We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• @Lynne dat aftellen kan ik me ook wel voorstellen wink.gif

Wij zijn op vakantie sinds woensdag. Zware rit met de jongens. We zijn voor een huwelijk naar Spanje gereden. De familie van mijn man is hier ook. Onze oudste mocht de ringen dragen en hij heeft dat heel goed gedaan. Het was een prachtige ceremonie en locatie. Morgen trekken we verder richting kust. Daar blijven we nog een weekje met ons vier. Nu gaan we vooral relaxen en de jongens het ritme laten bepalen. Het zal ze allebei heel veel deugd doen.

Onze jongste heeft wel al een paar dagen op en af verhoging. We weten niet goed hoe het komt. Hij heeft nu al zijn snijtanden, dus nu vraag ik me af of hij ineens ook maar aan de hoektanden begint, maar op 11 maanden lijkt me dat zo vroeg. Hij wil ook enkel door mijn man of mij gepakt worden, liefst nog door mij. Hij mag me niet zien of hij wordt onrustig. Ik hoop dat hij zich de komende week comfortabeler voelt. De nachten zijn ook weer al een dikke week zeer zwaar. Maar verder ziet hij er normaal uit. Heeft er hier iemand ervaring met een onrustige baby? Alle ja baby, hij wordt volgende maand al 1 jaar, dus het echte baby is er af... Ik weet het niet goed, ik heb het gevoel dat we iets over het hoofd zien. ponder.gif En onze oudste begint ook wat ongedurig te worden van al die onrust heb ik de indruk. Iemand tips hier?
  • @TG2 : hier ook al een paar dagen onrustig. Geen idee waarom. Ze heeft ook 2 dagen diarree gehad maar daarvan was ze eerder dutsig en slap. Vandaag leek niets goed te zijn. Hopelijk gaat dit weer snel over. Misschien hebben onze kindjes gewoon een lastige periode waarin ze veel leren? En werkt dit op hun gemoed....

Geniet maar van je vakantie.
  • Vermoeidheid kan bij kinderen die snel koorts maken, ook voor verhoging zorgen . Mss is hij wat uit zijn doen ?
    Lange autorit, beetje ander ritme.
    Mss beetje extra bijslapen ?

Hier een babyboy die vroeger en vroeger wakker word .
    Doet me zo denken aan vroeger dus kdznk dat we vertrokken zijn voor de komende tijd terug vroeg ons bed uit.
  • Hier slapen de meiden to steeds later en later uit. Zelfs Tessa. Ik moet ze deze week wel.weer optijd na bed zien te krijgen. 20 augustus Begint school weer voor beide dames. Dus vroeg er in want ze moeten er vroeg weer uit.

Maar met een Nienke die om 8:45 uit bed komt, een Emily om 8:30 en een tessa om 06:30 slapen ze heerlijk uit.
  • @Neuzeke : Hier ook een periode gehad dat ze steeds vroeger en vroeger wakker werd. 5u30-6u was normaal. Maar nu ze steeds meer en meer op haar eigen kamer slaapt slaapt ze ook weer langer, tot 7u ongeveer.

Waarschijnlijk was gisteren de laatste keer dat we samen geslapen hebben. Ik vroeg mij altijd af op welk moment de mensen die stap zetten maar je voelt gewoon wanneer het tijd is... Kleine meisjes worden zo snel groot love.gif
  • Hier heeft Emily ook tot 1 bij mij geslapen op de kamer, naast mijn bed. Tessa ligt ook nog bij mij op de kamer
    Maar merk dat ze steeds meer en meer door slaapt. Afgelopen nacht van 19:30 tot vanochtend 06:15. Wel om 02:00 gillend wakker geworden. Denk naar droompje. Heb dr over haar hoofdje geaaid, goed gelegd, ze pakte meteen haar duimpje en sliep weer verder.

Denk dat ik dan ook haar een eigen kamertje moet geven. Als ze zo goed blijft doorslapen is dat veel fijner voor haar.
  • Aangezien de 2 grote binken altijd samen slapen kan ik de kleine man eigenlijl ook verhuizen maar hij ligt daar goed.
    Zijn hoekje, zijn bedje, zijn plekje.
    Veel verschil in slapen zal dat niet geven, want hij slaapt eigenlijk super goed.
    Dat vroeger wakker worden zal eerder te maken hebben mijn zijn 3 dutten overdag maar we kijken 100% naar hem en niet naar de klok op vlak van gaan slapen. Uiteindelijk is het toch altijd rond hetzelfde uur, dus volgen we hem daar gewoon in.

Eens we verhuizen zal hij wel zijn eigen sjieke e deftige kamer krijgen. Nu is het enkel een kamer van broer (die ieder moment moet kunnen terug gaan als hij dat wil) of berging die ik kan ombouwen en daar prop ik hem niet in.

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld