witverlies...

• hey allemaal,

ik ben nu 36 weken zwanger en heb sinds deze week elke ochtend heel veel witverlies. sorry voor de details: echt hele slierten soms. overdag heb ik ook wel witverlies maar niet zoveel...
    is dit normaal?
    mijn gyne is in verlof tot 6 augustus dus die kan ik nu niet opbellen...

alvast bedankt voor de antwoorden
    mollie
  • Sorry voor de uitdrukkingen: maar precies een enorme snotneus langs onderen?

Dat was bij mij mijn slijmprop. Ik dacht ook eerst dat die slijmprop een prop was, maar blijkbaar is dat niet zo.

Voor de zekerheid kan je mss eens naar je ha bellen?

Succes! wave.gif En ik wens u alvast veel perskracht voor als het zover is!
  • ik heb dat al sinds maandag. iedere morgen heb ik dat.
    kan dat dan van die slijmprop zijn?
    de eerste dag was het wat donkerder van kleur maar nu is het gewoon doorzichtig en inderdaad, precies snottebellen goofy.gif
  • Hoi mollie, ik zie dat we samen uitgerekend zijn wink.gif (bij mij zijn het er wel 2, dus ik zit hier al in volle spanning te wachten!!).

Volgens mij kunnen dit 2 dingen zijn: of de slijmprop of verweking van je baarmoedermond. Ikzelf heb dit ook al een week of 2 iedere morgen en volgens mijn gyn is dit bij mij gewoon omdat de baarmoedermond aan het verweken is. Bij mij is het wit-geelachtig (soms met een lichtgroene schijn erdoor) en nogal rekkerig. Sowieso, ofdat het nu het één of het ander is, kan het geen kwaad hoor! De slijmprop verliezen kan gerust nog 3 weken voor de bevalling gebeuren en verweking is omdat alles stilaan op gang aan het komen is (je lichaam is zich langzaamaan aan het klaarmaken), maar het kan ook nog enkele weken zo verdergaan hoor! content.gif

Als je je toch nog ongerust maakt, bel gerust eens naar de materniteit of naar de gyn, die zullen je wel kunnen helpen!

Groetjes

kaya
  • ik had heel mijn zwangerschap last van witverlies.en tegen het einde voor ik prop verloor iets feller.tje bij iedereen is het wel anders he
  • Ja anoniempje, bij mij is het ook zo. Heel de zwangerschap door al meer witverlies dan wanneer ik niet zwanger was en de laatste weken meer. En net dat (ietsje) meer witverlies van de laatste weken is volgens mijn gyn een teken dat de baarmoedermond aan het verweken is (wat hij dan ook bevestigd heeft na inwendig onderzoek)!
  • 35 weken zwanger

hoi iedereen

ik heb reeds vrage ik heb al 6 dage lichte en soms harde steke in mijn onderbuik precies of ze zijn me zware punte van een mes in mijn onderbuik aant steken wat kan dat zijn ik heb nooit mijn weeeen gevoelt dus zou ni weten wat het kan zijn en ook heb paar dage witverlies met licht groene schijn erin weet iemand wat dit is heb dit ook nooit me gemaakt enkel van mijn 2 de da ik wit verlies hat me wa bloed tusse maar deze zwangerschap is totaal helemaal anders dan ik verwacht wie kan me raad geven aub

mvg imke
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld