

Als bloed goed is maandag, dan bel ik ook naar de gynaecoloog.
    Zo spannend allemaal.
  • Jullie zijn dus al alle 2 naar de huisarts geweest? Ik testte vanochtend nog steeds positief, best dan dat ik maandag ook eens langs ga? En de gyn, op hoeveel weken gaan jullie voor het eerst? Sommigen zeggen 8 weken, anderen pas 12. Ik heb wel gisteren een mailtje gestuurd naar de zelfstandige vroedvrouw door wie ik de zwangerschap graag zou laten opvolgen. Ik vind het een beetje eng om nu al afspraken te nemen. Vorig jaar kreeg ik een miskraam op 5 weken.
  • Sandy_b dat doe ik om mijn bloed te laten controleren op hcg, toxoplasme en cmv. Maar ook om te zien of mijn ijzer goed staat.
    Meestal is de eerste afspraak rond de 8w (in België hier, tenzij je van Nederland bent kan het anders zijn)
    Normaal legt de huisarts ook alle stappen uit wink.gif
  • Ik woon in België. Heb een afspraak genomen bij de huisarts voor maandag smile.gif Voor de gyn ga ik nog even wachten want ik moet er nog een zoeken. Heb geen goede ervaringen met mijn huidige gyn
  • Vanwaar zijn jullie allemaal?
    Is het misschien een leuk idee om een geheime facebookgroep op te starten?
  • @Mica een mooi vruchtenzakje en dikke baarmoedervlies, het feit dat ik effectief mooi zw ben en geen bbz heb.

@sandy.b ik was de eerste x bij de ha nog voor mijn NOD 😀 het is al 3de keer dat ik me zw voel nog voor ik overtijd ben en dan is het idd bloed testen voor hcg/cmv/toxo/schildklier/foliumzuur en in mijn geval nog een paar waarden. 2de x ha was zuiver hcgtoename testen. bij mijn 1ste kindje heb ik tot 12w gexacht met een echo en ik vond het heftig en zwaar zo lang wachten. Vanaf het 2de heb ik direct ook de gyn gecontacteerd en mocht ik dus 2x op 5w komen 🤗
    Mijn afspraken bij de gyn liggen nu al vast tem halfjuli 🙈😂

Ik kom uit België - uit het Gentse.

Pro een facebookgroep. Ik zal me anders maandag aan zetten.
  • @Devil_In_Skirt wauw amai ligt daar al helemaal goed vast tongue.gif 3de kindjes dus, als ik juist ben.
    Hier nummer 5. Beetje onverwacht maar zo welkom !

Doe maar maandag is prima. Wel een geheime... want anders als ze dat nu al zien ponder.gif
  • Uiteraard een geheime! Sturen jullie me jullie FB namen in privé bericht?

Hier al een "gezellige" ochtend. Ik heb staan spugen van de geur van vers gebakken croissants ondanks Primperan.

@mica 5 kindjes - een kleine bende 😁 we gaan stoppen na nr3. Het is genoeg voor ons
  • Oh heel gezellig daar.
    Ik tot nu toe nog niet moeten overgeven maar kokhalzen wel...

Privé berichtje verzonden @Devil_In_Skirt
  • Facebook groepje is aangemaakt :)

Ladies

Ik heb een geheim groepje aangemaakt en zowel ik als @mica zijn de beheerders ervan en kunnen leden toevoegen. Als je lid wil worden, stuur naar een van ons een privéberichtje met FB-naam hug.gif

byebye
  • Hey,

Ik heb deze ochtend licht positief getest, maar zit nog voor NOD.
    Als het dit weekend nog steeds positief is, dan kom ik het groepje vervoegen smile.gif

Groetjes en alvast proficiat allemaal!
  • @ano... wat spannend zeg!
    Hopelijk lopen de testen op ! We duimen
  • Hey,

Ik heb deze ochtend licht positief getest, maar zit nog voor NOD.
    Als het dit weekend nog steeds positief is, dan kom ik het groepje vervoegen smile.gif

Groetjes en alvast proficiat allemaal!Ano_tot_duidelijk @ Vandaag 10:32

@ano fingers crossed!!! ik heb ook voor NOD getest smile.gif eventueel met een CLearblue testen? met een indicator van weken, ofwel bloed laten prikken bij de ha - dan weet je het ook smile.gif
  • Hallo allemaal,

Ik wil jullie allemaal een hele dikke proficiat wensen met jullie zwangerschap.
    Ik heb deze morgen, na 14 rondes, positief getest. Op de test van Claerblue met indicatie stond 2-3.
    Volgens mijn cylcus zou ik uitgeteld zijn voor 15 december. De verjaardag van mijn overleden oma.
    Deze avond ga ik voor een bloedonderzoek.

Groetjes
  • @LNN dikke proficiat en wateen mooie datum!
    Als je bij de fbgroep wil, geef gerust een seintje !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld