Yan Yperman - Ieper

• Yan Yperman - Ieper

Ik wou gewoon eens weten wie er nog bevalt in het Yan Yperman of wie daar al bevallen is.
    Ervaringen omtrent verpleegster, vroedvrouwen, bevalling zelf, kamers...
    Ik ben benieuwd!
  • zelf nog nooit geweest, maar toen ik twee weken geleden aan de monitor moest in Veurne "verontschuldigde" de vroedvrouw zich voor de kleine en verouderde kamers in Veurne. Ze zei zelf: "ja, het verschil met Ieper is groot he"

Waarschijnlijk wel vrije mooie kamers daar wink.gif
  • Erg goed ziekenhuis. Ze begeleiden je super tijdens de bevalling. Het zijn echt luxekamers (ook de verloskamer). Het enige nadeel, maar dat is persoonlijk, is dat er heel veel verschillende vroedvrouwen de reveu passeren. Ik zou liever steeds 3 dezelfde in mijn kamer willen zien. Ze zijn allemaal vriendelijk en goed hoor, maar soms spreken ze elkaar onbewust tegen. Iedereen heeft uiteraard een andere manier van werken.

Ik kan elk moment bevallen van mijn tweede smile.gif

Succes!
  • @_karen89_ en @Strawberry
    Bedankt voor jullie reacties! Ik ben al benieuwd smile.gif
    Succes met de bevalling!!!
  • Ik twijfel tussen jan yperman en az groeninge kortrijk.
    Over jan yperman enkel positief gelezen maar az groeninge al dingen gelezen dat ik niet echt wil meemaken
  • Ik heb ook al vele goede dingen gehoord over Ieper! Ik zal bevallen in Kortrijk content.gif
  • @*flow* ik ben zelf nog niet zwanger maar als ik ooit zwanger raak zal ik ook daar bevallen. Ik heb familie die er werkt en die er ook bevallen is en ik hoor zoveel positieve verhalen. De kamers zijn echt ook erg ruim en mooi. Je hebt wel luxe kamers, gewone eenpersoonskamers en de meerpersoonskamers. Ik heb enkel de luxekamers gezien. Ik zou wel eens informeren wat je hospitalisatieverzekering wel of niet dekt want dat zal schelen.. welke gynaecoloog heb je als ik mag vragen?
  • Haha oeps. Flow zal al lang bevallen zijn 🙈.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld