Het laatste 10 weken topic....

• @Mammie84 : Ik weet het meid, maar er is geen andere oplossing dan wachten. Je gaat het snel vergeten, als ukkepuk er is..
    Ik wou je gewoon wat motiveren om nog een klein beetje geduld te hebben. De meeste vrouwen bevallen rond de 38 weken. Ik geloof als jij je nu zo voelt dat je zeker niet overtijd zal gaan. Denk aan het mooie wat je te wachten staat 😍
  • @Zeefje : ik doe men best hoor. Maar ik zou er graag eens een goede dag tussen.
    Dat geeft dan toch weer energie en goede moed om verder te kunnen.
    Ik kijk heel hard uit naar onze jongen. Ben zo benieuwd.
    Alles staat helemaal klaar. Ik ben er ook klaar voor, nu hij nog tongue.gif
  • @Asil : Even niets van jou gehoord. Ondertussen al bevallen?
  • @Zeefje neen hoor ik ben er nog smile.gif met baby !
    Dinsdag op verloskwartier beland met wat ik dacht dat het begin ging zijn.
    Na veel twijfel en testen toch terug naar huis mogen gaan 's avonds om 22u.
    Geen weeën meer en opening niet geëvolueerd dus conclusie = voorweeën

Twee keer test gedaan om te zien dat ik geen vruchtwater verlies (bij het voelen van opening hand vol helder water verloren dus vandaar de test).
    Door gebruik van de eendenbek toch iets geraakt en bloed verlies. Verpleging zei me dat test hierdoor wel vals negatief kon zijn en voila negatief.
    Gyn assistent is dan daarna nog eens echo komen nemen, nog eens test gedaan (weer hand vol helder water) maar vruchtwatertest was weer negatief (nog bloed bij). Dus hij ging ervan uit dat het twee keer negatief was dat het dan ook wel zo moest zijn.

Ik heb gisteren zeker weer vocht verloren en deze nacht ook (dat geen urine is) omdat je ook wel voelt waar het uit loopt (welk gaatje bedoel ik dan) + er zat nog wat bruinig bij (oud bloed van afgelopen dinsdag). Dus ik heb nu weer dat weeën gevoel en harde buiken.
    Ik verheug me er niet meer dat het zou kunnen doorbreken.
    @Mammie84 ik kan me dus ook echt niet voorstellen dat het hier nog 2 weken zou duren.
    Ik begrijp je vermoeidheid.
    Ik ben het ook gewoon beu (en voel me wel schuldig tegenover de baby dat ik het beu ben).
    Ik zie mensen ook kijken als zijnde "amai tis te hopen dat die snel mag bevallen". Ik loop echt rond met een ingeslokken basketbal smile.gif
  • Amai @Asil khoop vr jou dat het niet te lang meer diirt!
    En jij bent nog steeds aan het werk??
  • jaja vandaag ook werken wink.gif
    Maar niet lang want vanmiddag weer monitor.
    Ik kan me ook echt niet voorstellen dat het nog lang duurt met wat ik voel wink.gif
  • @Asil : Wow, heftig. Vandaag dus terug monitor? Hoe was het?
  • @Asil hoe is het vandaag?
  • @Asil : haha ik ook. Ik ben enorm. Ik draai mooi recht alles naar voor.
    Vandaag nog even naar de winkel geweest. Maar wow.. Niet meer te doen. Ben blij dat ik terug thuis ben.
    Maar goed, toch even buiten geweest want constant binnen zitten is ook om gek van te worden.
    Maandag namiddag zie ik de gyne terug.

Denk dat jij ondertussen mss al bevallen bent? happy.gif

hug.gif
  • Zou het dan toch @Asil ? Juist 38 weken vandaag. Ook voor @Mammie84 dit kan wel eens het laatste weekend zijn 😊
  • @Asil Nu ben ik benieuwd hoor tongue.gif

@Zeefje ik las net dat jullie voor een derde gaan binnenkort. Moedig om zo snel voor nr 3 te gaan astonished.gif
    Wij zijn bij m'n zoontje ook 4 maanden na de bevalling (na m'n eerste ongesteldheid) gewoon doorgegaan. Maar dan heeft het toch nog 8 maanden geduurd vooraleer het prijs was. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn!
  • Ik hoop voor @Asil dat het zover is smile.gif eens je vruchtwater begint te verliezen laten ze je hopelijk toch niet meer rondlopen, dat kan toch niet goed zijn. Was jij dat niet @Zeefje waarbij de vliezen ook niet helemaal gebroken waren?

Hier alles ok, gisteren wel eerste regeldagje en dat was te merken! We zijn nu allebei wat meer moe vandaag wink.gif
    Het is een echt schatje en hij is al goed bijgekomen. Enige vervelende hier is alle melk die terug komt, wasmachine draait overuren.

@Mammie84 ik hoop echt dat het bij jou ook niet meer lang duurt... Maar je weet wat Natoke allemaal geprobeerd had he bigsmile.gif dus misschien heeft er toch 1 van die dingen geholpen. Ik tel mee af candle2.gif
  • @liemke1709 : Wij willen in november voor een 3e gaan. Dus dan is Lilou toch ook al 4 maanden. Ik denk dat ik niet weer het geluk ga hebben om van de 1e keer weer zwanger te zijn. Dat was puur geluk. Ik denk niet dat je dat 2 x mee maakt.

@Minie : Ja, ik verloor al vruchtwater in kleine beetjes. Water was nog niet gebroken. Vruchtwater vult zich terug aan. Daarom denk ik ook dat @Asil bevallen is.. 😊

Fijne zondag allemaal wave.gif
  • @Minie : euh nee ik weet het niet meer. Mijn geheugen laat het afweten goofy.gif
    De voorweeën/harde buiken blijven aanhouden.
    Ben da zo beu.. Zoveel weken op voorhand.. Ben benieuwd morgen wat er bij de gyne gezegd zal worden.
    Ik kan geen voet meer zetten. Ben echt aan huis gekluisterd. thumbdown.gif
  • @Mammie84 : Succes bij de gynae morgen. Wie weet mag je er blijven om te bevallen. Zo is het wel genoeg geweest. Maar het is wel normaal hoe je je voelt. Bij mijn zoontje had ik er ook echt genoeg van, ik hield heel veel vocht op. De laatste week kon ik ook niet het huis uit, ik kon niks meer. Mij aankleden, schoenen aandoen en ik stond er helemaal alleen voor want de papa was het afgestapt en wou zo nodig alles van de wereld gaan zien met zijn rugzak en tent. Hij heeft nooit omgekeken naar Lars. Nu heb ik gehoord dat hij terug in het land is. Wat als hij Lars gaat opeisen?
    Hou de moed er nog in. Je gaat het snel vergeten als ukkepuk er is hoor.
  • @Zeefje : ik hoop stiekem ook dat ik mag daar blijven.
    Genoeg afzien nu.

Denk niet dat hij nu nog naar zijn kind zal omkijken. Ze hebben totaal geen band??
    Ik zou mijn kind zeker ni zo maar meegeven
    hug.gif
  • Zouden ze dat al doen op 38weken @Mammie84 ?
    Ik zou denken dat ze u terug nr huis sturen als er geen tekenen zijn dat het vanzelf zal beginnen.
    Enfin, ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb dat toch nog nooit gehoord.

Ik begin het zelf ook te merken dat het einde nadert, alles is lastiger en slapen... da’s zo stilaan een drama. Harde buiken komen hier ook keiveel (dag en nacht) voor maar ze zijn (nog) niet pijnlijk. Wel vervelend 🙂
    Vorige nacht twee keer wakker geschoten omdat ik ging overgeven. Zo snel mogelijk rechtop gaan zitten of het lag er allemaal uit. Voos en niet zo aangenaam. 🤢
    Deze week heb ik nog allerlei dingen te doen en tegen volgend weekend wil ik ongeveer klaar zijn met alles. Tegen dan ga ik ook niet veel energie meer hebben denk ik.

@Asil Nog nieuws? 🤪
  • @SV8 : ik slaap al 2 maanden geen enkele nacht meer. Hooguit 3 uurtjes en dan tussendoor nog opstaan om te plassen.
    Ik heb bekkeninstabiliteit en mijn knieën doen ook gigantisch veel pijn.
    Ik kan bijna geen stap meer zetten. Het is echt onleefbaar geworden. Als het zo blijft doorgaan ben ik helemaal uitgeput tegen dat ik moet bevallen.
    Dus ja. Ik hoop echt op hulp. Ik hoop dat ik deze week kan bevallen. Voorweeën/harde buiken zijn ook al weken bezig. Nu ook overdag ipv 's nachts alleen. Ik ben echt kapot.
    Ik mis ook mijn andere kinderen. Ze zijn nu een week van huis omdat ik gewoon niks meer kan.
    Eten bereiden gaat niet want ik kan geen 2 minuten blijven staan.
    Mijn man helpt natuurlijk wel veel.. Maar hij moet ook nog gaan werken natuurlijk.
    wave.gif2 keer aangepast. Laatste keer door Mammie84 op 18/08/2019 21:05
  • Klinkt allemaal niet zo prettig.. fysiek mag ik niet klagen, bekken en rug blijven gespaard zolang ik geen zotte dingen doe.
    Ik vroeg me gewoon af of ze dat zouden doen, ik hoop het voor jou.
    Had je dat bij de vorige zwangerschappen ook?
  • @SV8: Vorige keer zei ze me om nog even vol te houden en dat ze dan ging kijken de keer erop.
    Ja mijn vorige zwangerschappen waren ook heel zwaar. Ik had toen wel een andere gyne.
    Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zo nog verder moet.. Ik zou het echt vreselijk vinden. Gewoon omdat ik echt niets meer kan doen.
    Zitten of liggen is ook op geen enkele manier aangenaam.
    En zeuren helpt natuurlijk ook niet. Maar de dagen en nachten duren zo vreselijk lang.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld