Het laatste 10 weken topic....

• Hier ondertussen 36 weken en 2dagen! Vrijdag Afspraak int ziekenhuis aangezien onze baby nog in stuit ligt.
    Ze gaan hem proberen te draaien! Iemand ervaring mee?
    Hopelijk lukt dat en moet ik niet ineens vrijdag bevallen!
    Toch alles ondertussen al klaar aant zetten wink.gif
  • Hoi Dames !

Ondertussen al 32 weken zwanger smile.gif En aan het aftellen zeker met het warme weer van de voorbije dagen. Nu had ik eens aan vraagje , Bij mjn eerste zwangerschap, bevalling kwam mijn moederkoek niet helemaal los. En ben ik na 6 weken geopereerd geweest om alles te verwijderen. Klopt het dat de kans bij een tweede zwangerschap groter is dat de moederkoek niet los wil komen ? Mijn gyn is nogal 'gierig' met zijn info soms smile.gif
  • Hoi Reeses

Ik veronderstel dat er altijd een kans blijft bestaan dat de moederkoek niet volledig afgedreven wordt, maar ik veronderstel dat je geen extra risico loopt bij je tweede bevalling.
    De gynaecoloog zal hier ook wel extra aandacht aan besteden veronderstel ik door wat er gebeurde bij je eerste bevalling.
    Veel succes alleszins en ik zou het toch nog eens bespreekbaar stellen bij gynae. Uiteindelijk is vragen beantwoorden ook een deel van zijn job.

Groetjes!
  • Bedankt @Mama Emro !
    Volgende consultatie ga ik er toch nog eens achter vragen smile.gif X
  • @Reeses ben je wat wijzer geworden ivm je vraag?
    De bevalling begint stilletjes aan dichtbij te komen hรจ. Spannend!
  • @'Mama Emro' zo alweer 34weken! Dat gaat snel smile.gif proficiat voor je kleine meid die 1 geworden is!!! Succes met je bevalling! Weer zo spannend bigsmile.gif

Vorig jaar deze tijd waren we ook al aan het aftellen. Gek hoe snel een jaar voorbij gaat!Aangepast door Amoxiclav op 15/05/2018 10:06
  • @Amoxiclav thanks ๐Ÿ˜Š vorig jaar waren we inderdaad vol verlangen aan het uitkijken naar dat kleine wondertje... Jullie meisje ook al bijna een jaar. Gefeliciteerd alvast! Verder alles goed met jullie?
    Momenteel heb ik niet veel tijd om er 100% bij stil te staan dat de bevalling in aantocht is.
    Deze namiddag maak ik mijn koffertje klaar en verder zien we wel.
    Handen vol met ons kleine meisje en ze veranderen toch zo snel hรจ... ๐Ÿ˜
    Go with the flow zoals ze zeggen ๐Ÿ˜‰
    Groetjes x
  • Ik heb hier niet lang vertoefd... Ondertussen op 34 weken bevallen van een flinke dochter! Ik was 3 mei opgenomen in het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk niet meer onder controle geraakte met medicatie. Op 5 mei kreeg ik pijn in mijn bovenbuik (net als vorige keer) en bleek ik opnieuw HELLP-syndroom te hebben. Dus ons dochtertje is dan meteen gehaald met een spoedkeizersnede. Ze waren er dit keer op tijd bij, dus mijn herstel ging heel wat vlotter dan vorige keer. Maar ons dochtertje woog maar 1 kg 850 dus zij is nog steeds op neonatologie. Maar ze doet dat heel goed hoor love.gif
  • Amaai @Ellemie1978 gefeliciteerd! Blij om te lezen dat jullie beebje het goed doet.
  • @Ellemie1978 is je dochtertje dan geboren op 5 mei? Even gek om te lezen, want vorig jaar, op 5 mei 2017, ben ik op 32w5d bevallen van mijn zoontje.. Proficiat! Dikke zoen en veel sterkte voor de neo-tijd, die is helemaal niet fijn. Proficiat!
  • Yep @'Princess ' op 5 mei bevallen na een zwangerschap van 34 weken... Vind het best meevallen op neonato eigenlijk smile.gif Ik blijf hier altijd vrij lang en ga tussendoor iets eten in de cafetaria... Denk dat ik thuis niet zo veel zou kangoeroeen als hier want daar wil je toch wat meer van het huishouden gedaan krijgen ๐Ÿ˜‰ En 's nachts kunnen we bijslapen ๐Ÿ˜œ Het deed vies om zonder onze kleine meid naar huis te gaan maar al bij al geniet ik toch ook van deze tijd!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld