We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• Aan de dames die fulltime bv geven, gebruiken jullie ook een fopspeentje om de zuigbehoefte te stillen? Ik merk dat Tessa graag "tut" aan de borst om in slaap te vallen. Vooral snachts zit ik soms uren (ja echt uren) met haar aan de borst zodat ze kan tutten om in slaap te vallen. Na afgelopen nacht maar 1 uur en 20 min geslapen te hebben ben ik dat tutten beu. Maar ze is nog zo jong.. Krijgt ze met een fopspeentje zo geen speen tepel verwarring?
  • Bij alle 3 vrij snel een tut gebruikt en geen problemen gehad .
    Ik heb mijn borsten nooit als tut ingeschakeld
  • @Lynne : Ik was ook geen voorstander van een tutje maar het was hier echt wel nodig. Maar ik merkte dat ze wel een andere/verkeerde zuigtechniek kreeg dus moest ik haar veel corrigeren. Maar dat kwam wel weer in orde.

@TG2 : Ook van mij al een gelukkige verjaardag party.gif

@Neuzeke : Ik verjaar heel graag maar nu ik een kindje heb kijk ik ook al uit naar haar verjaardagen happy.gif. Ik weet dat het vroeg is maar ik denk soms al eens aan haar eerste verjaardag en wat ik zou kunnen doen van feestje blush.gif
  • @lily tussen ons . Ik heb daar ook al over nagedacht hoor . Sowieso ga ik voor een thema kleur zoals het kaartje en dan een mooie taart eb voor hem een meptaartje. Zalig tzal er sneller zijn dat we denken. Ik heb hier al 1tje die 9 word 😲
  • @TG2 De dutjes overdag zijn heel verschillend. Gisteren is hij bijna heel de dag wakker geweest, enkel een paar hazeslaapjes van 20min. Vandaag heeft hij dan weer 3 blokken van meer dan 2u geslapen. Ook geen link te leggen met zijn nachten. Wisselt enorm, maar valt wel mee denk ik.
    @Lynne Ik durfde niet echt een tutje geven omdat dat afgeraden werd voor 6 weken voor idd die verwarring, een vriendin van me zei dan weer dat ik te lang gewacht had met flesjes (en dus spenen) aan te bieden en dat hij daarom de flessen weigert. Ondertussen denk ik achja waar ligt de waarheid, zal wel bij elke baby verschillend zijn. Ook wel gemerkt dat vanaf hij nu flessen drinkt zijn techniek aan de borst slechter is, in het weekend als hij geen flessen krijgt is dat weer beter. Zoontje heeft mij wel nooit gebruikt als tut. Ik was daar toen zoooooo onzeker over, schrik dat ik met die tut zijn hongersignalen enzo zou missen enzo. Ik denk dat ik bij een volgend kindje wel eerder de tut zou aanbieden, zeker als het is zoals jij beschrijft en je uren met hem wakker moet zitten.
  • @lynne hoe reageren de 2 oudste eigenlijk ?
    Lukt het allemaal een beetje ?
  • @Elise290 slaapt uw kindje ingebakerd ?

Ik wou deze nacht eens zonder proberen.
    Om 21u30 in bed gestoken. Om 23u wakker, 2uur wakker (fles), 4 uur wakker en 05u15 wakker .
    Hoera hoera dat doen we dus voorlopig niet meer 😄😃😂.

Aangepast door Neuzeke op 16/01/2018 07:28
  • Ik denk dat ik hier ook nog even doorga met het inbakeren. Heb je ook zo'n onrustige slaper neuzeke? Soms gebeurt het hier dat ze meteen na de voeding in slaap valt in het borstvoedingskussen. Maar dan schrikt ze in haar slaap en zwaait dan met die armpjes en maakt ze zichzelf wakker.
  • @lily enorm.
    Hij lijkt wel wespen van zich weg te slaan .
    En hij schrikt nog heel vaak ook .
    Na de voedingen 2 keer snel in slaap . Na de voeding van 2 uur was hij mooi in slaap en na 10min al aan het zwiepen en hij begon te tetteren. Kdacht ola niet te wakker worden vriend . Hem terug goed vast ondergestopt maar khoor hem dan grommen en zichzelf los proberen maken.
    Maar kijk we hebben geprobeerd en het is duidelijk nog te vroeg
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld