Het laatste 10 weken topic....

• @Zeefje Wat een goed nieuws dat je naar huis mag ! Geniet van je weekend thuis en hopelijk maandag alles goed dat je weer naar huis mag !
  • @Asil : Dank je. Laatste nachtje hier voorlopig.

@BLBL : Beetje zenuwachtig? Wat heb je vandaag nog gedaan? Moet toch wel een speciaal gevoel zijn, te weten dat je morgen je zoontje in je armen kan nemen. En hoe is hey met de papa? Ook spannend voor hem zeker?
  • @Zeefje goed nieuws dat je voor het weekend even naar huis mag! Dat lijkt me een goed teken!

Zenuwen vallen nog wel mee, hoop dat ik wat kan slapen vannacht. We zijn nog samen gaan lunchen vanmiddag op een terrasje en dan wat inkopen gaan doen voor in het ziekenhuis, drank enzo. Alles staat klaar nu.
    Mijn man is zo schattig zenuwachtig, komt wel goed !

• @BLBL : oohh spannend!! Veel succes morgen!
    love.gif
  • @BLBL Zo benieuwd naar je dag vandaag ! Ik duim hier voor je en voor je schattige zenuwachtige man wink.gif
  • @BLBL Oh zo spannend!!! Zeker nu we allemaal weten dat het voor jou vandaag DE dag word goofy.gif
    Zo raar! Hopelijk horen we toch snel iets wink.gif Hoewel ikzelf daar bij Emma ook pas een dikke dag later aan heb gedacht goofy.gif
    Succes!!!! hug.gif hug.gif
  • @BLBL : Waarschijnlijk heb je nu je zoontje in je armen liggen. Dat zal het gelukkigste moment in je leven zijn. Als je niet direct aan ons denkt, is het je vergeven. Ik ben benieuwd welke naam jullie hebben gekozen.

Ik ben nu thuis. Bij de minste twijfels moet ik wel naar het ziekenhuis bellen. Want het kan ineens snel gaan, als de weeën beginnen en zeker als mijn water breekt, moeten we direct vertrekken. Een bevalling onderweg, lijkt mij niet zo plezant. Gelukkig wonen wij op 5 min. van het ziekenhuis.
  • Wij zijn vandaag de trotse ouders geworden van Victor love.gif. We zijn helemaal verliefd op ons kleine ventje. Hij weegt 3kg en is 48cm, dus mooi gewichtje. Hij is tot nu echt super braaf, slaapt veel en eet goed.
    Keizersnede is vlot gegaan, placenta was wel wat vergroeid met baarmoeder dus gyn heeft iets meer werk gehad. Maar op zich is alles vlot verlopen.
    Hopelijk verloopt het herstel even vlot.

Nu vooral genieten van ons kleine wonder.
  • @BLBL Een dikke proficiat met Victor love.gif
    Geniet er maar dubbel en dik van. Fijn te horen dat het met jullie allebei goed gaat!
  • @blbl een heel dikke proficiat! Wat een mooie naam... heeft ook nog even op ons lijstje gestaan...
    @zeefje blij voor jou dat je thuis bent. Zal je goed doen!

Hoe gaat het met de rest? Hier alles ok... nog 3 weken werken, of toch dat is hrt plan.
  • @BLBL proficiat met jullie zoontje! Hele mooie naam. Geniet van jullie wondertje, laat jullie soigneren!
  • @BLBL : Dikke Proficiat met jullie zoontje Victor. Ja, die naam stond op het lijstje 😀
    Geniet er ten volle van. Hoe was de 1ste nacht?

Hier alles rustig. De nacht terug thuis is vlot verlopen. Dit weekend is mijn plusdochter ook hier.
    Oja en gisterenavond een gipsafdruk van mijn buikje gemaakt 😊

Alles nog goed bij jullie allemaal?
  • @zeefje alles goed hier. Heb jij een rustig weekend gehad? En moet je vandaag dan terug naar het ziekenhuis?
    Hier is alles goed verlopen. De trouw was plezant, in hoeverre niet drinken en niet kunnen dansen op een trouwfeest plezant kan zijn, natuurlijk.
    Voor de rest eigenlijk niet zo veel meer gedaan. Ik moet echt beginnen de ziekenhuistas eens klaar te maken...
    Maar deze avond eerst nog naar de vroedvrouw op controle. Ik ben wel benieuwd, vermoed dat ze vandaag testen op streptokokken en ook mss eens kijken naar de ontsluiting.
    Groetjes!
  • @BLBL wauw! 😍 Een super dikke proficiat met jullie zoontje Victor! Hopelijk stellen jullie het allemaal wel!
    Wat een parcour heb je nu toch moeten doorstaan en nu eindelijk je baby in je armen!
    Ben zo blij voor je! Geniet ervan!
  • @Zeefje veel succes vandaag bij de controle aan de monitor ! Hopelijk blijft de baby nog wat zitten !

@Eihpos wat had je nu aangedaan ? Iets gaan huren?
    Leuk dat het leuk was !
  • Hier een dochter die morgen al een maand oud is.... Het gaat veel te snel!
    Geniet er nog van dames want de tijd vliegt met zo'n baby!!!
  • Ik duim voor je @Zeefje dat de monitor weer goed is en die kleine pruts nog even lekker warm blijft zitten in die buik thumbup.gif

Nog 4 weken en ik mag ook in dit topic! Tegen die tijd zijn jullie misschien al allemaal bevallen tongue.gif
    Als het is zoals bij Emma kom ik in dit topic en valt alles weer stil omdat er weinig anderen zijn of niet zo'n kletsers goofy.gif
  • @Zeefje wat fijn dat je thuis hebt kunnen genieten van het weekend, hopelijk weer goed nieuws straks!
    @Eihpos het hangt er wat vanaf hoe de rest zich gedraagt natuurlijk smile.gif als die allemaal al wat te veel op hadden en je zit daar als enige nuchtere tussen kan ik me wel wat voorstellen bij de praat die je dan hoort bigsmile.gif Heb je 't nog laat gemaakt?
    @liemke1709 amai wat gaat dat weer snel! Ik ben nu ook maar aan het aftellen en dan volgende maand gaat die tijd weer snel. Maar ik kijk er nu toch echt naar uit smile.gif Lijken je kindjes wat op elkaar of is het nu een heel andere babytijd?
    @HappyJ We zullen ons best doen wink.gif en anders zullen we even blijven plakken na de bevalling
    @BLBL Alles goed daar? Kan je het al wat bevatten dat die kleine pruts echt van jou is smile.gif
  • @asil: neen, ik had daar niets gevonden. Ben dan maar “mijn” favoriete zwangerschapswinkel geweest en daar een broek en t-shirt gekocht.
    @happyJ ik probeer er ook aan te denken om hier dan nog wel wat te schrijven. Je mag natuurlijk hier ook al schrijven... (denk ik🙄)
    @minie: goh het was toch 3 uur denk ik eer we thuis waren. Maar is ook wel een uurtje rijden. Ach het viel wel mee hoor... maar als je niets gedronken hebt dan is de small talk al vaak véél te small. Gelukkig dronk mijn vriend ook niet zo veel, hij moest standby zijn in geval dat... 😁
    Wie van jullie is nu nog aan het werk?
  • ik werk nog tot 23/08 normaal gezien
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld