wanneer snoepzakjes vullen?

• wanneer snoepzakjes vullen?

Hallo allemaal,

Even een vraagje. Ik zou voor de kindjes snoepzakjes vullen om te geven in het ziekenhuis bij de geboorte van ons beebje.
    Ik zou een twee tal kilo halen op de markt.
    Alleen vraag ik mij af wanneer ik daar best aan begin? Ik veronderstel dat snoepjes snel hard worden?
    Momenteel ben ik 30 weken zwanger.

Advies, ervaringen?

Alvast bedankt
    groetjes
  • Voor onze snoepzakjes ben ik naar de snoepwinkel geweest en omdat ik inderdaad ook een paar kilo van dezelfde soort nodig had ging de dame gewoon uit de stock een nieuwe zak halen (Dat kan je op de markt zeker ook vragen) De zak was nog gesloten dus snoep was zeker nog goed, het had niet al een tijd in een open schepbak gelegen. Ik vulde dan een deel zakjes en pas als die bijna op waren vulde ik er nieuwe zodat ze in de kleine zakjes ook niet te snel zouden uitdrogen.
  • Ik heb destijds snoepzakjes gevuld zo'n 2 maanden voor de bevalling. Zelfs 3 maanden nadien (bij de babyborrel) waren deze nog goed. Hebben we ook effectief getest wink.gif

Het waren wel "soepele" zuurtjes (niet de hele harde en erg zure soort), dus mogelijk ook afhankelijk van het soort snoep dat je gebruikt.
  • Ik moet bevallen begin juni en de snoepzakjes ga ik binnenkort beginnen vullen (als ik mijn zakjes ontvangen heb tenminste). Met de suikerbonen zelf ga ik nog even wachten tot eind april smile.gif
  • Hallo allemaal

Dank u voor de reacties!
    Ik ben nu 37 weken zwanger en heb ze vorige week samen met mijn zoontje gevuld.
    Nu aftellen tot de bevalling smile.gif

Groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld