Strip-ervaringen

• Strip-ervaringen

Hoi

de gyn sprak me om me eventueel te strippen zodat ik toch natuurlijk zou kunnen bevallen ipv KS.
    Iemand ervaring mee?
    Direct weeën gekregen of heeft het niet geholpen?

groetjes
  • Hier hielp het niks... Was alleen maar ongemakkelijk en verloor daarna bloed maar deed niks. Weetje als je lijf er nog niet klaar voor is is het nog niet klaar. Forceren heeft geen zin
  • Hier bij mijn eerste zwangerschap (was wel reeds over de uitgerekende datum) positief effect
    Bij mijn tweede zwangerschap op 39 weken geen effect en enkele dagen later opnieuw gestript en dan toch ook weeën beginnen krijgen.
    Het kan geen kwaad maar wanneer je lichaam er niet klaar voor is haalt het niet veel uit.
    Spannende tijd voor jou!!
  • Hier ook twee maal gestript bij mijn eerste zwangerschap en deed juist niks… ampetant gevoel zoals Lynne zegt en wat bloedverlies maar verder? Njet… Als je lichaam er inderdaad nog niet klaar voor is weet ik niet of het veel helpt. Het kan zijn dat de weeën die het opwekt ervoor zorgen dat je hersenen signaal krijgen om door te gaan maar dat is, naar mijn mening, alleen als ook de rest klaar is en je baby bv ook goed is ingedaald en verder mee drukt op de bmhals

Maar het kan geen kwaad dus tja, ik zou het zowiezo wel weer proberen tongue.gif
  • Hier 1 keer wel gestript en 1 keer niet. Na het strippen eerst ongemak (wat bloedverlies, onaangenaam gevoel) en een paar uur later is de bevalling effectief in gang geschoten. De bevalling waarbij ik gestript was, was wel een stuk lastiger (weeënstormen, m’n water en dus de natuurlijke buffer snel verloren,...) dan de andere.

Maar aangezien jij met je voorgeschiedenis niet voorbij de 40 weken mag gaan om te zien wanneer je weeën vanzelf starten, is het misschien wel de moeite waard om het te proberen...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld