Het laatste 10 weken topic....

• Hallo, zijn er nog meiden, die bijna in die laatste 10 weken komen, en stilletjes aan mogen beginnen aftellen? staat jullie koffer al klaar of moeten jullie er nog aan beginnen? content.gif
  • hier staat koffer nog niet klaar
    ...
  • hier nog iets meer dan 11 weken, maar ik tel toch ook al af hoor. Verder is hier eigenlijk nog niets in orde en staat dit op de planning voor de komende 3 weken
  • Hier nog 4 tot 5 weken maximum. Ik moet 13 of 20 juni binnen voor een geplande keizersnede.
    De koffer van onze kleine meid staat al klaar. Ik ben rond 30 weken begonnen met telkens wat zaken in de koffers te steken (heb er ene voor mij en ene voor de baby, omdat ik sowieso een week in het ziekenhuis moet blijven en dan moet je al wat meer meepakken natuurlijk)
    In de mijne zit ook alles zo goed als klaar, enkel nog wat zaken die er last minute in moeten zoals mijn lenzengerief, haarborstel, tandenborstel, kodak...Dat kan ik er allemaal pas insteken de dag voor ik binnen ga.
    Ben echt aan het aftellen want ik begin het met die dikke buik toch wel heel zwaar te krijgen
  • Ik ben uitgerekend voor 27/07/2013, dus ook bijna aan de laatste 10 weken wink.gif
    Hier eigenlijk nog niets in orde, hebben zelfs nog geen naam gevonden nervous.gif
    Ik ben wel stilaan de spullen die ik nog in huis heb van de oudste van de zolder aan het halen, aan het bekijken wat ik nog nodig heb, of nieuw wil tongue.gif dozen met kleertjes moeten nog gesorteerd en uitgewassen worden, maar heb nog wel even tijd, maak me eigenlijk meer druk om het geboortekaartje en suikerbonen, die nog helemaal niet eens gekozen zijn upset.gif

Mijn koffer maak ik pas rond de 38 weken, moest het vroeger komen, tja, dan zal iemand anders wel zorgen dat ik kledij aan heb hopelijk wink.gif Aangepast door believertje op 13/05/2013 18:58
  • Wij zijn ook bijna aan de laatste 10 weken!

Hier staat alles klaar...
    Aangezien onze baby volledig is ingedaald en mijn baarmoederhals verweekt is, komt ons 4de wondertje allicht vroeger.

Alle kleertjes zijn gewassen en gestreken.
    De nieuwe buggy staat klaar.
    Zijn bed wordt deze week gemonteerd.
    De doopsuiker is zo goed als af (boontjes in huis, doosjes ook, stickers met zijn naam, ... We vullen omwille van de hitte hier - Zuid Frankrijk - pas na de bevalling)
    Baby's koffer is zo goed als klaar.

Ik hoop op zijn minst 34 weken te halen.
    Liefst 36, want dan kan ik in de dichtstbijzijnde materniteit bevallen (er is bij ons geen neo dus als Ik voor 36w beval, vliegen ze ons naar Toulouse).

Maar aangezien baby ook in stuit ligt, hoop ik stiekem ook geen 40 weken vol te doen, want zodra hij geschat wordt op méér dan 4 kilo mag ik niet meer natuurlijk bevallen maar wordt het een keizersnede...

Veel kopzorgen dus hier!
    Maar ook wel nog steeds stralend zwanger!
  • kamer is hier ook nog niet klaar
    moet nog behangen en geschilderd worden
    meubeltjes worden normaal eind mei begin juni geleverd
    buggy moet nog gewassen worden, kleertjes
    suikerbonen moeten nog gemaakt worden
    babyrekening moet nog geopend worden
  • Hier hoef ik ook niet lang meer. De baby kamer is klaar de tas voor mijzelf is klaar en de tas voor de baby is klaar op haar kamertje. Over 2 dagen hebben we de bevallingsplan.

Blij als ze er is! Heeft lang genoeg geduurd..
  • Hier staat ook alles klaar. De doopsuiker hebben we zelf in elkaar gestoken. De koffer staat ook klaar. Voor de kindjes heb ik een rugzakje al klaar gemaakt met kleren voor als ik in het moederhuis lig.

Afgelopen 2 nachten al voorweeën gehad. Vorige week nog op controle geweest en had een baarmoederhals die verweekt was maar nog geen opening. Volgende woensdag moet ik teruggaan.
  • hier nog 7 weekjes en hier moet men koffer nog gemaakt worden,ik ben nog aan het wachten op men proefdruk en op men stickers voor de suikerbonendoosjes (ze zijn al wel gevuld) en het parkbekleding en babykleedjes moet ik allemaal nog wassen en het park moet nog opgesteld worden maar momenteel is mijne man nog aan het primere enzo ds dat zal pas voor binnen 2 weken zijn,vrijdag naar de gynecoloog en dan weet ik of ons ventje is ingedaald maar ik heb een groot vermoede van wel want men blaas moet er serieus aan geloven dat ik soms denk dat ik in men broek kan plassen blush.gif
  • Hallo

Hier zijn de meeste voorbereidingen al getroffen. Ik heb eigenlijk alles in huis, ik moet alleen nog alles in de koffer steken. Het meeste is al gewassen en in de kast gehangen. De kamer is anderhalf maand geleden al geschilderd en de babykamer staat er nu al 3 weken of zo. De kinderwagen had ik in januari al gekocht en de maxi cosi heb ik ook al in huis gehaald. Ik moet nog wel een matras en een muskietennet gaan kopen voor de kleine. Maar het voelt nog heel ver weg aan. Ik denk niet dat ik voor mijn uitgerekende datum ga bevallen. Mijn buik is nog niet zo heel groot en ben ook nog maar 2 kilo aangekomen, dus ik heb het gevoel dat het nog heel lang gaat duren. Ik moet nog 8 weken, en als ik me bedenk waar ik 8 weken geleden was, dan was dat lang geleden eigenlijk.

groetjes,

Goula
  • Hier ook nog 10 weken en eigelijk alles moet nog gebeuren, maar ik weet dat het bij ons zo geregelt is. Daardoor stel ik het eerder expres uit zodat ik nog wat te doen heb op het einde wink.gif . Het is de vierde en gezien de bevallingen van de andere verwacht ik zeker 41 weken vol te maken.
  • Hier ook nog 10 weken,

moet ook nog veel gedaan worden.

Babykamer moet nog beghangen en geschilderd worden, kamer moet nog er dan nog inkomen.

Keertjes sorteren, alles wassen...

Valies maken en zo...
    Maar dat komt allemaal wel in orde, ik maak me er niet zo druk in...
  • Hallo, hier nog een week of zeven. Als ik het uitdraag smile.gif
    Vandaag controle gehad en dit kleintje zit met het poepje naar beneden . Kom dat tegen . Maar het kan ng draaien e .smile.gif van voorbereidingen moet alles. Nog gedaan worden en ik start op 1 juni smile.gif dan stop ik met werken en ga al mijn concentratie naar dit lieve deugnietje.
  • Hier nog 5w2d, de koffer voor mama en baby staat klaar, de koffer voor de bevalling staat ongeveer klaar(papieren, laders, toiletzak enz... moeten er nog in). De kinderkamer staat klaar, enkel nog het park beneden, maar die stond op onze lijst en is al aangekocht door de peter, dus die zal maar gezet worden de week dat ik in het het ziekenhuis lig. De doopsuikers zijn besteld, de enveloppen zijn klaar, maar aan het geboortekaartje moeten we nog beginnen, de tekst binnenin weten we al, nu nog iets voor aan de voorkant, daar houdt mijn schoonmama zich mee bezig, maar die is nu op reis tot volgende week woe en dan hopelijk er samen invliegen.
  • Hoi hoi,

Hier nog 8 weken in principe, maar zal door keizersnede nog maar 6 weken zijn.

Hier is, buiten de suikerbonen en het geboortekaartje, nog niets klaar. Ik moet het park nog gaan halen bij mijn schoonzus, alles wassen en klaarzetten, net zoals de draagmand. De maxi cosi bekleding is gewassen, maar ik moet die nog terug goed bekleden. Koffers staan ook nog helemaal niet klaar. Voor mezelf vind ik het nogal moeilijk om die nu al klaar te zetten aangezien ik de meeste kledij nog draag, maar voor de baby zou het dus eigenlijk al perfect kunnen, maar ik kan mezelf er niet aan toe zetten.

Waar ik dan weer wel mee bezig ben; de kamers van de kids en ons veranderen. De oudste krijgt zijn eigen kamer, de 3 middelsten gaan naar zolder zodat hun playmobil daar kan blijven staan en ons kamer verhuist naar beneden, waar zowel Matteo als de baby een tijdje zullen slapen. Als Matteo groot genoeg is verhuist ook hij naar de zolder. Maar! Alles moet dus nog uitgeladen worden, uiteengehaald en verhuist worden.
    Wat ik nog gedaan wil hebben, zo snel mogelijk eigenlijk, is de tuin. Ik wil een lage tuinafscheiding plaatsen zodat ons hondje niet meer naar de buren kan, maar aangezien onze tuin een dikke 15 meter lang is is dat dus een serieus werkje bigsmile.gif
    Ook wou ik de badkamer veranderen, maar dat zit er niet in. Die kan ook nog gebeuren na de geboorte content.gif

Je ziet, hier iemand die met alles bezig is behalve met het gerief klaar te zetten voor de baby bigsmile.gif
  • Hier ook nog heel veel te doen.

Vraagje waar hebben jullie de stickers besteld voor de suikerbonen?

Groetjes Lorena
  • Ik heb de stickers besteld bij stickieshop.be.
    Kan ik je echt aanraden!!!
  • Onze stickers komen van Vistaprint.

Intussen 31w bereikt!
    Ik tel wel stiekem af... Maar té vroeg moet hij nu ook weer niet komen!
  • Hier ook de laatste 10 weken! Ze komt rond 30 juli! Mijn valies staat nog niet klaar, die ga ik van de week klaarzetten. Zo meteen babywiegje even bij ons in de slaapkamer zetten.

Ik vind het zo spannend!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld