Laatste 10 weken zijn ingegaan!

• Hier nog 8 langeeeeeeeee weken sad.gif
  • Hier nog 10 weken en 2 dagen! En ik wil zo graag nog genieten van mijn buik en alle bewegingen die ik voel... Maar ik ben ook weer zo benieuwd naar dat kleine ukje dat er gaat uitkomen! <3
    Het zal er snel genoeg zijn! Ik moet zeggen dat ik wel bijna geen kwaaltjes heb, behalve veel harde buiken.
  • Voor mij ook nog 10 weken.
    Al denk ik soms dat het voor elk moment is. Al aantal nachten na elkaar maar 5 uur slaap. Wakker liggen in midden van de nacht. Vandaag echt ongelooflijk veel pijn aan buik, net menstruatiepijn. Samen met harde buiken.

Ja het is niet echt mijn dagje en dan 2 ambetante zeurende meisjes in huis!
    Kon/kan het aan niet aan vandaag!!!
    Erg echt erg voor mijn meisjes!

Hopelijk passeert dit snel
    Succes aan iedereen!
  • Hier nog 9 weken en 6 dagen. Ze schatten mij wel geen 30 weken hoor... Ik zeg dan maar dat ik er toch evenveel last van heb. Het is niet dat je bijna geen buik hebt, dat het niet in de weg zit... Die kleine zit er toch hoor!

Welke datum zegt jullie gevoel dat het gaat worden?
    Bij men zoontje ben ik 2 weken te vroeg bevallen. Ik had toen dat gevoel wel niet, maar daarom heb ik nu wel een gevoel dat het weer zoiets gaat zijn... Ben uitgerekend voor de 18e maar mijn gevoel zegt begin december. Hoop alleen dat het niet te dicht bij Sinterklaas gaat zijn eigenlijk...

Grt
  • Is al even geleden dat ik hier nog ben geweest. Hier nog iets meer dan 7 weken, spannend. Buikje zit al goed in de weg. Ik heb wel nog geen last van harde buiken, wel bandenpijn, vooral alsk mij draai of keer of alsk slecht zit. Hier wel een heel actief bazeke, zit geen 5 minuten stil, mijn buik beweegt letterlijk mee. Zalig gevoel. Sinds eergisteren hoor ik af en toe een geknets uit mijn buik komen, als hij te hevig is. Botteke ofzo dat kraakt. Ventje heeft dit ook al gehoord. Had dit ook bij mijn eerste.
    Groetjes
  • Gisteren heel de dag in Zh gezeten aan de monitor.
    Heb dus voorweeen die regelmatig moet nu zoveel mogelijk rusten.
    Heb ook weeremmers gekregen die ik 3x per dag moet nemen.

Hopelijk gaat het beteren!
    Als morgen niet beter is moet ik terug naar Zh gaan.
    Bmh was nog lang en alles nog goed dicht! Maar hij is wel al ingedaald.

Afwachten maar en goed rusten nu!
    Ven ik blij dat ventje dit weekend niet moet werken.

Hou jullie op de hoogte!
    Groetjes
  • oei Kim! rusten maar!

hier nog 9 weken.
    en ik denk ook echt nog 9 weken.
    mijn eerste kindje is geboren op 38weken en ik ging dus bij men tweede ook uit van 2 weken vroeger. uiteindelijk is hij op 39 weken geboren en heb ik de laatste week heel ongeduldig rondgelopen omdat ik het gevoel had 'overtijd' te zijn.

en heb er onlangs nog over gelezen. het is de baby die de bevalling in gang zet wanneer hij/zij er klaar voor is en ook door plaatsgebrek. een tweede heeft wat meer ruimte omdat het al eens is uitgerekt geweest.

en de tendens in mijn omgeving zegt dat een derde nog wat langer blijft zitten. dus ik ga uit van 40 weken...

ach, je kunt het nooit weten hé
  • Gisteren weer naar Zh gegaan. Op de 3 minuten weeën. Nog adalat bijgekregen kn snelwerkende vorm.
    Had ook nix uitgehaald, dan nog een suppo bijgekregen. En dan zwakte. De weeën af naar 15 min. Al een week thuis gezetvan het werk en rusten samen met 6 medicaties te nemen op een dag.
    Dus nu afwachten en hopen dat het zo blijft.
    Donderdag moet ik terug aan monitor gaan liggen. En onderzoek door gyneacoloog.

Bij jullie alles ok?
    Groetjes
    Kim
  • ook al tijdje niet meer hier geweest (de meesten zijnondertussen doorgeschoven naar het facebook-groepje, daar is wel heel veel beweging wink.gif ).

Hier nog iets meer dan 8 weken, maar we zien wel ... want ook hier al veel last van harde buiken/voorweeën ... als ik ga liggen gaat het meestal wel over gelukkig, maar met een peutertje van 18 maanden in huis is dat niet altijd evident. Maar ik probeer het nu toch zoveel mogelijk te doen, want zou toch echt nog te vroeg zijn he ...
  • Zalig toch om zo hard uit te kijken naar die bevalling.
    ik heb nog wel even te gaan. man wat gaat de tijd zo tergend traag smile.gif
  • hier nog even lang maar vind het juist erg snel gaan nu.

wss ook omdat er nog héél veel moet gebeuren qua voorbereiding dus ik weet nog wat doen deze laatste weken...
  • Ondertussen bijna 33 weken zwanger. Dus nog een 7 weken te gaan! Donderdag nog bij de gynaecoloog geweest en beebje werd toen op 2,2kg geschat. We verschoten daar wel hard van want ons zoontje werd op 38 weken geboren met 2,425kg en 45cm.
    Iemand een idee hoeveel het dan gaat zijn bij 40 weken?
  • Hey allemaal,

Ondertussen 36 weken en nog maar enkele te gaan... Ik ben al volop aan het aftellen. Gistere bij de gynaecoloog geweest en hij schatte mini op 2,5 kg. Nu begint het echt op te korten...

Maar sinds vorige week heb ik een beetje schrik, niet echt schrik... Ik zit dikwijls aan het denken dat ik niet te dicht bij Sinterklaas of Kerstmis wil bevallen... Heb je natuurlijk niet te kiezen, maar toch... Hebben jullie dat ook?

Grt
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld