We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• Ah jullie schooluren en regeling is helemaal anders dan bij ons.
    Hoe zijn de dagen daar ingedeeld?
    Ook vroeger gedaan zeker dan in BE ?
  • Het word een heerlijk weekend. Morgen lekker bbqen, heb er zin in. Zal veel ongekruide kip en stokbrood worden voor mij haha. Meer krijg ik niet weg en hopen dat ik het binnen houd.

Aankomende week word het ook heet. Ik heb intussen al 33graden zien staan. Jammer dat nienke op school zit ook..
  • En Asil bevallen?
  • Laatste werkweek!!! Whoop whoop!!!
  • Jeeej @HappyJ Gaat toch allemaal snel he
  • Proficiat aan alle zwangere dames en eventueel ook al aan zij die ondertussen bevallen zijn baby.gif baby2.gif

Ik kan me nog steeds niet aanmelden of mijn paswoord vernieuwen. Zelfs mijn e-mail zou niet meer geldig zijn. Misschien heeft jet iets te maken met het feit dat de website weggaat in oktober. Dus ik hoop ook dat niemand mij een pb heeft gestuurd.

Hier een hectische zomer achter de rug. Vandaar ook dat ik weinig op het forum ben geweest. Onze oudste gaat nu een paar dagen naar school en dan gaan wij nog op vakantie. Een beetje ongepland,nu ja, al gepland in juni, maar normaal doen we dit niet in september. Dit jaar gaan we ervan profiteren want in oktober staat er nog vanalles te wachten voor ons gezin.

@neuzeke, ik wou je graag nog een pb sturen maar ik kan me dus niet aanmelden en dat lukt me dus ook niet thumbdown.gif heel irritant
  • @TG2 ik had jij ook nog een pb gestuurd omdat dit forum stopt.
    Ik hoop dat je toch nog uw wachtwoord bien, zodat je mijn pb kan lezen.
  • Het is hier nu denk ik echt klaar in dit topic. Denk dat de meeste zijn overgegaan naar het andere forum.
  • @Lynne
    ja hoor bevallen op 30/08 van een dochter , 50cm en 3.480kg.
    natuurlijke bevalling met epidurale.
  • Zo en bijna hele maand september nodig gehad om bij te komen goofy.gif
  • Lynn, je bent toch echt een k*t w**f he.
  • Je moeder
  • Popcorn tijd.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld