Begint het nu of niet?

• Begint het nu of niet?

heey heey iedereen,

ben uitgerekend voor 14 juni, dus is wel nog enkele weken...
    Heb sinds gisteren echter een constante rugpijn. Soms wordt ie heviger, soms zakt ie wat af, maar hij is wel constant aanwezig.
    Sinds deze middag gaat dit gepaard met een vreemd vaginaal gevoel - precies een constante druk tussen mijn benen en een gevoel van 'druppelen' tussen mijn benen... Ook gaat dit alles gepaard met veel stoelgang - 7x per dag vind ik toch wel veel tongue.gif

Iemand hiermee ervaring?

Grjs,
    Een ongeduldige mama
  • De rugpijn herken ik maar dat heb ik al de hele zwangerschap.. Ik denk dat de symptomen voor iedereen anders zijn, ik kan je niet helpen want dit is mijn eerste kindje dus ben nog nooit bevallen smile.gif
  • Darmen die zich legen is wel een vaker voorkomend symptoom.
    Maar hoelang vooraf dat dit gebeurd, weet ik niet 😃😄.
    Veel succes als het zover is.
  • Ik had een paar jaar geleden een collega op het werk, hoogzwanger en liep heel de dag naar wc met darmproblemen. De dag erna is ze niet meer komen opdagen want ze was een paar uur na sluitingstijd bevallen tongue.gif
    Bij haar was het ledigen van de darmen dus wel degelijk het begin
  • Net thuis van de gynaecoloog en heb een bmh van 1cm en een volledig ingedaalde baby bigsmile.gif ik denk trouwens dat ze het getoucheerd hebben, want heb in 1 uur tijd al 4 keer een ferm pijnlijke harde buik gehad... Hopelijk is het niet alweer een valse start maar zet het deze maal echt door! Heb immers te weinig vruchtwater en als dit niet betert wordt ze met keizersnede gehaald cry.gif inleiden mag niet meer aangezien m'n eerste met een keizersnede ter wereld is gekomen! Dus hopelijk... thumbup.gif
  • succes !
    laat je weten of hij/zij geboren is ! ?
  • Nog steeds niks hier tongue.gif ze zit veel te goed in mama's buikje... Het 'rommelt' wel al heel de week, maar verder dan dat geen verandering... Deze nm weer op controle bij de gynaecoloog... Zullen zien of er iets veranderd is he bigsmile.gif
    @Asil khou jullie sowieso op de hoogte!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld