Het laatste 10 weken topic....

• @BLBL heel erg bedankt! Ik hoop voor jou snel hetzelfde! Ik blijf voor je duimen en hoop steeds op goed nieuws als ik zie dat je iets post! 🍀🍀🍀
  • warm warm warm

nog dames die eens willen klagen over dit veel te warme weer? Ik weet niet meer waar gekropen van de warmte, handen en voeten helemaal opgezwollen, overal meelijwekkende blikken waar ik kom...
    en toch niet kunnen stil zitten goofy.gif gelukkig wordt ik in de watten gelegd door mijn ventje
    nog een grote twee weken te gaan hier... hopelijk duurt de hittegolf niet zo lang meer!
    Goeie moed voor alle warme laatste loodjes!
  • OOhjaaa dat warme weer , een hel is het! haha .. alhoewel met een zwembadje dat ik er wel van kan genieten hoor! maar die nachten en die werkdagen! deze week men laatste werkweek en dan bevallingsverlof! het komt zo dichtbij! love.gif
  • Hier is het ook weer zover! Nog minder dan 10 weken te gaan voor onze jongen er is! Na meer dan een 1 j zwanger proberen te worden , eindelijk een positieve test begin maart, heb ik bijna mijn 2de kindje in mijn armen. Hij zal samen met zijn grote zus ons gezin compleet maken ❤ voorlopig hebben we nog niks voorbereid omwille van prive reden maar nu moeten we echt in actie schieten! Buiten een mooie naam hebben we nog niks. En toch tel ik af tot hij er is. Ik ben zo benieuwd hoe grote zus op kleine broer zal reageren ❤
  • Helaas mocht het voor ons niet zijn. Uit diverse onderzoeken bleek dat onze zoon , door cmv besmetting, mentaal en fysiek zwaar gehandicapt zou zijn.. Wij hebben dan ook besloten om hem te laten gaan. Alles leek nog goed te gaan...Tot een MRI scan naar boven bracht dat het echt niet goed was met onze jongen. Uiteindelijk is hij stilgeboren op 3/10/2018 op 33wk6d...2kg910 en 49cm
  • Ik krijg altijd weer een knoop in mijn maag en pijn in mijn hart bij zulk nieuws. Ik weet hoeveel pijn het doet.. Vind het heel erg voor jullie! En sterk om deze keuze te hebben moeten maken. Veel sterkte met jullie verlies sadhug.gif
  • Veel sterkte met jullie verlies ❤ī¸â¤ī¸â¤ī¸
  • @Diedy Verschrikkelijk. Van zo'n verhalen krijg in tranen in mijn ogen. Zo oneerlijk. De natuur kon soms zo hard zijn.
  • @Diedy gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje 🌟 maar tegelijk ook een zeer dikke knuffel 💗 dat jullie reeds moesten afscheid nemen van jullie baby'tje... Dit is verschrikkelijk... Ik wens je veel warmte en troost in deze donkere periode...
    Liefs đŸĻ‹đŸ’—
  • @Diedy Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine sterretje...
    Heel veel moed tijdens deze moeilijke periode. Jullie kleine man zal in jullie hart altijd bij jullie zijn.
    Dikke knuffel.

• Ooh @Diedy .. wat verschrikkelijk, het moet een harde keuze geweest zijn maar het is waarschijnlijk wel beter zo. Hopelijk vinden jullie steun en liefde bij jullie familie en vrienden en vooral bij elkaar als gezin!
    Hadden ze die cmv besmetting al eerder gevonden via bloedonderzoek? Of is het allemaal snel gegaan? Aangezien je zei dat alles goed hing.
    Het moet een stevige klap geweest zijn.

Veel sterkte
  • @Diedy Veel sterkte Diedy met jullie verlies. Ik ken je nog
    van in de vorige topics. Je had er zo naar uitgekeken...
    Een dikke knuffel voor jullie candle.gif
  • @Mumtobe @Gene tijdens de bevestiging van de zwangerschap was al duidelijk dat ik pril besmet was. Nu had we minder dan 1% kans dat ook ons kindjes besmet was... En van die 1% was er maar 5% kans op een mentale handicap. We hebben onze zoon alle kansen gegeven. Ik kon en wou geen abortus doen zonder ik wist dat hij ziek was... helaas hebben we op alles het slechtste lot getrokken.. En hebben we deze beslissing moeten nemen. Maar ik ben trots op mijne zoon En ik zie hem doodgraag. Ik zou zo opnieuw voor hem vechten. Helaas zou hij zwaar spastisch zijn + mentaal Ên fysiek zwaar gehandicapt. Wij hebben hem uit pure liefde laten gaan. Ik sta nog steeds achter al onze beslissingen en ik hoop dat ik de toekomst ons een regenboogje is gegund. Onze dochter heeft alsinds de mooiste beschermengel ter wereld. Hij zal voor altijd een deel van ons gezin zijn. Ook onze dochter weet dat broertje "in ons" zit
  • @Diedy veel sterkte in deze moeilijke periode. Je mag trots zijn op je zoontje en de hemel heeft er een mooi sterretje bij!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld