facebook-groepje

• Is er interesse voor een geheim facebook-groepje? Heel leuk om mekaar wat beter te leren kennen en toch geen pottekijkers te hebben wink.gif
  • Hey
    Ik vind zo'n geheim FB-groepje wel leuk. Vooral om mekaar wat beter te leren kennen via foto's en zo.
  • Wie interesse heeft stuur mij anders via priv├ę-bericht jullie facebook-namen, dan maak ik zo'n groepje aan.
    Is volledig geheim, niemand anders kan zien dat je in die groep zit en wat je erin post ...
  • Sorry dames, maar ik zie dit voorlopig nog niet zitten.
    Bij mijn dochter hebben wij toen ook zo'n facebookgroepje opgestart, maar wel pas een dikke maand na alle bevalling. Maar dan 'ken' je elkaar toch al bijna een jaar.
    Ik voeg me er later wel bij.
    Veel plezier ginder, ik volg jullie hier wel. wink.gif
  • Ik ga het groepje aanmaken, heb al van een mama een berichtje gekregen dat ze in zo'n groepje wel graag wil mee praten maar niet hier publiekelijk op het forum ... dus als er nog zo 'n mensen zijn dan is die groep een optie he, is echt wel volledig geheim, niemand kan iets zien van wat je er post en wat ik er leuk aan vind is dat je ook gezichten kan plakken op de namen en foto's kan delen en zo. En zeker ook dat het geheim is, want ik weet dat er hier nog mensen zitten die ik ken op dit forum bvb en das mss niet zo leuk als iedereen zomaar alles kan mee lezen
  • Dus wie wil, stuur via pb gerust je facebook-naam door en dan voeg ik je toe als vriend zodat ik je aan het groepje kan toevoegen
  • @ wendy: ik heb je een prive bericht gestuurd!

lijkt me superleuk smile.gif
  • Het groepje is gemaakt, maar we zijn voorlopig nog maar met z'n tweetjes, dus wie wil, voeg jullie gerust toe hoor!!

@Jessica: ik vind je niet meteen terug, nogal veel mensen met jouw naam, maar heb je pb terug gestuurd, dan kan jij mij mss toevoegen
  • heb ook pb gestuurd smile.gif als het echt geheim is lijkt het me wel heel leuk!
  • pb terug wink.gif
  • ons groepje telt al 12 mensen goofy.gif

Als er nog geïnteresseerden zijn, laat gerust iets weten he content.gif
  • Ik heb (nog) geen facebook, maar misschien moet ik dat dan toch maar eens aanmaken smile.gif
    blush.gif
  • Ben terug van vakantie, dus als er nog mensen bij ons gezellige groepje willen toegevoegd worden, laat maar weten. U weze wel gewaarschuwd, daar wordt nogal een pak afgebabbeld tongue.gif
  • Ik heb ook pb gestuurd...
    Ik wil er ook wel bij smile.gif
  • verzoekje verstuurd wink.gif
  • Hallo wink.gif, kan iemand me via PB de link sturen, ik wil er ook bij! Groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld