Voel baby veel minder. Zorgen maken?

• Voel baby veel minder. Zorgen maken?

Hey iedereen!

ik ben overmorgen 41 weken zwanger. De uitgerekende datum was dus vorige week woensdag.
    Nu, mijn babytje is heel de zwangerschap super actief geweest maar vandaag voel ik hem bijna helemaal niet. Alleen als ik op mn zij ga liggen en dan een beetje ga porren en schudden (zachtjes natuurllijk) met mn buik. Dan komt er wel wat reactie maar echt miniem. Is dit normaal? of moet ik me zorgen maken? heb ook al veel gelezen dat ze soms kalmer worden voordat je gaat bevallen dus daarom...

iemand hier ervaring mee?
    alvast bedankt

btw: ben vrijdag op controle geweest en had wel een paar harde buiken op de monitor maar verder niets, geen opening ofzo
  • Bel het verloskwartier en vraag of je mag langskomen omdat je ongerust bent. Waarschijnlijk is er niets aan de hand maar dan ben je zeker.
  • Ik zou sowieso bellen.
    Je bent overtijd dus wss gaan ze u wel eens willen zien.
  • Kans is groot dat je baby aan het indalen is en je hem daardoor minder voelt, maar voor de zekerheid zou ik toch eens langs de materniteit passeren voor een monitor.
  • alles oke

ondertussen is hij precies wakker geworden. en mijn maag heeft het gevoeld ook haha. Hij heeft toch eventjes goed bewogen dus ik denk dat het wel okee is

in elk geval bedankt voor de reacties
    jill
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld