Hier verloopt alles redelijk goed. Geen borstvoeding maar flesjes dus effe zoeken naar de juiste pap want de krampjes waren goed aanwezig.
Was ik al weer helemaal vergeten die krampen

Doutzen is nu 3 weken oud en paar dagen en ze zou toch al zeker minimum 4uur moeten tussenlaten tussen de voedingen maar daar zijn we nog niet. Ze zit nog aan om de 3u en 70ml. Heel soms drinkt ze toch eens 100ml ofzo. Dan ben ik heel gelukkig omdat ze dan iets langer slaapt

Romée heeft serieus moeten wennen aan de komst van de zus. Eerste week weinig tot niets gespeeld en veel geweend. We zijn er gelukkig wat aan door komen. Nu soms als de aandacht voor de zus te lang duurt durft ze het wel een "uit te hangen" maar dat valt al bij allemaal heel goed mee.
Het moeilijke is dat je aan een bijna 2 jarige moeilijk kan uitleggen wat zo een zusje hebben in houdt. De tijd zal alles wel uitwijzen.
Ik ben bijna hersteld. Mijn onderkant goed ontstoken en ik moet af en toe nog ijs leggen en spoelen en dafalgan nemen tegen de pijn. In dat opzicht was ik met een KS sneller van de miserie vanaf
Nu zo een drie weken na de bevalling zie ik de charme er wel van in van natuurlijk te bevallen. De eerste dagen dacht ik ... oh jee nooit meer! (ik ga het ook nooit meer doen maar ik begrijp dat mensen het idd vergeten en opnieuw natuurlijk bevallen)
Ik voel dat mijn gezin compleet is en daar ben ik blij om !
En stiekem kijk ik al weer uit naar de nachten doorslapen