@Zeefje neen hoor ik ben er nog

met baby !
Dinsdag op verloskwartier beland met wat ik dacht dat het begin ging zijn.
Na veel twijfel en testen toch terug naar huis mogen gaan 's avonds om 22u.
Geen weeën meer en opening niet geëvolueerd dus conclusie = voorweeën
Twee keer test gedaan om te zien dat ik geen vruchtwater verlies (bij het voelen van opening hand vol helder water verloren dus vandaar de test).
Door gebruik van de eendenbek toch iets geraakt en bloed verlies. Verpleging zei me dat test hierdoor wel vals negatief kon zijn en voila negatief.
Gyn assistent is dan daarna nog eens echo komen nemen, nog eens test gedaan (weer hand vol helder water) maar vruchtwatertest was weer negatief (nog bloed bij). Dus hij ging ervan uit dat het twee keer negatief was dat het dan ook wel zo moest zijn.
Ik heb gisteren zeker weer vocht verloren en deze nacht ook (dat geen urine is) omdat je ook wel voelt waar het uit loopt (welk gaatje bedoel ik dan) + er zat nog wat bruinig bij (oud bloed van afgelopen dinsdag). Dus ik heb nu weer dat weeën gevoel en harde buiken.
Ik verheug me er niet meer dat het zou kunnen doorbreken.
@Mammie84 ik kan me dus ook echt niet voorstellen dat het hier nog 2 weken zou duren.
Ik begrijp je vermoeidheid.
Ik ben het ook gewoon beu (en voel me wel schuldig tegenover de baby dat ik het beu ben).
Ik zie mensen ook kijken als zijnde "amai tis te hopen dat die snel mag bevallen". Ik loop echt rond met een ingeslokken basketbal