Weer vrijen na een totaalruptuur

• Weer vrijen na een totaalruptuur

Na een heel gecompliceerde bevalling die eindigde in een totaalruptuur, heeft mijn man aangegeven het vrijen nu toch wel erg te missen. Met de laatste maand van mijn zwangerschap erbij is het nu vier maand geleden dus ik begrijp hem wel. Ik ben echter bang voor de pijn. Voor de dames die ook ingescheurd waren: hoe hebben jullie dit aangepakt?
  • Hier gelukkig geen totaalruptuur maar toch ook al veel te veel hechtingen naar mijn goesting thumbdown.gif
    Heb toen voor het eerst in mijn leven glijmiddel gekocht, wat een hulp die eerste keer! Na 3 maanden was dat allemaal nog gevoelig maar hebben we toch eens voorzichtig geprobeerd. Ik heb er die eerste keer niet echt van genoten, maar ook niet echt pijn gehad. Ik vond dat op zich een succes, de keer daarna ook wat meer ontspannen daardoor.
    Ik heb (nadat het genezen was)nog een tijdje van die perineum olie gebruikt waarmee je normaal masseert voor de bevalling om het litteken wat soepeler te krijgen, dat hinderde wat bij het vrijen.
    Maar dat duurde hier toch een maand of 10 voor dat litteken terug 'normaal' aanvoelde, daar zou ik niet op wachten wink.gif
    Veel succes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld