We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• @Bruggegirl Hier alles goed met de kindjes. Onze grote meneer na de paasvakantie naar school en hij is er klaar voor.
    En onze jongste is een smoelentrekkertje. love.gifZo'n gekke snoetjes dat ze kan trekken. Ze begint stilaan met kruipen, wil alles met ons mee-eten.
    Dat echte baby is eraf aan het gaan. Dankzij de borstvoeding heb ik toch nog een beetje dat geborgen mama-baby gevoel blush.gif .

Wij zijn na onze oudste gewoon blijven doorgaan en geen anticonceptie genomen... Misschien ook een idee daar tongue.gif
  • Hier start de jongste ook met school na de paasvakantie.
    Ik vind de de voorbije jaren echt heel snel gegaan zijn.
    Het lijkt wel gisteren dat men man besloot dat hij toch graag een 3de kindje wou en binnenkort stapt die kleine man ookal de schoolpoort binnen.
    De tijd vliegt gewoon. Onze oudste word er ook al 11.
    Zotjes allemaal.
    We zijn ook bijna uit de Pampers.
    Nog enkel tijdens de nacht en dutjes een pamper aan.
    Weer een afgesloten hoofdstuk.
  • @Bruggegirl ja het is echt al een flink pateetje!
    De eerste maanden werken vind ik zwaar. Je kleintje achterlaten... Ik heb toen veel gewenst dat ik terug zwanger was. Enkel omdat ik haar toen altijd bij mij had.
    @Neuzeke het gaat zeer snel! Onze dochter zal deze zomer 4 worden. Ik vind alles zo snel gegaan bij haar. Maar ook zo trots. Wat is ze al zo leuk. Een echt mini dametje die weet wat ze wil en graag alles zelf doet. En wat kijkt ze uit naar haar broer! Kan niet wachten tot ze hem eindelijk kan ontmoeten!
  • De jaren gaan inderdaad zeer snel.. onze dochter word er 3, gewoon 3! Precies gisteren dat ze geboren werd tongue.gif
  • Best Replica Watches,Replica Watches For Sale

Best Replica Watches,Replica Watches For Sale دولار امريكي
  • Imitation Swiss Omega Omega butterfly Fly series male watches 18K full rose gold automatic manipulator watches Swiss movement|Omega men's watch

Imitation Swiss Omega Omega butterfly Fly series male watches 18K full rose gold automatic manipula
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld