Geslacht?

• Ik weet dat het nog veel te vroeg is om het geslacht van de prutskes te weten, maar ik dacht dat het wel leuk was om ons gevoel te delen.

Enerzijds: wat zich de chinese kalender voor jullie?
    Anderzijds: wat zegt jullie gevoel?

De chinese kalender zegt bij ons een jongen.
    Mijn gevoel zegt hetzelfde, vraag me niet waarom, maar het is zo bigsmile.gif
  • angelke: chinese kalender: jongen, gevoel: jongen
    froe: chinese kalender: meisje, gevoel: jongen

ik denk een jongen, heb zelfde sympies als bij mijn zoontje
  • Chinese kalender: Meisje
    gevoel: geen flauw idee, het is men eerste maar men collega zegt een jongen omdat ik veel zout eet.

Nu we dit ond. toch opgestart zijn zou het misschien tof zijn om voorbeelden van voorspellingen neer te pennen.
    Bv.: Buik --> appel = meisje
    zout eten --> jongen
    ...
    Zo kunnen we er ons misschien aan spiegelen
  • Chinese kalender zegt meisje
    Zelf zou ik echt niet weten wat ik moet kiezen (mocht ik mogen kiezen), twee meisjes lijkt mij heel leuk, maar meisje en jongen ook, dus ik weet het echt niet! Mijn gevoel zegt ook wel dat het een tweede meisje wordt ... kan ook gewoon zijn omdat ik dat al het beste ken content.gif
  • chinese kalender zegt meisje.
    ik zou ook erg graag een meisje krijgen dit keer.
    de vorige keer zei de chinese kalender telkens 'jongen' en dat klopte.

alleen hebben we qua timing echt wel op de dag van de eisprong geklust dus dat maakt de kans op een jongen weer groter.
    we zullen zien. ga uit van een jongen.

spannend!
  • Hier zegt de chineese kalender een jongen.
    Zelf zou ik graag een meisje hebben.
    Maar mijn buikgevoel zegt een jongen.
    En men ventje denkt ook een jongen.
    Een paar maanden geleden had ik iemand voor me laten pendelen en die zei dat ik in april een positieve test zou hebben voor een jongen. Maar het geslacht was ze niet helemaal zeker van... bigsmile.gif
  • Chinese kalender zegt een meisje. Mijn aanvoelen zegt ook een meisje, al zou mijne man het fijn vinden moest het nen jongen zijn. Voor mij blijft het eender. content.gif
  • Volgens de chinese maankalender een jongen smile.gif

Ikzelf heb eerder buikgevoel dat het er 2 zijn (meisje en jongen). Ik droom ook hele tijd van tweeling. En het zit bovendien heel hard in onze genen..

Het maakt natuurlijk niet uit 1 of 2, meisje of jongen.
    Stiekem wil ik een meisje als eerste en mijn vriend ook.

Maar we zien wel smile.gif
  • Chinese kalender = meisje
    gevoel: geen idee, het is mijn eerste...
    (ik ga het straks aan mijn oma vragen, zij heeft bij allee kleinkinderen 'gezegd' wat het geslacht van het achterkleinkind ging zijn en 9/10 klopte dat ook),
    ik hou jullie op de hoogte

ik eet ook heel veel zoute crackers, dat helpt me vooral tegen de misselijkheid!
    ik heb wel totaal geen zin in zoet.

Jess
  • Met dat ik week terug ben gezet geeft de maankalender een meisje aan.

Ben benieuwd, blijkt geen tweeling te zijn al jaagde ze mij even schrik aan met te zeggen we gaan is beginnen met tellen horror.gif . Voor eerste keer zwanger toch liever maar 1 haha.

Beste vriendin zegt hele tijd dat het meisje gaat zijn net als paar andere die kunnen zich geen jongentje inbeelden. We zullen zien he smile.gif
  • Chinese kalender = Jongen
    Mijn gevoel = Jongen
    Gynaecoloog 10.06.2013 = 80% jongen
    3D pretecho = Jongen

Dus het zal wel een jongen worden smile.gif
  • Dames, ik heb dit al met verschillende kalenders uitgerekend voor ons meisje en soms gaf dit een meisje aan, soms een jongen. Sta me toe dus hierover te twijfelen of het allemaal wel exact klopt...

Wij zijn eergisteren naar ons ventje gaan kijken, want de gyn was toch echt behoorlijk zeker op 12 weken al. Ik had me dus even laten gaan bij de solden en een T-shirtje gekocht met "my little prince charming" op. Zegt de gyn eergisteren dat hij dénkt dat het een meisje is! horror.gif
    Maar een paar minuten later was hij toch weer zeker van een jongen content.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld