We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• Hey iedereen! Terug van weggeweest happy.gif ondertussen ontdekt dat er nog een baby onderweg is love.gif zo lang uitgekeken naar dit moment
  • Ik had het al gelezen amoxicilline. Dikke proficiat
  • @Neuzeke @Asil dank u!!
    @Asil ook al de laatste loodjes zie ik. Gaat het wat met die warmte?
  • @Amoxiclav jeeej we zijn samen gelijk zwanger bigsmile.gif proficiat
  • @Lynne ja superleuk!! Jij ook proficiat!! Voor 1 april? content.gif
  • @Amoxiclav ja hoor eigenlijk geen echte last denk ik. Airco op het werk en airco thuis dus bij die extreme temperaturen kom ik niet buiten gewoon;-)
    Heb wel dikke voeten gehad dus zal toch wat weersgebonden zijn geweest.
  • Haha ik denk zelf voor eind maart, maar over 14 dagen echo dus dan weet ik iets meer. Maar zon eerste echo zegt nog niet zoveel. Pas met 12 weken heb je de juiste datum

Hoe voel jij je verder? Al iets van kwaaltjes? Hier al goed misselijk en vooral sochtends. Over algemeen alleen m'n borsten die soms wat gespannen d zijn. Maar m'n hcg stijgt goed dat weet ik wel goofy.gif2 keer aangepast. Laatste keer door Lynne op 29/07/2019 14:31
  • @Asil als je airco hebt scheelt dat wel enorm. Hoewel ik ferme verkoudheid heb opgelopen van op vakantie van airco. En het stomme is dat ik niks mag nemen he...
  • @Lynne zalig al een echo! Ik moet nog bellen, ga morgen eerst bloed laten afnemen om hcg te laten bepalen smile.gif gespannen borsten heb ik óók , daardoor wist ik al dagen voor NOD dat het positief ging zijn! Ben alleen bang weer erg ziek te zijn, bij mijn dochter begon dat op 6 weken drunk.gif We zien wel...
  • @Amoxiclav ja hier ook hoor terug wat snot enzo...
    ik sta ook tegenwoordig op met hoofdpijn alsof ik een kater heb ... ??? Denk ook dat dat van de airco is.
  • Het forum sluit in oktober de deuren dames. Hoe gek is dat.
  • Ja vind het superjammer. Ik kom hier al 3j en zal het zeker missen
  • @Amoxiclav ja ik kom hier ruim 12 jaar. Wat zal ik het gaan missen...
  • Even wat anders wanenwr had jij echo @Amoxiclav en hoe was je hcg
  • @Lynne dinsdag hcg 103. Stond bij mijn vorige zwangerschap ook wel laag. Morgen nog eens bloedafname. En kan pas op 5/9 naar de gynaecoloog. Ben dan 9w 4d.. nog lang wachten dus tired.gif
  • Ow wauw zo lang wachten. Ja ik mag eerder omdat ik voor de meiden een kindje heb verlorenn met 24 weken zwangerschap en meerdere miskramen heb gehad.
    Natuurlijk zegt zo'n vroegere echo niet meteen alles. Maar geeft wel stukje rust
  • @suus : Ik reageer niet anoniem. Sorry als ik je gekwetst heb. Het is me al duidelijk dat ik hier niet gewenst ben. Dus zal ik dat stapje wel opzij doen. Als je mijn mening niet wil weten over het indrooglijntje want dat denk ik eerder dat het was, dan een positieve test.
  • @Lynne wanneer mag jij gaan? Ja dat is wel zo.. was liever ook vroeger geweest maar met de verlofperiode niet mogelijk. Ah enerzijds wel leuk op uit te kijken en aan 16 weken moet ik al stoppen met werken. Wss eerder want heb nog wa verlof op te nemen bigsmile.gif
  • Zeefje nu moet je niet doen alsof je niet gewenst bent e.
    Jij zorgt dat mensen zich niet gewenst voelen.
    Daar mag zeker wat van gezegd worden.

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld