Hoe lang 'mag' het nog?

• Hoe lang 'mag' het nog?

Een intiem vraagje maar ik durf dit niet voorleggen aan mijn gyn.

Tot wanneer mag/kan je nog seks hebben in de zwangerschap? Ik zit nu in de zevende maand en heb een onaangenaam gevoel bij het klaarkomen. Vrijen op zich lukt wel, vochtig worden ook, maar kan het geen kwaad voor de baby? Mijn man wil zo lang mogelijk blijven doorgaan met vrijen in de zwangerschap maar ik eindig nu altijd met een onbevredigend gevoel omdat ik niet meer durf klaar te komen. Sorry voor de details he... Maar ik kan het niet anders schrijven.
  • Volgens mijn gynaecoloog mag het de hele zwangerschap, tenzij je té vroeg opening zou hebben.
  • Als je kans hebt op vroegtijdig bevallen moet je uitkijken.
    Anders kan je de gehele zwangerschap gewoon sex hebben.
  • Het onaangename gevoel dat je beschrijft bij klaarkomen is wss je baarmoeder die samentrekt. Verder kan je orgasme ook anders ervaren dan ervoor. Bij sommige vrouwen is dit door betere doorbloeding intenser, bij andere is het dan weer minder intens. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Op een gegeven moment zit die buik ook in de weg en is het allemaal niet zo handig meer smile.gif... Maar zo lang jij er van geniet, gewoon doen! Als dit medisch niet meer ok zou zijn, zal je gyne dit wel zeggen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld