Weeën of voorweeën? geen indaling weeën

• Weeën of voorweeën? geen indaling weeën

Goh wist ik maar terug hoe weeën voelde of waar mijn lichaam mee bezig is

Gisteren van 18.45 tot 19.20u pijnlijke steken en druk gevoeld, niet regelmatig en ik denk niet zoals een wee voelt maar toch was de pijn vreselijk...
    Elke steek bouwde op in een harde buik, en ik pitste mijn billen bijeen van de pijn en daarna zakte het terug af en het leek telkens te gebeuren als hij bewoog, elke bubbel in de auto was een hel...
    Het voelde echt als een scherpe steek precies tussen u billen.
    Opeens ging het beter en kon ik uitstappen en terug stappen en werd alles terug normaal, geen last meer gehad vandaag.
    Met opstaan een beetje het menstruatie gevoel maar heel heel lichtjes maar en nu is alles terug weg...
    Hij was al volledig ingedaald en 1cm opening dus indaling weeën kunnen het niet zijn...

Kent iemand dit gevoel?
  • Uw 1ste kindje is ook al wat ouder dacht ik ?
    Bij ons namelijk ook (8 en 7 op de moment van de bevalling) en ik heb over de echte weeën geen seconde getwijfeld.
    Hoe lang het ook geleden was .

Ik voelde ook wel vanalles deze keer.
    Doordat het al zo lang geleden was, kon ik mij van die kortere pijnen, ook minder herinneren.

Sowieso is er vanalles aan het gebeuren bij u maar of je al gaat bevallen ?
    Ben je de vorige keer te vroeh bevallen ?
    Ik zie dat je nog maar net de 36 weken voorbij bent
  • REd

@Neuzeke ja hier net 7j geleden, wel ondertussen gescheiden dus andere genen nu
    Tja bij hem was ik op 37 en halve week van de trap gevallen en 3d begon alles ineens
    Dus je kan het niet echt tellen of ik eerder zou bevallen zijn want hij was 48cm en 2,790kg
    Ook nooit geen harde buiken ofzo gehad toen
    En nu sinds 20w echo staat hij 3-4w voor qua groei, laatste echo was ik 35,2 en is hij gemeten 39,3 en 3,4kg en laat nog dat ze erlangs zitten dan is hij geoot en zwaar, ik ben klein en smal gebouwd en heb sinds 18w enorm veel harde buiken

Tja en op de laatste monitor waren de harde buiken om de 5 min en gingen tot 150 op de monitor maar geen ontsluiting ofzo.
    4d later bij de gyn, baby ingedaald en 1cm en de dag erna was het slijm roos 2x Maja is dat van het onderzoek of de prop

Oh ja ik herkende het gevoel niet, ik verstijfde in de auto en pitste op alles, ohhh jee als ze dat nog niet waren dan vrees ik alweer voor dat wat nog moet komen surprised.gif
  • Uw genen zijn natuurlijk niet anders geworden e door een andere partner te hebben 😄😃.
    Je die metingen. Ik kreeg bij de oudste vanaf 31 weken extra opvolging en ze zaten er dik naast (in ons voordeel wel, want hij werd vrij weinig geschat).dus dat nam ikzelf bij 2 en 3 met zen korrel zout . Maar uw buikje kan wel proppe vol zitten door uw bouw e. Mss voel je iedere bzweging dat hij maakt extra ???

Mijn 3de bevalling was volgens mij de enige met zoveel harde buiken (vanaf week 16 en bij de andere niet of amper), steekjes, voorweeën.
    Bmhals verweekt en verstreken maar er werd niet gesproken over ontsluiting.
    Uiteindelijk moet alle last toch iets gedaan hebben want kben aan super temp bevallen.

Je hebt toch geen blaasontsteking ?
  • Hahaha nee idd mijn genen niet smile.gif
    Nee geen blaasontsteking, moet eigenlijk weinig plassen en drink veel.
    24u slapen en dan 1x om 6u sta ik op omdat mijn vriend zijn wekker afgaat en dan pas terug rond 10u
    Wel dikke voeten en handen, en idd ook een enorme drukke baby
    Ze zeiden toen dat de harde buiken van hem kwamen omdat hij zo beweeglijk was, en tegen de baarmoeder duwde en dat voelde ik ook het was best pijnlijk en dacht soms dat hij erdoor ging duwen. Maar nu is elke beweging zachter... vandaag pok totaal geen pijn als hij beweegt
    Nu kan ik alleen zeggen dat ik al een week terug goed naar de wc kan gaan zonder moeite ook en goede structuur.

Tja we zullen ma gewoon afwachten denk ik tot het zover is, alleen ja die nieuwsgierigheid wat u lichaam aant doen is...
    Vandaag heb ik echt alleen als ik een harde buik krijg en hij beweegt dat ik heel kort wat deuk voel ma zeker niet pijnlijk
  • Steken en menstruatiepijn 37,5 weken zwanger

Hallo allemaal, proficiat aan alle zwangere vrouwen hier. Ik ben zwanger van ons 3e kindje en wordt de voorbije nachten soms wakker van steken in mijn onderbuik, ook heb ik iets wat op menstruatiepijn lijkt. Had dit bij mijn mijn vorige 2 zwangerschapppen niet. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? indalingsweeen misschien? Alvast bedankt,
  • @M0209 Kan zeker, ik voelde de 2d voor mijn weeen begonnen ook vanalles trekken beneden. Uw lichaam maakt zich klaar he.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld