We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• Asil zie jij de reacties van Mona?
    Want dit is net zoals de vorige keer op haar 🙃.
    Er staat ook@mona en ik vernoem u en zeg dat uw situatie anders is 🤔.

Jij had gezegd "the end".
  • @Asil: ja hoor, wij hebben ook periodes gehad dat we even serieus konden zuchten. Vooral bij 1 van ons kindjes dan (die nu nog steeds de felste is trouwens) het eerste anderhalf jaar. Daarna ging alles wat met slapen te maken heeft een heel stuk vlotter en dat is zo gebleven. Jouw dochter heeft nu ongeveer die leeftijd, dus wie weet...

Je schrijft ook dat het begonnen is met een periode van ziek zijn. Mijn ervaring is dat kleine kindjes na een periode van ziek zijn soms wel even een paar daagjes terug moeten wennen. Tijdens het ziek zijn, worden ze alle persoonlijke aandacht natuurlijk goed gewoon (als enige niet naar school/crèche moeten en bij mama/papa blijven, wat minder streng wat betreft slapen omdat er koorts ed optreedt,...). Als ze zich dan beter voelen en het gewone leven terug start, kunnen ze hier wel paar daagjes blijven proberen. Normaal natuurlijk, maar gelukkig is het meestal ook wel snel genoeg terug over smile.gif
  • En toen was het hier stil...

Ik heb morgen echo. En zenuwachtig brr. De echo is gelukkig wel pas om 15.50. Voor die tijd ben ik toch een wrak. Tot een uur of 13.00 blijf ik gewoon kots ziek en overgeven. Neem voor de zekerheid wel een plastic zakje mee je weet maar nooit. Nu hopen op een mooi klein frummeltje met een kloppend hartje! bigsmile.gif
  • @Lynne: succes morgen! En vooral: geniet ervan happy.gif
  • @Ansel
    ja we waren weer op de goeie weg maar ze is terug ziek... Om moedeloos van te worden.
    Weer al een paar dagen koorts en gisteren ineens weer erge diarree.

@Lynne veel succes vandaag !
  • Dankjewel happy.gif zenuwen gieren door m'n lijf. En waarom... Denk meeste bang voor toch miskraam. Ook al is er niks wat me doet vermoeden er van. Slecht geslapen ook maar dat was te verwachten.
  • succes @Lynne happy.gif
    Hou ons straks zeker even op de hoogte maar aangezien je misselijkheid denk ik inderdaad niet dat je je zorgen hoeft te maken bigsmile.gif
  • Alles goed! Kleine frummeltje precies op schema. Exact 7 weken, verwachte datum 30 maart. Maar eerste wat ze zei is dat ga je waarschijnlijk niet halen haha. Nouja dat heeft ze al vroeg gezien dan. Maar ben super blij! bigsmile.gif bigsmile.gif
  • Super @Lynne !! Genieten maar!
  • Kunnen weeên starten aan een kant van je lichaam?
  • Word gek van het ziek zijn en overgeven. Niks blijft binnen lijkt wel. Drinken gaat ook heel slecht. Ik heb emesafene tabletten maar niet idee dat het helpt. Ik wil het nog zo lang verborgen houden voor de buitenwereld. Zo ie zo npad aan m'n ouders vertellen wlals we weten of het een jongen of meisje is. Maar lekker makkelijk praten als je je zo ziek voelt
  • @Lynne: ik herinner het me nog levendig. Dikke miserie inderdaad. Hier hielpen die tabletjes ook niet.
  • Ik ben ook blij dat ik nooit meer zwanger hoef te zijn en mijn gezin compleet is.
    Ellendige tijd.
    Iemand die maar een paar keer misselijk was kan hem met de bestz wil van de wereld ook niet inbeelden hoe zwaar het is e.
    Zeker als je nog andere kinderen hebt.
    Ik heb bij alle 3 altijd alle trucjes geprobeerd en alles van medicatie dag mocht geprobeerd of in het ziekenhuis gekregen maar njet.
    En dan start je met weinig energie aan een heftige periode met weinig slaap.
    Pittig allemaal.

• dat ziek zijn zal wel met iets in de hormonen te maken hebben he ?
    Bizar dat ze nog niet echt weten dan wat juist dat veroorzaakt zodat ze gerichter kunnen aanpakken door mss hormonen bij te geven die niet schadelijk zijn voor de baby ?
    Of schildklier die anders reageert ineens ? of je bijnieren ?

Bizar dat iedereen zo anders reageert op zwangerschappen.
    Zou dat bij dieren ook bestaan dat ze zo ziek zijn als ze zwanger zijn ?
  • Ja van mij hoeft het ook niet meer hoor. Net over moeten geven van mijn eigen wasmiddel.. cry.gif word er gek van
  • @Lynne misschien kan je een topic aanmaken "extreme misselijkheid"?
    Lotgenoten kunnen mss mee je leed delen en tips and tricks uitwisselen ?
  • Oh neuj, hoort erbij zullen we maar zeggen.

Net onze oudste naar school gebracht. Groep 3 alweer. Zag er zo gek uit ze is 1m10 en de stoeltjes en tafels waren te groot voor haar. En ze zat al aan de kleinste goofy.gif maar ze deed het heel goed, dacht dat ze meer zenuwachtig zou zijn. Wat spannend vond ze het wel maar dat is normaal natuurlijk. Vond het zelf denk ik ook wel spannend, m'n kleine meisje word groot. En dan om 12 uur mag emily naar de peuterspeelzaal. Et is allemaal weer begonnen bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld