Het laatste 10 weken topic....

• @-Lily- Ooh, begrijp je gevoel volledig! Hier ook 6 dagen overtijd gegaan. Na het kuisen ben ik beginnen koken, totdat de diepvriezer echt bomvol zat. Nu bijna 7 weken bevallen en we kunnen er nog steeds uit eten 😂 Enige troost: het kan nu echt niet heel lang meer duren!! thumbup.gif
  • @Lizzy Proficiat !! Mogen we de naam weten ??
  • Woohoo smile.gif mag me ook aan deze groep toevoegen ^^ vandaag 30 weken zwanger smile.gif
  • @Lizzy Proficiat!

@-Lily- Nog steeds niks? Dat strippen heeft dan eigenlijk niets geholpen?

Als ik tegen volgende week niet bevallen ben, dan gaat de gynaecoloog mij ook strippen.
    Ik heb wel GBS dus ben nu een beetje bang dat het misschien een infectie kan teweegbrengen eens de vliezen losgemaakt zijn... Nog mama's die positief getest zijn?
  • @Marie
    Uw vliezen worden niet gebroken bij het strippen e.
    Zolang je geen gebroken vliezen hebt is er geen extra risico hoor.
    Gbs kan je doorgeven in de baarmoeder, doordat uw vliezen gebroken zijn en de streptokokken worden ingeslikt en het zijn die kindjes die het hoogste risico lopen op infectie. Tijdens de uitdrijving zelf blijven de streptokokken voornamelijk op de huid zitten en dan is het risico al veel kleiner en na de bevalling kan je via de handen natuurlijk ook nog doorgeven, maar die groep is nog kleiner.

Ik heb 1 keer positief getest, de 2de negatief maar blijkbaar is eens positief altijd positief.
    Bij alle 2 een baxter gehad.
  • wat is GBS ?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld