Het laatste 10 weken topic....

• @Lizzie niet zenuwachtig zijn. Alles komt goed! Zet em op!
  • Nou uiteraard gaat alles niet zoals ik gehoopt had. Vanaf 8.30 uur in het ziekenhuis. Ballonkatheter die ontsluiting wil oprekken tot 4 cm. Daarna pas vliezen breken. Kan pas zijn dat ze dat morgen doen, ligt eraan hoe snel de ballon eruit valt. Maar het is nu half 2 en hij zit er nog steeds in. Om de 2 minuten een fucking wee die enorm pijn doet! De gedachte aan morgen bevallen maakt me echt gek hoor ..... en nu al pijn.. dat belooft nog een hel te worden. Iedereen bevalt met een goed verhaal en ik doe er weer dagen over ....
  • Komaan lizzie hij kan het .
    Uw kleine prutske zal genieten van de laatste momenten bij mama.
    Nog eventjes en jullie wonderke is er.
    Niemand kan voorspellen hoe snel het zal gaan.
    Dikke knuffel en doe dat daar heel goed meid !!!!
  • Goedemorgen dames, ik ben gisteren 18 november om 21.54 uur bevallen van onze prins. Hij weegt maarliefst 4070 gram en is 52 cm. Ik heb het nadien wel zwaar met de beschadigingen die gemaakt zijn en heb tijd nodig om te genezen. Ik hoefde maar 15 minuten te persen en daar was hij. Mijn bevallingsverhaal komt later wel, we willen nu zo snel mogelijk lekker naar huis met de kleine man die kerngezond is bevonden baby2.gif
  • Jeeej lizzie!! Gefeliciteerd met jullie zoontje!! party.gif
  • Proficiat lizzie!

Gelukkig niet lang moeten persen, maar je hebt ook een grote jongen.
    Troost je, ik heb het ook moeilijk met de beschadigingen. Maar binnen een week voel je je fysiek en mentaal al wat beter.
    Geniet van je zoontje!
  • Flinke kereltje 😄.
    Geniet er van lizzie !!!
  • Proficiat!! @Lizzie ferm manneke!!! Geniet ervan!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld