gender-tests

• hey meiden.
    lijkt me een heel grappig onderwerp.
    als je op you-tube kijkt naar:
    -de rode-kool-test
    -bakingsoda-test
    - zout -test,....
    zou je naar de reactie van de stoffen met je urine kunnen voorspellen wat het geslacht wordt.

zou iets te maken hebben met de ph-waarde van je urine. zuurder bij een meisje.

we zouden de resultaten kunnen oplijsten en daarna zien of het klopt of niet...
    zal deze week een paar testjes proberen
  • hmz denk niet dat ik me daar mee ga bezighouden , binnen een paar weekjes zal ik het hier weten wat het gaat worden!
    bigsmile.gif
  • haha petra, hier weet ik het over 6 weken. net daarom dat ik er toch een of twee eens ga proberen. om te zien of het nu klopt of niet.

ben ook wel nerveus voor die geslachts-echo.
  • ben lekker thuis vandaag en men mini-ventje ligt te slapen DUS... eens van die You-tube gender-testjes gedaan.

persoonlijk vind ik het best lollig. zou tof zijn als nog een paar meiden het zouden proberen?

neemt bijna geen tijd in beslag.

Eerste test: the pencil-test:
    een potlood met zo'n gommetje aan. daarin een naald steken en door de naald een draadje garen.
    dit boven je pols houden en het zou AL (ook miskramen enz) je kinderen chronologisch 'voorspellen'. dus in een rechte lijn = jongen, in een cirkel is meisje.
    heb het 5 keer gedaan en telkens hetzelfde resultaat (eng bijna)
    2 jongens en 2 meisjes (heb mk gehad en zou meisje geweest zijn)
    dus volgens deze test krijgen we een
    baby.gif

2de test: baking soda test:
    theelepel natriumbicarbonaat en daar urine bijvoegen. als het niks doet = meisje, bij bubbelen en schuimen = jongen.
    resultaat= meisje (maar wel oud baking soda dus zou de test kunnen beïnvloeden)

3de test: ring test

ring aan een touwtje boven je buik. beweegt die in een lijn = jongen, cirkel = meisje (al lees je ook andersom dus ja,...)
    resultaat ook meisje

de rode kool test ga ik ni doen. zo een hele kool kopen voor zo'n belachelijk onbetrouwbaar testje is een beetje jammer .

zijn van die bakkerpraatjes hé, zoals hoe je draagt, en het kruintje van je vorige kindje, enz..
    je pint je er niet op vast maar toch leuk.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld