Gezellig kletsen

• Angelke, veel activiteit is hier niet zo meer . Er is een facebook groepje en daar kletsen ze wat meer.
    Kan best begrijpen dat je hier wegbleef omdat het pijn zou doen al die banners te zien en wetende dat je ook al zo een banner moest hebben.
    Ik ging ook telkens naar het juni groepje en mja het deed ook enorm zeer, ook rond men UD ging ik kijken en dan zo dat topic : geboren , ik werd er ambetant van..

Hopelijk mag je ons hier snel goed nieuws komen verkondigen!
  • hoi meiden,

mss een stom vraagje maar aangezien onze baby's in de koude decembermaand geboren worden, hoe gaan jullie het doen met slapen. 's Nachts in een wieg of draagmand en overdag ook of leggen jullie het in het park? Ik krijg er nogal tegenstrijdig commentaar op dat het veel te koud is zo'n groot park.

groetjes
  • Snachts gaat hij in zijn eigen bedje, goed ingeduffeld in een slaapzakje en overdag ook in zijn bedje, tenzij hij int slaap valt int parkje. En dan een lekker dekentje over hem (wel zo leggen dat babietje er niet onder kan glijden en regelmatig gaan kijken). Zo heb ik het ook gedaan bij mijn 2 andere kindjes. Anders is het heel moeilijk om het slapen in een parkje af te leren overdag. (ik werk in een creche en ik kan zo de babietjes eruit halen, die overdag in een parkje slapen en wie niet)
  • Hallo dames, ik volg hier al een tijdje in stilte mee wink.gif! Maar vanaf nu wil ik mee kletsen. Baby wordt verwacht op 18 december. Ik ben 24 jaar en afkomstig uit Wvl wink.gif! Groetjes
  • Angelke, jammer om te horen dat jullie prutske er niet meer bij is en dat snap ik hoor dat het moeilijk is. Veel sterkte en hopelijk mogen we jouw goede nieuws snel ontvangen!

Liesje, bij ons zal het babietje ook in een wiegje slapen. Onze meid heeft daar ook heel lang ingelegen en ik probeerde haar altijd te verleggen als ze in slaap viel in haar park. Gewoon omdat wij vinden dat een park om te spelen is. Als ze dan toch nog in slaap viel als de wieg al weg was, lieten we haar liggen natuurlijk. Overdag sliep ze maar vanaf 6 maand ongeveer in haar bedje op haar kamer. 's Nachts zal de baby gewoon in zijn bedje slapen, lekker ingeduffeld inderdaad.

Sunshine, welkom, nog een W-Vl'se, leuk! content.gif

Hier is het héét en onze meid slaapt sinds deze week niet meer na de middag. Soms gaat dat super, soms heeft ze dagen dat we haar 'achter het behang willen plakken' zoals we hier zeggen. Maar omdat het zo warm is en we haar daardoor binnen willen houden, is ze iets lastiger. Daarnet dan toch het zwembad buitengezet, een groot opblaasbaar en water laten lopen. Ze is niet meer te houden! Al is het water ijskoud en schijnt de zon niet volop, toch geniet ze er met volle teugen van. En wij ook. Zelfs een drupje regen kon ons niet tegenhouden goofy.gif
  • Op zoek naar leuke babyspulletjes
    Word gerust lid van het groepje SeMaFe kleertjes op facebook.
    Ik verkoop mijn kleertjes aan schappelijke prijsjes. Onze kinderwens is volledig ingevuld. Niet akkoord met een prijsje, dan kan dat besproken worden.
  • Hey dames
    Hoe gaat het met iedereen?
    Hier alles prima al merk ik wel dat ik wat trager word en dat alles meer inspanning vraagt.
    S avonds in bed merk ik dat ik geregeld harde buiken heb. Ze doen niet pijn maar is wl raar. Hoort normaal te zijn.... Merken jullie ook harde buiken?
    Vanavond naar de vroedvrouw voor tussentijdse opvolging afspraken gynae. Op 3/9 mag ik terug nar daar en op 4/9 3D echo in ziekenhuis. Leuk! <3
  • Hey meisjes,
    als er nog dames interesse hebben om aan te sluiten bij het facebook-groepje, laat mij iets weten he, de meesten zijn ondertussen naar daar verhuisd en daar wordt duchtig getetterd smile.gif stuur me gerust een pm als je interesse hebt.

@Loor: hier ook harde buiken hoor, is perfect normaal zolang ze geen pijn doen en niet repetitief zijn (bvb om de 5 min of zo)

@Sunshine: welkom!

@Liesje: hier overdag in het park hoor, zou zo'n klein boeleke nog niet helemaal alleen op het kamertje kunnen leggen. Mijn dochter heeft in het begin ook in haar parkje geslapen, wij hadden hier ook een dekentje in liggen en zo, dat deed in het begin gewoon dienst als bedje, want echt spelen doen ze dan toch nog niet ... na een 3-tal maanden zijn we dan wel begonnen om haar overdag ook boven in haar wiegje te leggen, dat heeft wat moeite gekost, maar ze had dat echt wel nodig, want begon last te krijgen van omgevingsgeluiden in de living, maar uiteindelijk is dat wel gelukt hoor en sindsdien heeft ze eigenlijk bijna nooit nog in haar park geslapen ...
  • wendy'ke
    jammer dat het hier zo stil is... op welke manier voeg ik me toe aan het facebook groepje?

de harde buiken zijn intussen beter, misschien ligt het aan de magnesium die ik nu bij neem (hoewel ik nog steeds kuitkrampen heb straks) of het feit dat tussen 21 - 24w het baby'tje een grote sprong maakt qua ontwikkeling...ik weet het niet maar het is alleszins beter smile.gif) Oef smile.gif

dikke x
  • Hey Wendyke, ik heb geen facebook, dus moet het hebben van het forum, maar ja, 't is hier inderdaad erg stil.
    Gisteren nog op bezoek geweest bij de gyn en die zei dat alles in orde was. Een paar afspraken terug zei hij dat het een grote baby was, maar ja, dat was ons meisje ook en de familie van mijn man zit vol grote mensen, dus was wel normaal. Maar nu heeft hij alles gemeten en de baby zou toch een aantal dagen later komen dan eerst gedacht. We zien wel, want de baby en mama zijn kerngezond en dat is het belangrijkste smile.gif
    Hier ook véél activiteit in de buik en dat had ik bij onze meid ook en miste ik snel na de bevalling dus ik probeer daar zoveel mogelijk van te genieten. Zaterdag terug eerste dansles geven aan de ukkepukken, spannend! bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld