Het laatste 10 weken topic....

• @Natoke
    Jij bent dan ook echt halstarrend aan het uitkijken naar je bevalling ? bigsmile.gif
    Ik ben echt bijna letterlijk bij alles wat ik voel op mijn knieën aan het vallen met de hoop dat het in gang schiet.
    Gyn was er ook echt gerust in moest ik nu bevallen dus ik zit er echt niet mee in dat ze wat vroeger zou komen bigsmile.gif
    Gisteren nog wat doopsuiker verder afgewerkt.

@SV8 succes vandaag met de draaiing !
    hopelijk lukt het en blijft ze liggen daarna ! thumbup.gif
  • @asil: ondertussen kijk ik er wel naar uit ja. Op 37w stond mijn koffer nog niet eens klaar haha dus ik hoop voor jou dat je wat vroeger mag bevallen als je nu al zo hard aan het aftellen bent wink.gif
  • @Minie Proficiat meid!!!! Geniet maar lekker van je kersverse zoon!!!!

@Natoke Aftellen hoor nu happy.gif

Ik reken er zelf eigenlijk ook niet op dat het vroeger zou gebeuren. Was er bij Emma zo van overtuigd dat ik vroeger zou bevallen!!! Alle dagen dacht ik dat het DE dag zou worden eens ik 38w gepasseerd was…. Als je dan bevalt op 42w1d duurt het heel lang hoor shocked.gif
    En gek word je dan van de mensen die je bellen en berichtjes sturen om te vragen of het nog niet zover is!!
    Ik hoop nu vooral op een spontane bevalling die helemaal zelf begint goofy.gif Ik wil nu eens echt het filmtafereel waarbij mijn water breekt in het midden van de supermarkt sé….. lijkt me veeeeeeeel leuker dan ingeleid worden blush.gif
  • @HappyJ haha ik hoop ook op zo een tafereel ... water breken ergens ten velden wink.gif
  • @HappyJ : oh god... 42weken... daar wil ik even niet aan denken haha.
    Hier in het zh laten ze ook maar max 10dagen overtijd gaan dacht ik.

Ik gun je je supermarktfilmscenario helemaal, dat laat ik graag aan mij passeren goofy.gif
  • Er zit in mijn buik een klein goestendoenderke! 😎
    Verklaring van mijn slapeloze nacht met superveel beweging: ze heeft haar zelf gedraaid 🥳
    Haha, zalig dat ze goed ligt. De gyn was ook heel enthousiast, ik lag daar wel voor niets een uur aan de monitor en infuus.
    Maar ik heb dus niet moeten afzien, ze hebben niets moeten forceren. Nu ist gewoon hopen dat ze zo blijft liggen! Ze ligt nog redelijk hoog, nog niet in bekken dus er is wel nog een kans dat ze terug draait. Dat ze maar snel beetje zakt nu 😉
  • Oh hoe goed is dat zeg!? Ik wou daarstraks nog typen dat ze misschien nog gedraaid zou zijn. Haha.
    Nu blijven liggen hè kleine meid! goofy.gif
  • Ze heeft vandaag ook dat uitstrijkje voor streptokokken onderzoek genomen. Normaal gezien heb ik niet veel last bij een gewoon uitstrijkje maar dit 😳 Amai dat was geen pretje. Nu voel ik het nog steeds lichtjes en naar toilet gaan is nog wat pijnlijk. Ook klein beetje bloedverlies.
    Is dit normaal en hoelang duurt dit zo? Als da bloeden blijft duren ga ik weer ongerust worden wss smile.gif
  • Waaaw wat goed, dat uw meisje zelf draaide.
    Bij mij was dit ook een enorm gevoelig onderzoek en ik heb 2 dagen wat last gehad.
  • @SV8 super seg bigsmile.gif kijk je er toch wat tegenop en heeft ze het werk zelf gedaan, geweldig! Ik duim dat ze nu blijft liggen.
    Het zou ook kunnen dat je niet van het uitstrijkje last hebt, maar omdat ze gedraaid is. Het hoofdje drukt nu op je bmh, mss begint ze toch een beetje te dalen etc... Dat kan ook wel gevoelig zijn. Maar ze is zich toch goed aan het voorbereiden nu smile.gif

@Natoke Komaan nog efkes smile.gif Ben zo benieuwd naar je meisje!
  • @Minie Goh, tis toch van dat ‘wissertje’ denk ik... zeker met dat licht bloedverlies erbij.
    En ze blijft ook nog wat ronddraaien heb ik de indruk. Het blijft nog wat extra spannend.
  • @SV8 super nieuws dat ze zelf gedraaid is wink.gif Ze wil je al van extra pijnen vrijwaren wink.gif Ze luistert goed ! bigsmile.gif
    WIssertje idd niet leuk.
    Gyn zei tegen mij dat ik er last van kon hebben maar diezelfde dag was het ongemak al weg.

Hier is baby al iets ingedaald maar haar poep en voeten veranderen nog elke dag van plaats smile.gif
  • Kan je weeën (oefenweeën) maar aan één kant voelen of moet het dan over je hele buik trekken of heel je rug?
  • Ik heb van dat wissertje nog nooit geen last gehad van de 3x dat ik het heb moeten laten nemen. Een uitstrijkje vond ik in het verleden dan wel weer heel pijnlijk. Gek hè dat dat zo kan verschillen.

• @Asil : ik voel het in men buik en rug. Heb het al enkele weken.
    Gisteren wel heel erg en echt pijn. En die vreselijke steken vanonder er ook nog bij. thumbdown.gif
  • @Mammie84 : Dan gaat het niet lang meer duren denk ik 😊
  • @Zeefje : ik hoop zo dat je gelijk hebt..
    Ik heb al minstens 5 weken harde buiken...
    Deze week is het erger. En dan zo moeilijk stappen.
    Zitten of liggen is ook een ramp. Ooh ik ben zo moe.
    Telkens maar slaapjes van drie kwartier om erna weer kei lang te liggen wroeten eer ik terug inslaap van.
    Maandag naar de gyne. Aangepast door Mammie84 op 13/08/2019 19:03
  • @Mammie84 : Ik hoop het echt voor je. Stillekes naar de 38 weken toe dus hopelijk is die afspraak maandag bij de gynae niet nodig.
    Hou nog even vol hug.gif
  • @Zeefje: het is echt enorm zwaar. Ik kan het precies niet meer volhouden maar er is geen andere optie.
    Mijn lichaam is zo onrustig. Ik heb precies het gevoel dat het er wel zit aan te komen.
  • Die kleine ukkepuk doet mij toch afzien hoor! Ik ga echt blij zijn als ze eruit is!
    Eerst beweegt ze dagen aan een stuk continu en deze nacht is mijn buik zo rustig, geen ongemakken bij het liggen en zo goed als geen beweging. Wel af en toe wat krampen maar dat kan van mijn darmen zijn.
    Enerzijds blij dat ze even rustig is, was echt een adhd’er de laatste dagen maar dan al direct de zorgen of dat wel normaal is.
    Ze zeggen toch dat er een beetje ‘regelmaat’ of gelijkheid in de beweging moet zitten? Das hier absoluut niet het geval...

Iemand een idee of sterke bekkenbodemspieren zorgen voor een moeilijke of een goede bevalling?
    Blijkbaar zijn ze hier heel sterk en nu denk ik dat het nooit zal open gaan hier beneden 🤔
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld