We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• Nee wij waren zelf na de seh gereden. Intussen gewoon weer thuis en nog altijd een erg ziek meisje. Ernstige dingen zijn uitgesloten dus dst geeft wat meer rust. Nu hopen dat ze snel zich beter voelt
  • @Lynne dat zal dan toch al een hele opluchting geweest zijn! Ik hoop dat ze snel beter is!

Onze jongste heeft wat uitslag, misschien van de antibiotica. Ik ben ermee gestopt en morgen gaat hij op controle. Ik hen al even geïnformeerd bij de huisarts en het kan blijkbaar wel, zelfs na al een aantal keer zonder reactie. Ik ben zelf allergisch aan penicilline dus ja.. Hij is wel al wat beter. Loopoor onder controle, maar de snotjes vliegen nog in het rond goofy.gif
  • @Elise290 Ja, een beetje wel tough.gif Is best frustrerend…als je inderdaad weet dat het er nog wel van zal komen en je man ook een tweede wil maar gewoon nu nog niet is natuurlijk heel anders. Maar ik heb nu eenmaal een man die zowiezo alles driedubbel overdenkt en alle nodige scenario's moet hebben uitgepluisd vooraleer hij een beslissing maakt dus ja…. das vergemakkelijkt het niet voor hem. Hij heeft enorm bang dat een tweede zwangerschap veel moeilijker zou gaan, alles zou kunnen misgaan… we hebben met Emma zoveel geluk gehad dat hij bang heeft voor het tegenovergestelde. De typische "wat als" vragen die wij als vrouw ook wel eens stellen maar waarbij vaak de gevoelens simpelweg de bovenhand op hebben hé love.gif
    Ik denk ook wel eens "wat als ik deze keer heel ziek ben, de bevalling misloopt (alhoewel die nu al niet perfect was ma bon), ons kindje veel ziek zou zijn, misschien een huilbaby, …." maar het gevoel van een tweede te willen overstemt dat gewoon.

Bovendien wil hij niet graag nog eens zo'n bevalling meemaken… hij vond dat heeeeeel moeilijk….. Het was inderdaad niet simpel en de eerste weken na de bevalling had ik ook zoiets van "nooit meer!" maar na een tijd lijk je dat wel wat te vergeten en nu lijkt het eigenlijk niet zo erg meer goofy.gif

We zien wel wat de toekomst brengt… Vorige keer ook geduld uitgeoefend en kijk nu, en als het echt niet meer komt bij hem dan so be it…. Onze dochter is zeker genoeg om gelukkig te zijn en ze is zo geweldig!!!
  • @TG2 : hier is de snotneus zo goed als weg maar de kakapampers zijn er in overvloed. De onthaalmoeder zei dat buikgriep de ronde doet. Dus wie weet...

@HappyJ : het moet inderdaad lastig zijn om klaar te zijn voor een tweede maar je man nog niet. De 'wat als' vragen zullen er altijd zijn he. Maar ipv te doemdenken kan je er toch eigenlijk ook van uit gaan dat alles nog beter verloopt dan de eerste zwangerschap? Het hoeft niet altijd per sé slechter te zijn he. Mannen ... wink.gif

Gisteren zijn wij voor de eerste keer naar Plopsaland gegaan. Ik heb mij super geamuseerd voor die ene keer dat ik buiten mag wink.gif tongue.gif bigsmile.gif. Mijn kleine meid vond het ook bijzonder leuk maar ze is eerder een stille genieter. Ze kijkt rond en neemt alles in haar op en is daar gelukkig mee. De onthaalmoeder zegt vaak dat ze naar andere spelende kindjes aan het kijken is en daar kan van genieten love.gif love.gif love.gif love.gif.
    Voor de rest zijn de voorbereidingen voor het verjaardagsfeestje zo goed als af en hoop ik dat ik alles in huis heb om er een leuke dag van te maken. Ik denk dat ik morgen naar de speeltuin ga omdat ik toch iets wil doen op de verjaardag zelf.
  • Oh lily fijn zo naar plopsaland.
    Onze sprot was ookal in plopsa en in bobbejaanland.
    Nu zou hij wss wel al fel rondkijken.
    Bij de 2 grote deden we dat wel sneller,zo uitstapjes naar de dierentuin, boerderij enzo.
    Nu eigenlijk niet echt. Nu gaan we fietsen en eens door onze moestuin lopen en mee naar de sport van de grote en naar onze eigen dieren gaan kijken en de schapen om de hoek en dat is het 😏.
    Wel goedkoper 😁😂.

Het nieuws van in Nederland is wel vreselijk zeg. Die arme ouders, begeleiders, treinbestuurder. Moet vreselijk zijn.

• Er is een tragisch ongeval gebeurt hier in Oss. Niet zo ver van waar wij wonen... Ben er gewoon zelf als moedee zijnde van geschrokken... Pff
  • Het is daarover dat ik het heb Lynne. Vreselijk e
  • Oh sorry ik had jou laatste post nog niet gelezen. Wist niet dat jij daar ook al iets over had gezegd.

Ja echt afschuwelijk wat daar is gebeurd. Mijn hart gaat uit na de ouders en familie van de overleden kindjes...

Wij kregen ook al een mail van korein kinderplein (Emily zit daar op de peuterschool) dat naar aanleiding van het ongeval in Oss, ze per direct hebben besloten om de elektrische bakfietsen niet meer te gebruiken. In ieder geval tot er duidelijkheid komt over de oorzaak van het ongeval vanuit de Onderzoeksraad...

Maar goed ook... Een heftig ongeval daarmee is genoeg
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld