Menstruatiepijn

• Menstruatiepijn

Hi wave.gif

Ik heb sinds een aantal dagen 's avonds menstruatiepijn en last in mijn onderrug. Wat zou dit betekenen?
  • Hier momenteel zelfde "last". Heb morgen afspraak met gyne en ben benieuwd of het betekent dat kleintje aan het indalen is. Is ie bij jou al ingedaald? Zo nee, kunnen het indalingsweëen zijn. Maar kan ook komen door belasting van je heupen of oefenweëen...

Zit er een zeker regelmaat in? Zo neen, zijn het normaal geen echte weëen. Of dat is toch wat me werd gezegd in de prenatale les smile.gif...
  • Maandag naar de gynae geweest en nog niets ingedaald. Zou wel leuk zijn als het indalingsweeën zijn content.gif
    Er zit geen regelmaat in, het is zo'n zeurende pijn.
  • Hier echt exact zelfde gevoel momenteel. Wnn moet je terug op controle? Zo lang er geen regelmaat in zit en zo lang pijn continu is en niet opkomt en terug weg gaat, maak ik me niet te veel zorgen. Heb je ook harde buik? Hier niet. Allé heb er wel, maar komen doordat kleine kapoen zich regelmatig eens goed verlegt daarbinnen smile.gif...

Ik heb er hier een kersenpitje bij genomen. Ik hou je op de hoogte wat gyne morgen zegt! Succes met laatste loodjes!
  • Nee hier ook geen harde buiken. Mijn buik staat soms heel erg strak maar denk ook dat het de manier is waarop hij ligt smile.gif
    3 november moet ik terug op controle.
    Ben inderdaad nieuwschierig naar wat je gynae zal zeggen. Succes!
  • @Tada bedacht gisterenavond dat blaasontsteking mss ook nog mogelijke verklaring is voor klachten. Heb je dat laten checken bij laatste afspraak? Moet hier altijd staaltje urine afgeven voor analyse. Wordt telkens nagekeken op eiwitten ivm pre-eclamptie, maar mogelijk ook mbt blaasontsteking, dat weet ik niet... ga alleszins straks ff vragen dat gyne het nakijkt!
  • Menstruatiepijn is bij mij begonnen nadat ze het eerste pilletje hadden opgestoken om in te leiden (om de baarmoederhals te laten verweken e.d.)...dus eigenlijk toen het allemaal in gang begon te schieten daar beneden. Tegelijkertijd ook wel wat harde buiken.

Hier wilde het dus wel degelijk zeggen dat er iets aan't gebeuren was...wink.gif
  • @CharlotteV Nee hoor, het is geen blaasontsteking, zou ik onmiddellijk herkennen. Wat is pre-eclamptie?
    @Jinse Hopelijk is hij aan het indalen of toch iets smile.gif. Die pijnen komen enkel op 's avonds
  • @Tada ik bedoelde pre-eclampSie of zwangerschapsvergiftiging: www.gezondheid.be/index.cfm?fu…;art_id=820. Is gevaarlijke situatie voor zwangerschap en opspoorbaar door eiwit in urine dus men gyne kijkt dat standaard na...

Het is hier ook geen blaasontsteking. Werd gecontroleerd. Voelde dat voor ik zwanger was ook, maar heb er nu 1 gehad 3 maand geleden die ik niet voelde. Brandde niet en deed eigenlijk geen zeer...

Indaling is het ook niet geweest, maar wel gewoon baarmoeder die zich oefent en samentrekt. Is standaard dat je er s avonds last van hebt zei gyne nog voor ik kon vragen of het dan normaal is dat ik het enkel s avonds voel. Dus bij mij is het gewoon dat smile.gif... niks ergs en hoort bij lichaam dat zich aan het voorbereiden is.

Mbt indaling zei gyne dat ik dat wel zou merken. Dat baby dan veel meer zou gaan drukken naar beneden toe en dat ik men buik echt letterlijk naar benden zou zien zakken.
  • Bedankt voor de info Charlotte!
    Het is afwachten smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld