bekkeninstabiliteit?

• bekkeninstabiliteit?

Wie van jullie herkend dit. Ik heb al een heel aantal weken last van bekkeninstabiliteit, ik had toen enkel pijn heel laag in mn onderrug. Nu heb ik sinds een week ook pijn aan mn lies. Het beterd soms wel een beetje , maar het is het hevigste als ik wandel of bezig ben in het huishouden. Ik wandel al geen lange afstanden meer en het huishouden splits ik echt op. Als de pijn het hevigste is kan ik amper stappen. Ik moet maandag naar de hs, ik zal het daar ook nog eens na vragen. Denken jullie dat dit komt van bekkeninstabiliteit of iets anders?
  • .

Osteopaat bezoeken heeft bij mij toch een stuk geholpen. Ik kan weer 'normaal ' stappen
  • osteopathie

Osteopathie kan zeker helpen tijdens de zwangerschap om kwaaltjes zoals bekkeninstabiliteit en bandenpijn te verminderen!
    Tijdens je zwangerschap verandert er zoveel in je lichaam: door de hormonen die door je lijf gaan, worden je gewrichten lakser.
    Komt daar nog eens bij dat je veel gewicht bijkomt, vooral thv je buik dan. Dit beïnvloedt ook weer jouw houding.
    Door zachte technieken kan de osteopaat kleine bewegingsbeperkingen in je bekken en lage rug beïnvloeden.
    Zo wordt die bekkenpijn verzacht en kan je je zwangerschap met minder pijn beleven!

Voor wie het graag langs de wetenschappelijke kant wil bekijken, hier bijgevoegd een link naar een wetenschappelijk artikel (in het Engels):
    ik typ hier enkele woorden met spatie tussen omdat hier geen url's worden geaccepteerd, dus wel aan elkaar plakken wink.gif

www. tuttosteopatia . it/wp-content/uploads/mal-di-schiena-e-dolore-pelvico-in-gravidanza. pdf

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld