Het laatste 10 weken topic....

• @Asil: ah ja, dan zou je voorgevoel misschien wel kunnen kloppen. Zou je je daar OK bij voelen, of zou je liever wachten tot 40 weken? Of eerder een ‘we zien wel’ attitude? (wat misschien soms nog wel het beste is bij bevallingen. Go with the flow... Had zelf in se een ‘voorkeur’ om vaginaal te bevallen, maar moest dit om één of andere medische reden een risico met zich meegebracht hebben, zou ik (waarschijnlijk wel met een beetje pijn in het hart) me ook wel verzoend kunnen hebben met een keizersnede (denk ik). Zou sowieso geen verhoogd risico willen lopen... )
  • @Ansel Zo denk ik er ook over, maar nu mini goed ligt is de kans op een ks natuurlijk veel kleiner!
    Als ze blijft liggen tenminste, klein wrikkelgat. Ze bezorgt mij nu al kopzorgen, wat gaat dat later geven 😱
    Ik hoop toch stiekem in de komende twee weken te bevallen. Een vriendin van me is vandaag 13d overtijd, ze wordt er knettergek van!
  • @Asil : Als het dan waarschijnlijk toch een KS wordt, dan zullen ze dat volgende week toch gaan doen. Een KS staat altijd op 39 weken gepland. Dus misschien willen ze dit weekend nog afwachten of ze niet spontaan komt. Dus ja, nog enkele hete dagen overleven. Ik vind het vandaag al ferm warm. Ik heb toch al 30 graden gemeten.

Een goed weekend voor iedereen. Hou jullie zo koel mogelijk.
  • @Asil : inderdaad heel spannend.
    Eindelijk komt de bevalling dichterbij. Begint echt super spannend te worden.
    Ookal is het niet de eerste keer.
    Succes alvast ! wave.gif
  • oeps, even niet meer meegelezen.

@Asil dat is wel stom dat ze je niet kunnen inleiden!! Een vriendin van me hebben ze (1e was KS) bij haar tweede dus wel kunnen inleiden via een ballonnetje. Mogen ze dat niet doen? Of mag dat ook niet voor je hart?
  • Het is stil hier, dat is een goed teken. Maar het kan ook valse hoop zijn. Komaan baby's het is tijd om naar buiten te komen 😊
  • Vandaag bevallen van onze lieve mooie jongen love.gif
    Wat een zware bevalling! Maar direct vergeten als ik hem mocht vast houden.
    4225 gram en 53,5cm groot!
  • @mammie84 : Een hele dikke proficiat met jullie zoontje!! Geniet ten volle van jullie ventje!
  • @Mammie84 proficiat met jullie babytje ! Heel blij voor jou dat het al zo ver is ! zeer benieuwd naar de naam en het bevallingsverhaal !

Ik loop nog zwanger rond smile.gif en ik ben knettergek aan het worden.
    Afgelopen maandag naar gyn geweest. En ik mocht kiezen voor een KS die dan zou doorgaan op 02/09. Toch maar niet gedaan.
    Mijn gyn in tegenstelling tot de andere gyn waar ik laatst geweest was met mijn voorweeën en die me gestript heeft, laat me wel overtijd gaan en wil me zelfs wel inleiden als het moet (maar zonder tabletten of ballonnen heb ik begrepen- alleen met baxter)
    Denk dat ze me een dikke week overtijd wil laten gaan.
    Maandag 02/09 terug naar gyn en dan weer bespreken wat we wel of niet doen.
    ik zie het minder zitten om natuurlijk te bevallen.
    Onze baby zou nu 49cm zijn en 3,8kg ... een Michellineke dus smile.gif
  • @Mammie84 Proficiat met jullie zoontje!!! Een hele brok goofy.gif Probeer er maar lekker van te genieten hoewel het niet altijd evident is die eerste dagen!

@Asil Je hoopte toch net dat het geen KS ging worden? En nu zie je een natuurlijke bevalling precies niet zo zitten? goofy.gif
    Oprisping van hormoontjes? Natuurlijk had je met de KS volgende maandag je beebje in handen gehad hé, nu kan het nog zijn dat het ook later pas gebeurd. Maar voor hetzelfde geld begint je bevalling nog spontaan voor 2/9. Nog even volhouden! Zowiezo kan het babietje nog heel veel voordeel halen als hij nog wat blijft zitten. Trek je daar anders maar op recht tongue.gif Zowiezo is het nu niet lang meer!

Hier echt totaal van het werk afgesloten precies goofy.gif
    Alles is nu "up to date" en klaar om door te geven aan mijn vervanging die volgende Week dinsdag begint dus bent echt maar de laatste kleine prullen aan het doen. Bezigheidstherapie tot volgende week vrijdag tongue.gif
    Morgen gyn…. misschien dat ik toch wat ga proberen te "klagen"... Met veeeeeeeeeeeeel chance wil hij me misschien wel al thuis zetten goofy.gif
    En de werken thuis gaan ook echt heftig nu. Begint er echt lekker uit te zien en hopelijk kan ik er ook goed invliegen eens ik gedaan heb met werken.
    Ik kan heel binnenkort normaal beginnen met schilderwerken en meubeltjes klaarzetten dus daar zie ik echt wel naar uit nu!
  • @Mammie84 : Proficiat. Dat zal eindelijk genieten zijn. Stuur je mij een PB voor de naam?
  • @Asil : Nog even volhouden. Morgen is het gelukkig niet zo warm meer.
  • baby-date gisteren weer heel goed verlopen love.gif
    Geschat op 2.150kg, hoofdje goed naar beneden en alle metingen waren zoals het hoort dus ik heb niks over te klagen bigsmile.gif
    Buiten dan de harde buiken die in de namiddag om de één of andere reden volgde en die echt wel pijnlijk en ongemakkelijk waren maar soit…. die horen weer bij die laatste loodjes hé. Nu toevallig volgende Week donderdag al terug voor een standaardcontrole dus ik hoef niet lang meer te wachten om te weten of die harde buiken de laatste tijd ook effect hebben gehad smile.gif
  • @Mammie84 proficiat, nu lekker genieten. Ben ook wel benieuwd naar de naam.

@Asil nog effe volhouden, nu kan het niet meer lang duren.

• Update:

30/8 bevallen van een dochtertje om 17u11.
    3,480kg
    50cm

Veel krampjes vannacht

Moe maar gelukkig

Grtjs
    Asil

Maandag meer 😘
  • Proficiat @Asil ben benieuwd hoe het gegaan is!
    Geniet ervan!
    En nu hopen dat ik binnenkort aan de beurt ben 😊
  • Proficiat Asil. Geniet van jullie tweede wondertje!

Hopelijk is de bevalling meegevallen.
  • @Asil dikke proficiat met de dochter! Op mijn verjaardag wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld