We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• Dan zet ik mijn zoektocht naar een tweedehands fietskar verder happy.gif.

De nacht was hier gedaan om 4u30. Dan om 5u borstvoeding en het is al lang geleden dat ze nog zoveel melk heeft gedronken. Daarna een uur liggen spelen met haar deken en haar tut bored.gif. Om 6u heb ik haar dan nog eens stevig ingestopt en tutje gegeven en heeft ze geslapen tot 8u.

Ze hoort waarschijnlijk de vogels fluiten en denkt 'aha, tijd om op te staan'.
  • Hier wast ook gene vetten πŸ˜„.
    Heel vaak de tut gegeven (7tal keer).
    En om 06u klaarwakker
    Nog 45 min met hem in het grote bed blijven liggen en op 06u45 naar beneden gegaan.

1 zieke en een baby in huis maar tis hier effe stil . Ze slapen alle 2 nu πŸ˜„πŸ˜ƒ.

• Veel succes vabdaag TG2 .
  • Tessa is officieel tut vrij. Dag en nacht. Waarom? Ze heeft haar duim nu zon kleine week ontdekt. En ze stopt die dag en nacht in haar mond. Super schattig gezicht. Ook erg ideaal dat ze zichzelf kan troosten. Maar afleren.. Dat is voor straks nog een ander verhaal. Een tut gooi je,weg, een duim niet..
  • @Neuzeke bedankt! Het was ongelooflijk zwaar. Gelukkige niks goed getraind en ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik makkelijk uitdroog. Ik heb gelopen met een waterbak met ors in blush.gif

Hier zijn de nachten ook opnieuw om zeep. Telkens wakker om half vier- vier uur. Van,acht ook om half 1,
    . Ik denk dat we terug naar een oorontsteking gaan. Gelukkig vrijdag een afspraak bij de NKO. Onze oudste ook wakker vannacht.

@Neuzeke geniet van je laatste maandag wink.gif kan de jongste naar de opvang?
  • Wij hebben hier toch ook alles behalve een doorslaper hoor πŸ˜„πŸ˜ƒ.
    23u, 02u, 03u16, 04u, 04u36, 05u06, 05u55 en dan zei mijn man foert ik leg hem bij ons en sindsdien slaapt hij πŸ˜„πŸ˜ƒ.
    Kben al blij dat die 2 grote daar niet wakler van worden.

Ja als je hoort hoeveel mensen er werden afgevoerd dan geloof ik best dzt het zwaar was. Mensen kijken niet altijd voldoende naar zichzelf e.
    PersΓ© blijven lopen en in zo een hitte.

De jongste gaat idd naar de opvang gaan. Seffes wakker maken.
    1 van de grotere is sinds vrijdag ziek en kan vandaag ook nog niet naar school . Met hem moet ik strzks naar de kinderarts.
    Dus mijn plan om ontzettend veel te doen valt echt wel lelijk in het water

Volgende week maandag is het nog april e πŸ˜„πŸ˜ƒ. Dan ben ik ook nog thuis .
    En dinsdag feestdag, woensdag en vrijdag sowieso thuis.
    Dus ik start met enkel donderdag volgende week.
  • Hallo dames ik lees hier nog steeds mee maar vind gewoon de tijd niet om zelf te reageren.
    Hailey slaapt al redelijk snel door moet ik zeggen soms van 21u tot 3u 's morgens daar zeker geen klagen over.
    Overdag na haar eten slaapt ze nog veel vanaf wanneer blijven ze meer wakker?
    Wel heeft ze telkens in de namiddag soms vanaf 15u of soms 17u dat ze lastig wordt en begint te huilen is niet van de honger want als ze dan terug eten krijgt geeft ze terug. Hebben jullie kindjes dit ook gehad?
  • @kellyds heel veel kindjes hebben een huil uurtje . Bij de meeste is dit in de vooravond of avond.
    De naam huiluurtje wil niet zeggen dat het laar een uurtje is natuurlijk.
    En natuurlijk jij zit met een kleineje dus volop in de kramptijd e.

Hier valt mijn planning voor vanalles te doen dus volledig weg. Volgende week terug werken en ik ga geen 1 dag alleen zijn .
    Zieken in huis dus den buiten zal voor de man zijn en de grote uitkuis zal wat tussendoor zijn.
    Maar kijk het is wat het is .
    Hopelijk werkt alle medicatie hier goed en keert de rust terug.
  • Wij ook net terug van het zkh. En weer niet goed Nieuws. Tessa haar rechter nier en ureter zijn prima. Maar weer die linker kant die niet goed is
    Linker ureter is het dubbele van wat de rechter kant is. Nu wachten op donderdag wat de kinderarts wil gaan doen. Tessa kan moeilijk nog lang door gaan met haar dagelijkse antibiotica. Die krijgt ze nu al 4 maanden. Ik bem bang dat ze dadelijk nog immuun raakt ervoor. Als ze dadelijk echt eens iets krijgt aan een ontsteking ofzo werkt er niks. Ben heel nerveus hoe we hier nu verder mee moeten
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld