Het laatste 10 weken topic....

• Asil ik heb nooit naakt gelegen.
    Bij alle 3 een topje aan.
    Bij de 2 oudste zelfs lang een slip aan gehad.
    Bij de jongste in bad, enkel een topje.
  • @Asil Ja hoor, mijn mama weet alles. Ik vraag aan haar ook vaak advies of ideeรซn. 1 vriendin weet het ook, zij heeft het kaartje gemaakt.
    Of ze kijken naar mijn voeten of haren dat maakt mij niet veel uit. Ik voel me daar zelf prettiger bij.

@Neuzeke Mocht jij in bad iets aanhouden ja? Ik dacht dat het volledig naakt zou zijn van zodra je in bad gaat. Enfin, ze zijn daar wel wat meer gewoon zeker... vroeger had ik daar veel meer schaamte/zorgen om. Nu kan mij dat niet zoveel meer schelen, maar hoeft niet de hele bevalling zo te zijn ๐Ÿ˜‰
  • Ja hoor SV8 geen enkel probleem.
    Iets dat je makkelijk aan de kant kan trekker als uw kindje geboren word e.
    Iets dat nat op de schouders plakt (t-shirt) zou ik niet doen, zou wel eens fris kunnen aanvoelen.
    Bikini topje heb ik ook wel al gehoord.
    Sowieso moet je dat zelf wat zien.
    Ik had vooraf al beslist dat ik een topje ging aanhouden.
    Toen mijn water brak thuis, heb ik dat dus ook direct aangedaan.
    Had ik iets anders voorzien, ik zou er wss niet eens meer de fut voor gehad hebben, nog te wisselen.
    Het is nogal snel gegaan allemaal.
  • Grappig qua groot onderhoud... Ik had onderhoud gepland de dag dat ik eindelijk mijn bed terug uitmocht na maanden van platte rust.
    Je raadt het al. smile.gif ' s morgens mogen afbellen, bevallen op het tijdstip dat mijn groot onderhoud gepland was.
    Uiteraard niemand naar gekeken.
  • @Asil : hhh= huishoudhulp ๐Ÿ™‚
    Zou onmogelijk zijn om nu nog te gaan werken. Op 6 maanden was ik blij dat ik kon stoppen..
    Want daar was de bekkeninstabiliteit weer. Maar daar heb ik nu geen last meer van gehad. Ben ik al heel blij mee want dit is ook heel erg pijnlijk.
    Na de bevalling van mijn jongste zoon heb ik nog anderhalf jaar vreselijk pijn gehad. Dus daar mag ik nu niet over klagen.

Tijdens de bevalling heb ik altijd een kort nachtkleed of extra grote t-shirt aangehad.
    Deze keer ook. Helemaal naakt is men ding nu ook niet.. Maar als je echt ligt af te zien en je hebt het snik heet.. Dan kan het je allemaal niet veel schelen denk ik. Ben zo preuts niet meer als bij men eerste kindje.

wave.gifAangepast door Mammie84 op 09/08/2019 15:09
  • Kwa onderhoud... Ik probeer het zelf bij te houden... Maar echt netjes zal het niet zijn denk ik.
    Ik maak mij daar nu eigenlijk geen zorgen meer over. Binnenkort mss mijn man even aan het werk zetten.
    Ik weet het nog niet.
  • @Zeefje Jou voorgevoel was helemaal juist smile.gif woensdag late namiddag bevallen! Eindelijk onze kleine broer waar we zolang op hebben moeten wachten love.gif
    Ik had ondertussen 6cm ontsluiting, maar de bevalling kwam niet op gang omdat hij niet helemaal goed lag. In het ZH hebben ze mijn vliezen gebroken. Ik heb geen epi genomen, zodat ik nog goed kon gaan zitten/hangen in het bad en hij nog zou draaien. Nadat ze mijn vliezen gebroken waren brak de hel even los... Na een half uur had ik al volledige ontsluiting en mocht ik beginnen persen, en binnen het uur was hij dus geboren! Een beetje te vlot en te intens blush.gif Maar de ontlading en euforie daarna des te groter! Dan zijn wij samen terug in bad gemogen voor de eerste kennismaking en borstvoeding, geweldige ervaring happy.gif
    Hier gaat alles goed, alleen een beetje moe natuurlijk. We genieten!
  • Gefeliciteerd @Minie super snelle bevalling dus! Die hoor ik steeds vaker met een 2e. Lekker genieten nu!
  • Proficiat @Minie
    Geniet van jullie tijd samen!
    Liever een (te) snelle bevalling dan een te trage zou ik dan denken wink.gif
  • Proficiat minie.
    Ik snap volledig wat je wil zeggen met te vlot en te intens ๐Ÿ˜‰.
  • @Minie : Amai, wat een vlotte bevalling. Dat is echt snel gegaan. Proficiat met je kleine man. Mogen we weten hoe hij noemt? Stuur me anders een PB als je de naam liever niet openbaar wilt hebben ๐Ÿ˜‰
  • Proficiat @Minie geniet ervan!
  • @Minie : Ik heb je een PB gestuurd maar ik kreeg ze precies niet verstuurd. Laat je iets weten of je ze gehad hebt? Geniet ondertussen van je kleine ventje ๐Ÿ˜

Allemaal een fijne zondag ๐Ÿ˜Š
  • @Zeefje ik had jou deze voormiddag al een PB gestuurd smile.gif
    Maar dat werkt precies niet meer dan. Hier lijkt het nochtans gewoon verzonden, geen foutmelding ofzo.
  • @Minie : Ja, ik wilde reageren op jouw PB. Maar dan heb je het niet gekregen. Ik wou gewoon zeggen een mooie stoere naam en dat je maar moet genieten van je kleine ventje ๐Ÿ˜€
  • @Minie proficiat met de kleine broer !
    Zoals @SV8 zegt, precies toch ook leuker intens en kort dan heel lange bevalling ?

Groot onderhoud is nog gepland hier op woensdagavond maar ik hoop echt dat ik het mag afbellen.
    ben helemaal uitgeput. 5-6-7 keer opstaan per nacht voor naar de wc te gaan, mijn buik groeit ook exponentieel ...
    Ze beweegt nog goed en draait met haar poep van rechts naar links.
    Heb echt van die dagen dat ik te kortademig ben.
    Ik kijk echt uit naar de moment dat het in gang schiet wink.gif
  • Hihi @zeefje ik was niet helemaal mee blush.gif Merci! Volop genieten hoor.
    @SV8 en @Asil tis heel dubbel zo mega snel bevallen. Ik vind het achteraf bekeken niet erg hoor, maar laat ons zeggen dat ik nu ontdekt heb hoeveel pijn een bevalling echt kan doen wink.gif Alles is intenser, de emoties en roes achteraf, maar ook de pijn en de emoties tijdens de bevalling. Ik wist nog amper hoe ik moest ademen. Maar je bent er snel vanaf. Alles heeft voor en nadelen smile.gif
    Trouwens Asil die playlist die ik vooraf gemaakt had? Ik heb niet eens de kans gehad om mijn ziekenhuis tas open te maken goofy.gif
    Ik hoop dat jullie allebei de bevalling krijgen waar jullie op hopen!
    Het kort af dames!
  • Ik slaap ook echt bijna niet meer. Gisterennamiddag/avond had ik continu harde buiken. En ze bewoog de hele tijd als een zot. Vannacht wakker om 2h45 met keiharde buik en beweeglijke mini. Niet meer kunnen slapen tot 7h.
    Dan wel nog even tot 8h.
    Straks geven ze mij een weeรซnremmer voor de draaipoging, hopelijk ist dan wat rustiger. Echt die harde buiken zijn vervelend aant worden.
    Kortademig heb ik ook smile.gif
    Als dat er allemaal bijhoort, bij de laatste weken dan ga ik nog afzien ๐Ÿ™ƒ
    @Minie Ik kan me voorstellen dat het ook niet alles is, zo snel snel maar de verhalen van bevallingen van 20h en meer spreken mij toch ook niet aan smile.gif
  • Laten we het erop houden dat bevallen sowieso nie tof is, hevig of langdurend goofy.gif al moet ik zeggen dat ik er desondanks wel naar uitkijk! Vandaag 40w... Maar nog geen enkel teken van een naderende bevalling helaas. stuckup.gif
  • @SV8 : veel succes straks. Lijkt me toch heavy. Maar ik zou er sowieso ook voor gekozen hebben om het te proberen. Keizersnede lijkt me ook alles behalve fijn dus ik hoop oprecht dat de draaipoging lukt! Hoelaat moet je gaan? candle2.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld