Het laatste 10 weken topic....

• @Asil : Oh wauw, super. Een dikke proficiat met je dochter. Geniet er met volle teugen van. Benieuwd naar de naam. Laat me morgen maar iets weten via PB als je de naam niet openbaar wil. En 30 augustus is ook op mijn verjaardag ☺
  • @Asil : Super, een hele hele dikke proficiat met jullie dochtertje !! Geniet er ten volle van !! Hopelijk viel de bevalling goed mee, ben ook benieuwd naar de naam! smile.gif
  • @Asil gefeliciteerd! Benieuwd naar de naam en hoe het is verlopen!

@Bruggegirl bijna aan de laatste 10 weken voor jou!

@SV8 Ben jij de volgende aan de beurt? Succes!
  • @Amoxiclav en Zeefje nog een gelukkige verjaardag !!!

Dochter 1 heet Romée en dochter 2 heet Doutzen (Doetsen).

Woensdag weeen gehad om het half uur... stilgevallen. Woensdagavond “gevallen met R en rug bezeerd. Sinds dan lage rugpijn waar ik niet van kon slapen. Donderdag benen onthaard en naar de kapper geweest. Helaas klaar. Om 14u terug last gekregen van weeën (onregelmatig). Vanaf tien uur weeën om de 20 min. Om 2u snachts waren die ook weer stailgavllen. Om kwart voor 7 opgestaan met last van mijn onderuit. Weeën opnieuw begonnen en al snel waren ze er om de 6 minuten en ze weden meer en meer pijn. Toch effe naar mijn zus gebeld om te vragen of het nu echt was of waarschijnlijk ook weer wat oefenweeën. Aan mijn aauwtjes te horen zei ze dat het dan toch voor echt kon zijn 😂
    Rond 10u ingepakt en dochter afgezet bij ouders.
    11u waren we op verloskwartier met wëen om de 5 minuten.
    11:00u - 3cm
    13:00u - 4 cm en epidurale gekregen
    14:00u - 5cm en vliezen gebroken
    15:30 - baxter gekregen voor weeën terug wat op te wekken want. Ze leken stil te vallen - 10 cm !
    Verpleging en Vroedvrouw blij verrast !
    15u55 - beginnen persen
    17u11 baby geboren (met knipje)
    Dan nog 1,5u gelegen want bloeding die ze niet vonden.

Wat een pijnen ! Heb alleen maar ontzag voor alle vrouwen die dat zonder epidurale doen en dan nog mss wel meer dan 1 keer bewust voor kiezen. Afgevinkt op mijn lijstje van ervaringen maar never again 😂
    Nothing but respect !
  • @Asil dikke proficiat!! 30/8 is ook mijn verjaardag bigsmile.gif dus ze heeft een mooie dag gekozen!!
    Het is nog een heel parcours geweest zeg die laatste dagen!! Hopelijk ondertussen al een beetje bekomen? Hoe stelt Doutzen het? En de ontmoeting tussen de zusjes?

Geniet ervan! Ze is eindelijk bij jullie!
  • Dikke proficiat @Asil !!
    En die pijnen ben je snel weer vergeten! 😉
  • Klinkt al bij al toch als een snelle bevalling @Asil !
    Geniet maar van jullie meisje(s) nu!
  • @Asil : Doutzen, wat een mooie naam 😍 Is dat een Friese naam? Heftig verhaal van de geboorte en oei nog gevallen op het laatste van je zwangerschap?
    Dank je, vrijdag inderdaad jarig. En nog 2 andere dames hier blijkbaar. Dus 30 augustus is een geweldige dag 😊
  • Proficiat @Asil en heel mooie originele naam!
    Al bij al een snelle bevalling maar toch al heel wat dagen ervoor oefenweeën gehad dus dan ben je wel al moe voor je aan het echte werk begint!
    Goed gedaan happy.gif
  • oooh, proficiat @Asil !!! hele mooie naam!!!
    Mijn broer is ook jarig op 30/8 party.gif
  • 3/9/2019 werd voor mij de grote dag! Mijn klein hartendiefje kwam ter wereld na een pittige bevalling.
    Ze stelt het goed, ik ook maar die borstvoeding is toch een klein beetje een marteling voor mijn tepels/borsten. Doorbijten is de boodschap zeker.
    Ze krijgt nu wat bijvoeding omdat ze aan haar maximale gewichtsverlies zat en daar komen dan de eerste krampjes bij.
  • Dikke proficiat!! @SV8 geniet van je dochtertje
  • Heel erg dikke proficiat. Na al die tijd heb je eindelijk uw meisje in uw armen.
    Geniet er van.
  • Gefeliciteerd @SV8! Geniet van je kleine meid.
    PS: hier hielp het om ‘s nachts mijn borsten bloot te laten/te zorgen dat er voldoende lucht aan kon (ik gebruikte wel de tepelzalf van het ziekenhuis). Na twee weken waren mijn tepels gewend en heb ik geen last meer gehad. Dit gewoon ter info. Ieders lichaam reageert anders natuurlijk...
  • @SV8 : Proficiat, de 1ste van september. Hoe heet je kleine meid? Stuur me maar een PB. Lekker genieten nu.
  • @SV8 : Wauw! een hele dikke proficiat!! Ook benieuwd hoe je kleine meisje heet.
    Geniet maar ten volle van je dochtertje. Hopelijk heb je binnen paar dagen geen last meer van en loopt alles vlot qua voeding!!

Sinds vandaag hoor ik ook bij dit Topic. Hoe speciaal. 30 weken, kan het niet geloven hoe snel het gaat.
  • Ik had al wat afscheid genomen van het forum, maar toch nog eens komen piepen in dit topic smile.gif
    Een dikke proficiat @Asil Nu hoef je nooit meer af te vragen hoe dat zou zijn bigsmile.gif Blij dat je de bevalling hebt gekregen die je wou. Geniet van je kleine meisje.
    En ook een dikke proficiat @SV8 Een lang verwachte wens die uitkomt!
    Hopelijk vlot het allemaal snel, alles goed met je meisje?
  • Kleine Nel doet het goed, voorlopig kolf ik nog alles maar morgen zou ik terug proberen haar aan te leggen. De productie zit goed zeggen de vroedvrouwen, ik hoop echt dat het lukt!!
    Het is een echt lief, klein, rustig dotje. Gisteren was ze heel slaperig en vandaag heeft ze veel mama honger. Straks gaan we naar huis, een nieuwe wereld gaan verkennen.

@Bruggegirl Geniet van de laatste weken! Je zal zien, het gaat steeds sneller gaan!
  • Sv8 ben je natuurlijk bevallen?
    Aangezien je nog in het ziekenhuis bent?
    Probeer uw kolf idd zo snel mogelijk buiten te zwieren, hier was het al omzeep en heb ik mogen blijven kolven.
    Dus hopelijk lukt het bij u beter
  • @SV8 : Mooie naam, Nel. Fijn dat jullie vandaag naar huis kunnen. Terug in je eigen bed. Zo een ziekenhuis bed is niks, vind ik. Als je je draait dan lig je bijna uit het bed. Geef mij maar ons bed van 1m80 breed 😉

Ik ben ook afscheid aan het nemen hier. Nu bijna alle dames met wie ik zwanger was, zijn bevallen. Klaar nu voor een nieuw hoofdstuk. Volgende week begin ik terug te werken.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld